• Na een lange tijd van verkiezingen is het nu eindelijk zover. De drie nieuwe bemiddelaars van Quizlet zijn nu bekend! De top 3 met de meeste stemmen van de poll zijn nu aangesteld als bemiddelaar.

    Aragog
    Mordin
    Pyromancer


    Gefeliciteerd!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wiarda schreef:
    Gefeliciteerd en welkom bij de crew! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Silverlance schreef:
    Een perfect team. c:
    Gefeliciteerd en succes!


    & WAAROM GROEN D:


    i put the fun in funeral

    TeamSterek schreef:
    Ik kon niet kiezen tussen Pyromancer & Mordin. Ik ben blij dat jullie het geworden zijn ^^

    Gefeliciteerd allemaal ^^
    Ik voel me vereerd en bedankt. Ik hoop echt dat ik een goede bemiddelaar zal worden, al moet ik natuurlijk nog altijd veel leren. Ik zal echt mijn best doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')
    Ja, het is wel een beetje onduidelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd =D


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    Ben ik overigens de enige die liever een andere kleur voor de bemiddelaars wil zien? Ik kan namelijk het verschil niet zien tussen een bemiddelaar en een user op wiens username ik heb geklikt. :')

    Bij mij zijn de users bruin, dus ik denk dat als je een template kiest (ik heb iets blauw en bruinachtig) dat het iets duidelijker is?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Gefeliciteerd. *O*

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik zie het ook niet zo goed en in de lijst is het precies grijs door al dat rood, maar ik vermoed dat het contrast beter zal worden als je overal een template kan instellen.

    Misschien wel. Misschien wordt het ook wel gewoon tijd dat de bemiddelaars een regenboognaam krijgen. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    YAY

    Amused schreef:
    (...)
    Bij mij zijn de users bruin, dus ik denk dat als je een template kiest (ik heb iets blauw en bruinachtig) dat het iets duidelijker is?


    Lijkt me handiger om de kleur zo in te stellen dat ie met het basis template te zien is ipv dat je je template moet gaan aanpassen om te zien wie een bemiddelaar is en wie een user.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wiarda schreef:
    (...)
    Misschien wel. Misschien wordt het ook wel gewoon tijd dat de bemiddelaars een regenboognaam krijgen. 8D
    Ik merk nu net dat je dat dus al op alle pagina's kan instellen. Slim van me--'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    Gefeliciteerd!
    Jullie verdienen het.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gefeliciteerd aan jullie alle drie (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gefeliciteeerd ! Al had ik op iemand anders gestemd.

    Mordin schreef:



    YAY

    (...)

    Lijkt me handiger om de kleur zo in te stellen dat ie met het basis template te zien is ipv dat je je template moet gaan aanpassen om te zien wie een bemiddelaar is en wie een user.

    Precies, wat hij zei. x] Ik stem voor roze! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.