• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind dat goedkeuren zo leuk hè, dat spoort me echt aan. Net alsof het een ontzettend belangrijke keuring is. (cat)


    everything, in time

    Makkelijke manier voor mij om de personages uniek te houden, en ze meteen eventjes in me op te nemen. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Mens
    Volledige naam: Hannah Oliva Skyse
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) 17
    Uiterlijk: (+ beschrijving)



    Hannah heeft grote groen bruine ogen met lang licht bruin haar. Ze heeft geen krullen maar het is ook niet helemaal stijl dus slag om het te noemen. Ze heeft een klein wipneusje waar ze zich soms een beetje voor schaamt. Haar tanden zijn behoorlijk recht ookal heeft ze geen beugel gehad. Ze heeft kleine handen en voeten met lange vingers. Hannah is 1.74 lang en heeft een slank postuur. Ze heeft donkere wenkbrauwen en veel lange zwarte wimpers waardoor ze bijna nooit make-up draagt.
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Hannah woont thuis en is de enige dochter van Mr and Misses Skyse. Ze word thuis behandeld als een prinsesje maar dit maakt hij niet verwaand of verwend. Sinds 2 jaar is er leukemie bij haar ontdekt. Ze heeft een jaar lang chemokuren gehad maar omdat het niet aanslaat heeft ze besloten te stoppen. Ze wilde haar haren weer terug en genieten zoder pijn te hebben. Nu een jaar later heeft ze geld gekregen van haar ouders om de dingen te doen die ze altijd al wilde. Hoewel ze verdrietig is heeft ze haar lot wel geaccepteerd. Hannah is slim maar leeft soms in haar fantasiewereld waarin iedereen even eerlijk lief en hartelijk is. De 'echte' wereld valt daarom ook af en toe enorm tegen. Omdat ze zulke grote ogen heeft en heel eerlijk is, is haar bijnaam ook wel Bambi. Ze vind het niet erg ookal noemen zelfs haar ouders haar zo. Hannah heeft geen huisdieren omdat haar ouders denken dat die ziektes mee kunnen dragen. Ze is graag buiten en heeft twee grote hobbies namelijk fotografie en piano. Sinds haar 7e speelt ze piano en sinds haar 9e wilt ze al fotograaf worden.
    Extra: (niet verplicht) Zoals al beschreven word heeft Hannah leukemie.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:54 ]

    Rol: Kenner van de onsterfelijken (Jager)
    Volledige naam: Daphne Eclipse
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20 1/2
    Uiterlijk:


    Auburn hair,(geverft van nature heeft ze donker bruin haar) Licht groene ogen, licht getint, smalle neus, grote ogen, licht gevulde lippen, niet dun meetje vet. en waarom ook niet: schoen maat 36 1/2
    Karakter: Daphne voelt zich snel bedreigt en vertrouwt niet te snel. Ze acteert vaak haar emotie's zodat niemand het ziet wanneer ze boos is of wilt huilen, wat handig is omdat ze zich snel beledigt voelt en ook snel wil huilen. Daphne kan arrogant overkomen als ze je niet vertrouwt.
    Extra: Haar moeder werd onsterfelijk en ze kwelde daaronder waardoor ze zelfmoord pleegde. hierdoor heeft ze gezworen de onsterfelijke te vermoorden om haar moeder te wreken.


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Realist: Again, lovely personage.
    xPumkin: Je rol ziet er een tikje afgeraffeld uit. Bovendien ben ik niet zeker of je de vijftien regels daarom haalt en kom je me niet bekend voor op het forum :3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Realist: Again, lovely personage.
    xPumkin: Je rol ziet er een tikje afgeraffeld uit. Bovendien ben ik niet zeker of je de vijftien regels daarom haalt en kom je me niet bekend voor op het forum :3.


    ik zit ook niet zo vaak op het forum, ik lees meer story's. Ik heb de regels net geteld en het zijn er 11. En ja het klopt ik raffel altijd dingen af...
    :$


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Het is niet dat ik je er niet bij wil hebben, dit is alleen een rpg voor meer ervaren mensen die weinig tijd hebben en toch op hoog niveau willen kunnen spelen. Misschien kun je een rpg proberen waarin de mensen tijd hebben om je in te burgeren? Een plek waarin je posts kunt schrijven die bij jou passen? Ik wil je best helpen vinden, anders? :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Het is niet dat ik je er niet bij wil hebben, dit is alleen een rpg voor meer ervaren mensen die weinig tijd hebben en toch op hoog niveau willen kunnen spelen. Misschien kun je een rpg proberen waarin de mensen tijd hebben om je in te burgeren? Een plek waarin je posts kunt schrijven die bij jou passen? Ik wil je best helpen vinden, anders? :]


    Ik zou het heel leuk vinden als je me zou helpen, of advies zou geven:$


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Thanks again! I don't know why but you saying it's okay makes me feel so good ;3

    Haha, ik ben het maar hoor die de personages liked en tipt. And serious: I am not that good. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Klaar! Is she any good?

