• Vrijdagavond had mama wat last van haar keel. Is nog erger geworden op zaterdag en daar kwam uit dat ze keelontsteking heeft met zo'n verschrikkelijke kriebelhoest, waar je helemaal van doodgaat omdat je al zo'n last van je keel hebt.

    Ik zat gisteren weer op school en ik voelde het al aankomen -.- Die avond ging ik naar een concert en ik voelde mijn keel al helemaal opzetten, etc. Ik had maar oordopjes ingedaan tijdens het concert, anders was het gewoon echt niet leuk meer.

    Nou, vanochtend ging het nog wel, maar na een tijdje werd mjn keel en oren steeds erger en erger... Ik zat in de klas met mijn oren dicht.
    En nu zit ik dus lekker gezellig (ahum) ziek thuis. Met keel- en oorontsteking... -.-

    Meh, iemand nog meer ziek?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, hello, je bent niet de enige!
    Snotverkouden, keelontsteking. .__.
    Misschien ook wel iets van een holteontsteking, heb al de hele dag barstende koppijn.

    Beterschap!


    Destroy what destroys you.

    Dat is echt vervelend!
    Veel beterschap.


    26 - 02 - '16

    Chuggaa schreef:
    Oh, hello, je bent niet de enige!
    Snotverkouden, keelontsteking. .__.
    Misschien ook wel iets van een holteontsteking, heb al de hele dag barstende koppijn.

    Beterschap!


    Oh, beterschap dan! En dankjewel!

    Uneventful schreef:
    Omg ew, keelontsteking is zo kut. Had ik in een toetsweek.
    Ik hoop dat het beter word, en snel. :/


    CURLYMONSTER schreef:
    Beterschap!


    Ahri schreef:
    Dat is echt vervelend!
    Veel beterschap.


    Thanks!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Beterschap!
    Ik heb gemiddeld twee keer per jaar keelontsteking, dus ik weet wat je doormaakt. Gelukkig ben ik er net vanaf. :)


    Bad decisions make good stories.

    Mehh, zo gaat dat hier ook altijd. Broertje is ziek, moeder wordt ziek, vader wordt ziek, ik word ziek.. en zodra er dan twee beter zijn, steekt de rest elkaar weer aan. -___-

    Beterschap in elk geval! Toch nog een geluk dat je nog naar dat concert kon!


    ars moriendi

    MadameParis schreef:
    Beterschap!
    Ik heb gemiddeld twee keer per jaar keelontsteking, dus ik weet wat je doormaakt. Gelukkig ben ik er net vanaf. :)

    Dankjewel! Oh, dat is wel beter voor jou! ^^

    Apocalyptic schreef:
    Mehh, zo gaat dat hier ook altijd. Broertje is ziek, moeder wordt ziek, vader wordt ziek, ik word ziek.. en zodra er dan twee beter zijn, steekt de rest elkaar weer aan. -___-

    Beterschap in elk geval! Toch nog een geluk dat je nog naar dat concert kon!

    Ja, ik weet het... -.-

    Ja, dat was ook nog supervet! Ik was alleen wel blij dat ik oordopjes inhad ^^ Soms zaten ze namelijk niet goed en dan moest er eentje uit en dan merkte ik meteen wat voor een rotherrie het eigenlijk wel niet was (voor mijn oren dan, de muziek was awesome ^^).

    Dankjewel!


    Deep inside, I've never felt alive

    Merrow schreef:
    Dat sucks -.- Veel Beterschap (K)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beterschap! <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Awwww.. Ik hoop dat het nu wel genezen is, zo niet: beterschap meid.
    Ik had ooit een ziekte waarvan ik dood kon gaan. Ik wist in het begin niet eens dat ik een ziekte had, maar ik moest naar het ziekenhuis om mezelf te controleren. En wat bleek? Ik had de ziekte. Zelf weet ik niet meer precies hoe de ziekte heet. Maar ik mocht weken niet naar school en mijn klasgenoten roddelden over mij dat ik dood was door die ziekte. Maar dat was niet zo. Gelukkig was ik genezen, en ging ik gewoon weer terug naar school. Mijn vriendinnen waren dolblij om mij te zien. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Merrow schreef:
    Dat sucks -.- Veel Beterschap (K)


    •*• Lululu •*•