• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: onsterfelijke.
    Volledige naam: Louis Vorigan Xavier Wallister
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 24, zijn echte leeftijd is 219, bijna 220 jaar.
    Uiterlijk:




    Louis heeft donker haar, wat tot over zijn oren rijkt. Als je hem 's morgens zou tegenkomen, staat zijn haar rechtovereind. Zijn ogen zijn omdat hij onsterfelijk is, betoverend (figuurlijk) mooi en zijn goudgroen. Hij is, net als de meeste onsterfelijken, heel knap. Zijn lichaam is 1.85 lang en hij heeft een lichtgespierd lichaam. Meestal draagt hij een spijkerbroek en een trui zonder veel aandacht te steken in kleuren, normaal zijn het wat donkere kleuren. Hij twijfelt tussen gladgeschoren of een kleine stoppelbaard. Hij heeft slanke, sierlijke vingers en een, naar men zegt, een iets te grote neus maar hij heeft er nooit last van gehad.

    Karakter: Louis is slim als het gaat om geheimen. Hij weet zijn eigen geheim, en die van anderen, goed te bewaren en zelfs onder dwang weet hij altijd wel iets te verzinnen om er om heen te draaien. Zijn hulpvaardigheid is groot, zijn zelfvertrouwen iets minder. Hij heeft veel levenservaring (wat heb je anders na meer dan 2 eeuwen lang leven), daarom is zijn hulp altijd zeer welkom bij anderen. Hij houdt van avontuurlijke dingen, het liefst illegaal. Dan mag hij er nog wel onschuldig uitzien... Hij kan het meestal niet laten om vrouwen te verleiden. Ware liefde heeft hij nooit gehad, maar hij is er ook nooit naar op zoek gegaan. Het kan hem niet zo veel schelen. Hij is wel een echte strever als het gaat om zijn vrijheid of die van vrienden. Het is pijnlijk voor hem als je over zijn verleden vraagt. Hier geeft hij botweg geen antwoord op of draait er om heen. Hij praat niet graag over zichzelf maar luistert liever naar anderen.
    Extra: Hij speelt panfluit en kan hiermee slangen bezweren.



    Hij is niet heel lang, komt omdat hij plotseling weg was en ik hem op nieuw moest maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Onsterfelijken
    Volledige naam:Jayy Kilian Von Monroe
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd:Jayy is op zijn 19ste gebeten en is nu pas 3 jaar ontsterfelijk.
    Uiterlijk:


    Jayy is een jongen van 1.84 lang met een dun postuur. heel erg gespierd is hij niet, maar je kan zeggen dat hij trots is op zijn getrainde buikje met sixpack. Zijn diepe donkerblauwe ogen steken mooi af tegen zijn ligte egale huid. hij heeft een paar volle lippen die net 1 tint donkerder zijn dan zijn huid, maar nogsteeds heel licht. Hij heeft hongingbruin haar, wat altijd perfect in model zit.
    Karakter: Jayy is een jongen die in zijn jeugd is blijven hangen. Zijn speelse kant zou hij dan ook nooit verliezen en hij maakt vaak overal een spelletje van. Hij is bijna altijd vrolijk en vooral vaak druk. Jayy probeerde altijd iedereen zijn vriend te zijn en voordat hij ontsterfelijk werd was hij altijd onder de mensen. Hij haalde zijn energie uit hun en hield er dus totaal niet van om alleen te zijn en werd altijd gezien als de leuke vriend. Hij zou er altijd alles aan doen om het mensen naar hun zin te maken. Het is alleen niet een vriend waar je naar toe moet komen als je problemen heb. een erg goede luisteraar is het niet en de kans is groot dat hij wat doorverteld. Dit doet hij dan niet expres, maar hij denkt gewoon nooit na voordat hij iets zegt. Hij heeft dan ook een uitgesproken mening en is ook niet bang oor de meningen vn anderen. Hij zou zich nooit iets van iemand aantrekken en zal altijd doen wat hij zelf het beste vind.
    Maar omdat hij nog niet zo lang ontsterfelijk is, moet hij nog veel dingen leren en is hij nog onhandelbaar als het op mensen en bloed aankomt. Het is dan ook het beste om zo veel mogelijk bij ze uit de buurt te blijven, wat lastig voor hem is, aangezien hij altijd graag onder de mensen was.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet dat ik ongeduldig wil zijn of zo, maar vanaf wanneer begint de RPG eigenlijk?
    Nu lopen we min of meer gelijk met de mannen en de vrouwen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Idd. Duurt lang! Ik ben ongeduldig, haha.(joehoe)


    everything, in time

    Slow down :'p. Ik geloof dat alles wel is ingevuld, dus ik zal het topic zo openen en een link neergooien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Slow down :'p. Ik geloof dat alles wel is ingevuld, dus ik zal het topic zo openen en een link neergooien.