    Tortura schreef:
    Rol: Kenner van de onsterfelijken.
    Volledige naam: Patience Cassia Phillips
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Achttien jaren
    Uiterlijk:

    Ze heeft een bepaalde lengte van ongeveer 1,71cm en draagt vaak hakken, waardoor er enkele centimeters bij komen. Haar liefde voor kleding gaat vooral uit naar de vintage kant en ze draagt ook vaak jurkjes of dingetjes die je iemand anders niet snel ziet dragen. Hoewel dit misschien het geval is, maakt het haar niet uit en heeft zich verloren in deze kant om kleding bij elkaar te matchen. Haar ogen zijn felblauw, maar wel met een lichtgroene rand erom heen, waardoor het iets speciaals krijgt.
    Patience heeft een blanke, porseleinen huidje die ze goed verzorgt, maar ze wordt niet snel bruin, ook al komt ze erg vaak buiten. Haar huid blijft gewoonweg hetzelfde lichte kleurtje houden, misschien past dat ook beter bij haar dan een tint. Hoewel ze wel duidelijke vrouwelijke vormen heeft, pronkt ze er niet mee. Dat zou ze niet eens durven. Haar haarlokken zijn donkerrood van naturen, echter is dit niet iets wat andere geloven. Die denken namelijk dat het geverfd is, terwijl de donkerrode kleur echt is. Patience vindt het een erg mooie kleur en is van plan om nooit haar haren te verven, ze is gewoon te blij met haar haarkleur. Van zichzelf heeft ze er grote krullen in, maar deze zet zij vaak vast met een klip, om de krullen uit haar gezicht te houden.
    Karakter: Patience is een slimme, intelligente meid die graag wat van haar toekomst wil maken en denkt vaak eerst na voordat ze iets zegt, echter is het een heel ander verhaal als iemand er naar vraagt. In elk geval zal ze eerlijk zijn en geen woorden binnen houden, aangezien ze dit volstrekt onnodig vind. Ze zal het hierom misschien niet zo tactvol zeggen, maar je krijgt het in ieder geval eerlijk op je bordje.
    Ze is erg creatief en is daarom haar tijd ook vaak aan het vergaren met tekenen, schilderen, gedichten en verhalen schrijven. Noem het maar op. Het betekend echter niet dat ze in alles even goed is, zo tekent en schildert ze liever en heeft ze altijd wel wat aan te merken op haar verhalen. Patience is erg kritisch op het werk dat ze heeft gemaakt, waardoor ze gauw overdrijft en alles afzeikt, van haar moet het perfect zijn.
    Een goed gesprek kan ze van houden, echter houdt zij niet van te veel praten en dagdroomt liever. Hierdoor is ze sociaal onhandig, en zal ze liever haar mond houden dan dat ze tegen je praat. Maar als je haar eenmaal aan het praten hebt gekregen, zal ze naar je verhaal luisteren. Wel zal ze het gesprek afkappen als het haar te diepzinnig wordt, want mensen vertrouwd ze niet zomaar haar verhaal toe. Het maakt haar dan niet uit of iemand anders het laatste woord heeft, aangezien zij dan allang in haar gedachten is verzonken.
    Hoewel Patience niet erg goed is om met mensen om te gaan, erg stil en hierdoor mysterieus is, is ze alles behalve naïef. Ze heeft dan ook een grondige hekel aan mensen die dat of arrogant zijn, dit soort mensen wilt ze dan ook het liefste vermijden. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft, zal ze niet stoppen voordat ze dit bereikt heeft, waar ze vaak een beetje in doordraaft. Ze kan erg sarcastisch reageren en mensen in de maling houden hiermee, zeker omdat haar gezicht en uitstraling erg serieus blijft.
    Extra: Patience haar familie zit vol met jagers, zo hoort zij er zelf ook één te zijn, maar dit wilde ze niet. Ze had over ze gelezen, over de onsterfelijken, maar de wonderlijke verhalen leken wel sprookjes, dromen en ze wilde deze absoluut niet kapot maken. Ten minste, totdat ze tien jaar was en wel mee moest met haar ouders jagen. God, wat was ze bang geweest, bang om hen wat aan te doen omdat alles dan kapot zou gaan, het gehele sprookje die levend was in haar dromen en fantasie. Totdat ze een onsterfelijke tegen kwamen, haar ouders wilden erop jagen en doodmaken. Ze vertelden haar dat ze niet bang moest zijn en mee moest komen helpen, dat het allemaal zo hoorde en niet zwak moest zijn.
    Ze kon het alleen niet, hij was zo mooi met zijn bleke, gave huid en mooie, doordringende ogen. Haar ouders bleven tegen hem vechten, terwijl het leek alsof Patience’s hart gestolen was door hem. Hij had donkere haren en was gespierd, lang en snel, waardoor haar ouders tot een einde kwamen. De onsterfelijke ging weg zonder haar te vermoorden, maar zei dat hij terug zou komen voor meer. Hierna leek het wel alsof het tot haar doordrong, dat ze niet op uiterlijk moest oordelen en dat als ze terug gevochten had er misschien nog een kans zou zijn geweest. Tot op de dag van vandaag was ze alleen maar bezig geweest met wraak, meer leren over de wezens en zichzelf sterker maken. Toch heeft ze nog een lange weg te gaan, mocht ze er eindelijk zijn, dus is ze op zoek naar een jager die haar het vak tot in de puntjes wil en kan leren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patience is een erg krachtig personage geworden! Ik zal straks het topic updaten en kijken wanneer het speeltopic ongeveer open kan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is mijn personage goed gekeurd? (Noxious)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, though ik hoop dat ze toch nog enige ontwikkeling zal krijgen in de rpg om echt uniek te worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik had deze rol al gereserveerd voor je zei dat je vanaf nu alleen nog maar mannelijke rollen accepteerde. Hoop dat deze dus nog wel meetelt. (:

