• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mohawk: Rose is een leuk personage, though ik hoop dat ze niet te veel op Chyra gaat lijken. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil graag een menselijk meisje :)

    Mohawk = Gipsy


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is er een leeftijdslimiet?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Leave schreef:
    Mohawk: Rose is een leuk personage, though ik hoop dat ze niet te veel op Chyra gaat lijken. ;]

    Chyra is een duisterder personage, Rose heeft nog een bepaalde onschuld over zich, hoewel ze dat niet echt toe wil geven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Het maakt niet uit hoe oud de onsterfelijke is of wel? Moet het echt iets van 100en jaren oud zijn of..?]


    † Love? I want to sleep.

    Ik wil wel een vrouwelijke kenner van de onsterfelijken reserveren. Vul 't op een beter tijdstip in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jade 'Icy' Mearon.
    Rol: Vrouwelijk onsterfelijke.
    Volledige naam: Jade 'Icy' Mearon. Ze heeft de bijnaam Icy vanwege haar ijzige karakter, maar als je eenmaal haar ijzige karakter hebt gesmolten heb je iemand die voor je vecht.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: [Word bijgewerkt.]
    Uiterlijk:


    Jade heeft prachtig chocolade, lang, bruin haar met donkere bruin gekleurde ogen. Haar lange bruine haar siert zich mooi langs haar zandkleurige huid met schattige sproetjes, waarbij ze vaak donkere kleding draagt en donkere make-up op doet. Maar niets is minder waar, onder dit mooie gezicht zit een ijzig karakter wat je (misschien) kan verbazen.
    Ze heeft een dun postuur waardoor ze slap lijkt, maar ze neemt geen genoegen met een verlies. Ze zal doorgaan tot de verliezer (wat zij dus niet is) zich erbij neerlegt. Ze heeft geen borstvergroting laten doen en wilt gewoon haar borsten verkleinen. Ze krijgt er de verkeerde 'klanten' mee, maar gelukkig schrikt ze deze snel af door haar karakter – wat ze altijd erg leuk vind om te doen.
    Op haar rug heeft ze deze tatoeage, die ze ook als eerst had laten doen. Deze staat voor de hoop in haar leven die ze ooit hóópt te krijgen en dat ze gevangen is in haar eigen lichaam. Dit was haar tweede tatoeage en heeft 't laten getatoeëerd op haar sleutelbeen en zo deels langs haar borst. Het lijkt me wel duidelijk waar deze voor staat. De volgende en laatste tatoeage staat voor de dood en achter haar oor laten tatoeëren.
    Karakter: Jade heeft zo haar eigen manieren om de stervelingen uit haar buurt te houden. Dit doet ze namelijk om een hard, ijzig karakter neer te zetten en neerbuigend te zijn in dingen. Het laatste wat ze wil is dat iemand haar geheim te weten komt. Als Jade zich eenmaal fijn voelt bij iemand in de buurt dan kan ze gek en spontaan uit de hoek komen. Dit kan ze ook doen bij onbekenden, maar dit is zelden. Ze zal eerder een ijzig karakter neer zetten. Het is de kunst om hier doorheen te breken en dan haar ware 'ik' te zien die ze eigenlijk is. Jade heeft haar mondje klaar en is niet bang om haar mening te geven – misschien op een verkeerde manier, maar hier is ze dus niet bewust van. Pas later. Maar er kunnen ook echt speciale momenten zijn waarbij ze haar mond houd en niets weet te zeggen.
    Jade is een mooie, verleidelijke, maar onafhankelijke vrouw en ze is snel van begrip, maar ook erg cynisch. Soms is ze ook wereld-moe. Dan heeft ze van die momenten dat het allemaal niet meer gaat en ze erover denkt om een eind te maken aan haarzelf, maar dan bedenkt ze zich. Dit zal en gaat ze niet doen. Je kunt dus zeggen dat Jade stemmingswisselingen heeft. Van het een op het andere moment is ze enorm chagrijnig en dan opeens brengt ze haar verleidelijke karakter naar boven.
    Jade kan dan wel een lage en vlakke mening hebben over mannen, maar dit reageert ze op iedereen af die ze tegenkomt en dan vooral op haarzelf. Rustig maar, ze doet niet aan zelfverminking. Jade is niet naïef en ook niet in de liefde. Haar vertrouwen is hierin beschadigt, maar hoopt nog steeds op diegene die haar hart doet smelten. Al is haar hoop wel hierin kwijtgeraakt. Jade word over het algemeen niet boos, maar als ze het woord 'liefde' hoort dan is ze boos. Razend, zelfs. Ze benijdt de mensen die liefde kennen en is soms nieuwsgierig naar datgene waar mensen zo naar hunkeren. Ze kent het woord liefde niet. Nog nooit is ze verliefd geweest en weet dus ook niet hoe dit voelt. Al is ze wel ontmaagd, maar dit was doordat een jongeman haar had gebruikt – zelf dacht Jade dat ze van hem hield, maar dit was niet zo nadat de jongeman had gezegd dat ze maar een one-night stand was.
    Ze heeft bindingsangst door wat er met haar gebeurd is en als er iemand dicht bij haar in de buurt komt (lees: als in liefde/vriendschap), draait er een soort knopje om in haar hoofd en begint ze weer afstandelijk te worden en negatief over zichzelf. Jade is bewust van haar eigen sexappeal, maar krijgt er altijd de verkeerde aandacht door. Ze gebruikt haar eigen sexappeal alleen als ze iets echt heel érg graag wilt.
    Extra: Ze heeft meerdere tatoeages op haar lichaam laten zetten en is stiekem verslaafd aan het laten zetten van tatoeages, maar zal dit niet toegeven – net als haar verslaving aan roken en het eten van lolly's.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:16 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik wil trouwens ook een gewoon meisje reserveren, al lijkt me dat niet echt nodig aangezien ze oneindig zijn. (':
    Dan ga ik nu vast beginnen aan mijn mannelijke rol.