    Haha, we kijken er gewoon naar uit(bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klopt! Heb er zin in (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Topic één

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:47 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay. Het is enige tijd dat er in dit topic is gereageerd, maar omdat ik nog altijd bezig ben met de RPG vind ik dat ik het recht heb een nieuwe rol aan te maken. Wie weet wordt er zo wel meer leven in deze RPG geblazen. Meedoen is nog altijd mogelijk. Denk ik. (cat)

    Rol: Mannelijke onsterfelijke
    Volledige naam: Lucas Heath Williams
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) 22, hij hangt al 53 jaar lang vast op deze leeftijd.
    Uiterlijk: (+ beschrijving)


    Met een lengte van 1,92 valt Lucas zeker wel op. Buiten zijn strakke kaaklijn, donkere poelen en de serieuze blik op zijn gezicht heeft hij verder niet echt iets wat enorm opvalt. Ja, hij heeft een gespierd lichaam, maar dat is niet echt te zien door de kleding die hij aanheeft. Als hij gewoon een strak shirt zou dragen zou je het wel zien, maar helaas is dat niet zijn kledingstijl. Hij draagt vrijwel altijd een pak, meestal in beige, bruin of zwart tinten. Lucas heeft warrig bruin haar en een licht stoppelbaardje. Zo'n baardje dat je krijgt wanneer je je twee dagen niet scheert. Dit houdt hij natuurlijk wel goed bij. Zijn neus sta na een fikse knokpartij nog altijd iets scheef, maar daar heeft hij geen last van dus laat hij het maar zo. Waar hij zich meer aan irriteert zijn zijn wenkbrauwen. Deze hebben een bepaalde kromming waardoor hij standaard een serieuze uitdrukking op zijn gezicht heeft, zelfs wanneer hij vriendelijk wil overkomen (ook al is dat uiterst zeldzaam).
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten) Lucas liegt, bedriegt en manipuleert. Nee, hij staat zeker niet bekend om zijn vriendelijkheid. Hij heeft veel mensenkennis waardoor hij iemand dagen, weken of maandenlang kan bestuderen, uitzoeken wat voor iemand hij/zij nodig heeft en precies datgene zijn. Zo wint hij al snel iemands vertrouwen. Vanwege zijn eigenwijsheid is hij gewend gelijk te krijgen en zal dan ook niet opgeven voor hij dat krijgt. Lucas is opgegroeid in een rijk gezin en is hierdoor ook gewend te krijgen wat hij wil. Toch is hij er niet bang voor zijn handjes vuil te maken om dat te bereiken. Sowieso houdt hij wel van een ruzie op zijn tijd en ook een vechtpartij is welkom. Zijn knokkels zijn zo'n beetje standaard schraal door de gevechten die hij heeft gevochten, het nadeel van losse handjes. Lucas vecht dus zowel letterlijk als figuurlijk voor wat hij wil en geeft nooit, maar dan ook nooit op.
    Extra: (niet verplicht) Van zijn vijfde tot aan zijn dertiende is Lucas misbruikt door zijn vader. Dit is dan ook de persoon die hij het eerst vermoorde nadat hij een onsterfelijke werd.


    everything, in time

    -nevermind-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 23:22 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    kan ik nog meedoen? (:


    night thinking, day dreaming

    ohemdjie schreef:
    kan ik nog meedoen? (:

    Vast wel, we hebben nog wel meer mensen nodig. Het merendeel van de mensen doen niet meer mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nevermind, heb op dit moment geen zin om een jongen te spelen


    night thinking, day dreaming

    Ik heb toch ook niet gezegd dat je een jongen moet spelen? :'].


    oh ik dacht dat dat ergens stond.. nja oke dan doe ik wel mee aha(:

    Rol: mens
    Volledige naam: Rosalie Mary Green
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) 18
    Uiterlijk: (+ beschrijving)

    Rosalie heeft donkerbruin haar. Haar haar is golvend en kan soms ook flink krullen. Het komt ongeveer tot onder haar borsten. Ze heeft geen piercings en tatoeages. Wel heeft ze in iedere oorlel twee gaatjes om oorbellen in te doen. Ze draagt weinig make-up, omdat ze het gewoon weg niet nodig heeft. Haar huid is mooi zacht en op haar gezicht sieren wat sproetjes. Rosalie heeft een slank postuur en haar lengte is ongeveer 1.65
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten) De eerste indruk die je van Rosalie krijgt is maar schijn. Ze gedraagt zich op het eerste opslag als een stil, bescheiden meisje, maar is totaal het tegenover gestelde. Als Rosalie ergens nieuwe mensen ontmoet kijkt ze liever eerst de kat uit de boom. Ze stelt zich vaak op de achtergrond op en bemoeit zich het liefst nergens mee. Als ze na een tijdje door heeft hoe de mensen in haar midden ongeveer zijn komt ze pas naar de voorgrond. Ze doet aardig tegen iedereen, maar vertrouwen doet ze ze nooit helemaal. Rosalie heeft een woede in zich vast zitten die nog nooit écht naar buiten is gekomen. Ze maakt niet snel ruzie, maar als je haar echt kwetst kan ze raar uit de hoek komen en je een kant van haar laten zien die je niet verwacht had.
    Extra: (niet verplicht) -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 8:50 ]


    night thinking, day dreaming