    Rol: Mens, geen jager.
    Volledige naam: Kaitlyn Maria Reid, maar iedereen noemt haar Kate.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) [Achttien
    Uiterlijk: (+ beschrijving)


    Kaitlyn bezit over prachtig lichtbruin, krullend haar dat tot net over haar borsten valt. Eigenlijk vindt ze haar eigen haar mooier als het stijler is, maar ze is te lui om het iedere dag te stijlen en neemt daarom vaak genoegen met de slag in haar haren. Haar ogen zijn blauwgroen. Deze kleur vindt ze zelf een beetje saai, haar ogen stralen niets uit. Dat is echter helemaal niet waar, sterker nog, als ze eenmaal begint met lachen (en haar rechte, witte tanden tevoorschijn komen), stralen haar ogen juist enorm veel warmte, vriendelijkheid en vrolijkheid uit. De verfijndheid van haar gezicht is niet helemaal van nature. Ze is nooit echt lelijk geweest, maar omdat Kaitlyn van vroeg af aan al model wilde worden, heeft ze zoveel mogelijk gedaan om het schoonheidsideaal te gebruiken. Bijna alles, behalve cosmetische chirurgie, daar wil ze niet aan beginnen. Na een tijdje merkte Kaitlyn hoe verknipt die hele wereld eigenlijk is en is ze er uitgestapt. Daarnaast was ze eigenlijk ook te klein met haar lengte van 1,69.
    Verder heeft Kaitlyn mooie vrouwelijke rondingen waar deze horen te zitten. Ze draagt, ondanks haar lengte, nooit hakken. Puur omdat ze die simpelweg niet fijn vindt zitten en ze hakken eigenlijk te meisjesachtig vindt. Wel draagt ze ballerina's, die zij dan weer een stuk minder vrouwelijk vindt.

    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten) Kaitlyn is ongelooflijk naïef en eigenwijs. Ondanks dat er geruchten gaan over de onsterfelijke, gelooft ze er absoluut niet in. Onzin, het hele bovennatuurlijke is onzin en bestaat niet. Als iemand er tegen haar over begint, kan ze dan ook snel geïrriteerd raken. Dat zijn allemaal verhalen om kleine kinderen bang te maken! Het maakt haar in ieder geval niet bang.
    Verder is ze eigenlijk aardig, zoals dus al eerder genoemd is ze ontzettend naïef en eigenwijs. Daarna houdt ze enorm van humor, maar af en toe snapt ze sarcasme nog niet helemaal. Als er dan ook een sarcastische opmerking over haar wordt gemaakt, kan ze best snel beledigd raken. Dit laat ze echter niet maken, hoewel ze er van binnen wel degelijk meezit.
    Kaitlyn heeft een ontzettende 'we zien wel' - houding en is dan ook niet zo actief, ze is eerder iemand die achter de kudde aanloopt wat betreft doen. Qua denken echter helemaal niet, ze heeft namelijk een ontzettend uitgesproken mening. Zo heeft ze een ontzettende hekel en verbergt ze dat niet. Wanneer iemand naast haar staat te roken, trekt ze gewoon haar mond open, ongeacht wie er staat.
    Toch is Kaitlyn ook ontzettend aardig, vriendelijk en zal ze altijd proberen iedereen te helpen die hulp nodig heeft.

    Extra: (niet verplicht) Vanwege de strenge regels van de modellenwereld heeft Kaitlyn als jonge tiener, in de leeftijd van 12 tot 16 een eetstoornis gehad. Ze is nu dus al twee jaar op weg naar de ultieme gezondheid, maar heeft regelmatig last van een terugval. Dit vertelt ze lang niet aan iedereen omdat ze niet zielig wil overkomen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:26 ]


    everything, in time