• Vrijdagavond had mama wat last van haar keel. Is nog erger geworden op zaterdag en daar kwam uit dat ze keelontsteking heeft met zo'n verschrikkelijke kriebelhoest, waar je helemaal van doodgaat omdat je al zo'n last van je keel hebt.

    Ik zat gisteren weer op school en ik voelde het al aankomen -.- Die avond ging ik naar een concert en ik voelde mijn keel al helemaal opzetten, etc. Ik had maar oordopjes ingedaan tijdens het concert, anders was het gewoon echt niet leuk meer.

    Nou, vanochtend ging het nog wel, maar na een tijdje werd mjn keel en oren steeds erger en erger... Ik zat in de klas met mijn oren dicht.
    En nu zit ik dus lekker gezellig (ahum) ziek thuis. Met keel- en oorontsteking... -.-

    Meh, iemand nog meer ziek?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is balen zeg. Beterschap en sterkte ermee!
    Ik ben gelukkig niet ziek en hopelijk blijf dat ook zo aangezien ik nog een aantal feesten heb binnenkort. Plus het is vakantie, ik wil niet ziek zijn in de vakantie.

    Ja, mijn oor zit dicht en de dokter wilde het niet uit spuiten. Dat is minder erg dan een keel- en ooronsteking maar wel behoorlijk irritant. Want als mijn ouders tegelijk praten versta ik er niks van en als de tv aan staat en mijn moeder praat versta ik ook niks ervan.


    Physics is awesome

    Soort van. Mijn broer heeft een bacteriële infectie. Zijn neusamandel is ontstoken.
    En nu hebben mijn zus en ik de zelfde symptomen voor meer dan 2 weken....(cat)
    Beterschap c:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Silverlance schreef:
    Dat is balen zeg. Beterschap en sterkte ermee!
    Ik ben gelukkig niet ziek en hopelijk blijf dat ook zo aangezien ik nog een aantal feesten heb binnenkort. Plus het is vakantie, ik wil niet ziek zijn in de vakantie.


    The odds are néver in our favor.

    Silverlance schreef:
    Dat is balen zeg. Beterschap en sterkte ermee!
    Ik ben gelukkig niet ziek en hopelijk blijf dat ook zo aangezien ik nog een aantal feesten heb binnenkort. Plus het is vakantie, ik wil niet ziek zijn in de vakantie.

    Dankje!
    De mijne is nu gelukkig net afgelopen, maar ik wil helemaal niet ziek zijn... -.- Ik mis dan veel te veel van school en met een oorontsteking kun je heel moeilijk muziek gaan luisteren -.-
    Nouja, veel plezier alvast! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Azulchica schreef:
    Ja, mijn oor zit dicht en de dokter wilde het niet uit spuiten. Dat is minder erg dan een keel- en ooronsteking maar wel behoorlijk irritant. Want als mijn ouders tegelijk praten versta ik er niks van en als de tv aan staat en mijn moeder praat versta ik ook niks ervan.

    Ai, dat is ook kut.
    Beterschap ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Daemon schreef:
    Soort van. Mijn broer heeft een bacteriële infectie. Zijn neusamandel is ontstoken.
    En nu hebben mijn zus en ik de zelfde symptomen voor meer dan 2 weken....(cat)
    Beterschap c:!

    Meh, dat ken ik :')
    Dankjewel en jij ook beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    (...)
    Ai, dat is ook kut.
    Beterschap ermee!


    Jij ook beterschap!

    Maar nu heb je wel een mooi excuus om veel honing te eten.


    Physics is awesome

    Ik kan niet meer normaal slikken, dus ik ben bang dat ik een beginnende keelontsteking heb.


    To infinity and beyond •

    Azulchica schreef:
    (...)

    Jij ook beterschap!

    Maar nu heb je wel een mooi excuus om veel honing te eten.

    Dankjewel!
    Hmmm, ik hou niet zo veel van honing, maar thee vind ik ook wel goed ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat sucks -.- Veel Beterschap (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aww,beterschap Sofie<3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dappy schreef:
    Ik kan niet meer normaal slikken, dus ik ben bang dat ik een beginnende keelontsteking heb.

    Beterschap ermee!

    Merrow schreef:
    Dat sucks -.- Veel Beterschap (K)


    Cloverhand schreef:
    Aww,beterschap Sofie<3


    Dankjulliewel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg ew, keelontsteking is zo kut. Had ik in een toetsweek.
    Ik hoop dat het beter word, en snel. :/


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Beterschap!


    Pretty is just a pretty word.