• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2



    Users die Perciver shippen
    Square
    Hotchner
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Hotchner
    Chocolate van Hotchner
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Hotchner
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van Hotchner
    Perciver Characters van Hotchner
    Perciver United van Hotchner
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Hotchner
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trouwens; zoals jullie wel zullen hebben gemerkt is november inmiddels afgelopen, wat dus betekent dat NaNoWriMo ook voorbij is. Ik heb de 50k gemakkelijk gehaald, maar de AU's zijn nog lang niet allemaal klaar. Ik zal dus deze maand nog blijven schrijven, want ik ga wel proberen om het allemaal nog voor 2013 af te krijgen. ^^


    En weet iemand een goede titel voor een soort van Bakery AU? Ik heb hem al bijna klaar staan en wil hem eigenlijk als 3-shot posten, maar het staat zo stom als de story gewoon "Bakery AU" heet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag net dat PercyWood 'Perciver Verovert Quizlet' het GPT3 heeft aangeraden in het topic van de nieuwsbriefitems... Ik ga zo hard flippen als één van de twee ook daadwerkelijk in de nieuwsbrief staat...

    @Square: Baker Boy?

    srry, ben een beetje inspiratieloos

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:50 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    Ik zag net dat PercyWood 'Perciver Verovert Quizlet' het GPT3 heeft aangeraden in het topic van de nieuwsbriefitems... Ik ga zo hard flippen als één van de twee ook daadwerkelijk in de nieuwsbrief staat...

    @Square: Baker Boy?

    srry, ben een beetje inspiratieloos


    Ik heb uiteindelijk toch maar besloten er gewoon een one-shot van te maken, waardoor ik lekker ook geen naam meer hoefde te verzinnen. Hij staat hier. :'D
    Toch bedankt voor de suggestie. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oei oei oei, het is - voor mijn gevoel - echt lang geleden dat ik voor het laatst op Quizlet zat. Maar goed, ik ben nog steeds een trouwe Perciver-shipper, dus vanaf nu zal ik weer gezellig reageren. ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:36 ]


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Glisseo schreef:
    Oei oei oei, het is - voor mijn gevoel - echt lang geleden dat ik voor het laatst op Quizlet zat. Maar goed, ik ben nog steeds een trouwe Perciver-shipper, dus vanaf nu zal ik weer gezellig reageren. ^^


    Welkom terug, dan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Welkom terug, dan. ^^


    Danku. (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:47 ]


    A person who never made a mistake never tried anything new

    You bug me, de ongediertebestrijder AU waarin Ron niet uit Percy's woning wil vertrekken, die is uitgelopen op een 3-shot. Percy en Oliver doen overigens wel een beetje aan een alternatieve vorm van ongediertebestrijding, die waarschijnlijk niet echt zou werken op andere soorten dan Ron. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bluehope went Seaver


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Bluehope went Seaver


    Aangepast. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In other news, Creativity en ik hebben besloten om Percy verkiesbaar te stellen, met Oliver natuurlijk aan zijn zijde als First Lady. Ik hoop dat we op jullie stemmen mogen rekenen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    In other news, Creativity en ik hebben besloten om Percy verkiesbaar te stellen, met Oliver natuurlijk aan zijn zijde als First Lady. Ik hoop dat we op jullie stemmen mogen rekenen. (krul)



    Yay!

    En ik meld me hierbij in dit topic als Perciver shipper, op aandringen van Square die mij ook aangestoken heeft. :'D


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Yay!

    En ik meld me hierbij in dit topic als Perciver shipper, op aandringen van Square die mij ook aangestoken heeft. :'D


    Goedzo. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Goedzo. :Y)


    Wat is het hier dood trouwens, of ligt het aan mij? :c


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Wat is het hier dood trouwens, of ligt het aan mij? :c


    Nee, het is hier inderdaad een beetje dood. D: Er zijn eigenlijk ook maar een stuk of vier, vijf mensen die hier regelmatig reageren. Af en toe is er opeens een middag dat er in één keer een aantal pagina's gevuld worden, maar over het algemeen is het redelijk stil, al moet mag daar uiteraard verandering in gebracht worden. Ik kan dat alleen niet echt in mijn eentje doen, want ik heb al een beetje het gevoel dat ik het topic enigszins volspam; iedere tweede reactie op deze pagina is van mij. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, het is hier inderdaad een beetje dood. D: Er zijn eigenlijk ook maar een stuk of vier, vijf mensen die hier regelmatig reageren. Af en toe is er opeens een middag dat er in één keer een aantal pagina's gevuld worden, maar over het algemeen is het redelijk stil, al moet mag daar uiteraard verandering in gebracht worden. Ik kan dat alleen niet echt in mijn eentje doen, want ik heb al een beetje het gevoel dat ik het topic enigszins volspam; iedere tweede reactie op deze pagina is van mij. :W


    Awh, dat is saaaaddd. Er moet hier meer leven komen, en meer Perciver fanfics. -blaast wat stof weg-
    Gelukkig is superLisanne hier om je te helpen dit topic vol te spammen en Perciver de wereld te laten overheersen, joehoeee. :Y)


    life is awesome