    everything, in time

    Rol: Een onsterfelijke
    Volledige naam: Max Noah Hunter
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) Is een onsterfelijke geworden toen hij 23 jaar was. Intussen hangt hij al 93 jaar vast op deze leeftijd.
    Uiterlijk: (+ beschrijving)


    Max heeft donkerbruine haar, dat inmiddels al iets langer is gegroeid dan op de gif te zien is. Ook zijn ogen hebben een donkerbruine kleur met een gouden randje. Dat randje is iets waar hij persoonlijk erg trots op is, maar de meeste mensen niet eens schijnen te zien.
    Max is met zijn 1,92 erg lang en valt daar ook wel mee op. Het maakt hem eigenlijk niet zo uit, hij vind al die aandacht meestal wel leuk. Met nadruk op meestal, er zijn ook dagen dat hij het echt niet ziet zitten en het liefst iedereen tegelijk zou willen vermoorden. Waar Max wel een hekel aan heeft, zijn de lichte zomersproetjes rond zijn neus. Het is niet mannelijk en past niet bij de rest van zijn gespierde, goed getrainde lichaam. Een lichaam waar hij enorm hard voor heeft moeten werken en hij heeft dan ook alle recht om er trots op te zijn.
    Wegens het roken zijn Max tanden eigenlijk een beetje gelig gekleurd, maar omdat hij weet dat hij hier mensen mee kan afschrikken, heeft hij ze eenmalig laten bleken. Hierdoor heeft hij nu wel mooie witte tanden.
    Omdat Max weet dat hij nog een enorm lange tijd zal leven, is hij te laf om een tatoeage te laten zetten. Hij is namelijk bang dat hij er vroeg of laat toch spijt van zal krijgen en hoewel je een tatoeage toch weg kan laten halen, neemt hij het risico liever niet. Daarnaast heeft hij zoveel ideeën, dat hij toch niet zal kunnen kiezen en hij wil niet zijn hele lichaam vol hebben.

    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten) Max houdt van meisjes, vrouwen, dames, hoe je hen ook noemen wilt. Volgens Max zijn ze de juweeltjes van moeder natuur en hij jaagt dan ook graag op ze. Wanneer een jongedame echter op hem afstapt, gaat Max daar meestal niet op in, dan is het jagen niet meer leuk. Ondanks zijn jaag-instinct, weet Max precies tot hoever hij kan gaan en wat hij wel en niet kan maken. Of hij zich daar ook werkelijk aanhoudt is weer een ander verhaal. Eigenlijk zijn meisjes dus gewoon een lustobject voor hem, hij is nog nooit ware liefde tegengekomen.
    Max is er niet vies van om te liegen wanneer hij denkt dat het nodig is, maar meestal is hij eerlijk, zelfs wanneer hij iemand daarmee kan kwetsen. Word je hard van, vindt hij.
    Verder heeft Max een ontzettende hekel aan de term 'that's life' of een variant daarvan. Niet het leven bepaald, jij doet het zelf. Hij vindt het dan ook laf om anderen de schuld te geven van je eigen stomme daden. Dit laat ook gelijk zien hoe hypocriet Max is, want hij zal zelf ook nooit toegeven dat hij fout zit.

    Begrijp hem echter niet verkeerd, Max heeft ook zijn goede kanten, als je even door zijn stomme sarcasme heenkijkt. Hij vecht voor vrienden en hij zal nooit een geheim doorvertellen, hij is echt te vertrouwen. Toen Max nog geen onsterfelijke was, had hij een zusje Sophie genaamd. Nadat Max echter was gebeten, heeft hij zijn thuis verlaten omdat het anders te veel op zou vallen dat hij jong zou blijven. Na enkele jaren hoorde hij dat zijn hele gezin was omgekomen bij een brand. Max heeft dit nooit echt kunnen verwerken en mist vooral zijn zusje Sophie. Als hij iemand tegenkomt die hem aan haar doet denken, probeert hij diegene altijd aan zijn vriendenkring toe te voegen en zal hij haar altijd beschermen. Zelf noemt hij dit zijn zusjes-complex.

    Extra: Zoals al eerder genoemd; Max rookt en is voorlopig ook niet van plan te stoppen. Ook alcohol gaat er goed bij hem in, al is hij niet verslaafd.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:21 ]


    everything, in time

    Kan ik geen vrouwelijke onsterveling meer worden?
    Dan kan ik mijn rol gelijk invullen...
    x

    KillShot: Sorry, die zitten vol en ik wil me aan de verhoudingen houden.
    Noxious: Ze is wel oké, al vind ik dat ze een beetje veel op Chyra lijkt qua haar opstelling jegens het andere geslacht. Misschien kun je daar iets in aanpassen om het toch wat unieker te maken.
    Bagoly: Een creatieve rol, erg duidelijk beschreven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Noxious: Ze is wel oké, al vind ik dat ze een beetje veel op Chyra lijkt qua haar opstelling jegens het andere geslacht. Misschien kun je daar iets in aanpassen om het toch wat unieker te maken.

    Kun je dan dat stukje sturen wat erop lijkt? Want er staan ook meerdere beschrijvingen bij met hoe ze tegen de 'liefde' aankijkt.


    † Love? I want to sleep.

    Gipsy schreef:
    Chyra is een duisterder personage, Rose heeft nog een bepaalde onschuld over zich, hoewel ze dat niet echt toe wil geven.


    Chyra is ook kwetsbaar, for sure. {:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Winged schreef:
    Is er een leeftijdslimiet?


    Rond de 24 vind ik toch wel oud genoeg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.