• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2



    Users die Perciver shippen
    Square
    Hotchner
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Hotchner
    Chocolate van Hotchner
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Hotchner
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van Hotchner
    Perciver Characters van Hotchner
    Perciver United van Hotchner
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Hotchner
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was begonnen aan de Mythologische Perciver, alleen het wil niet opschieten... Het komt niet D:
    Dus Square, als je wil mag jij het ook schrijven voor NaNo (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik was begonnen aan de Mythologische Perciver, alleen het wil niet opschieten... Het komt niet D:
    Dus Square, als je wil mag jij het ook schrijven voor NaNo (:


    Pfft, ik weet niet of dat ook nog gaat lukken hoor. :'D Het lijkt me op zich wel leuk om te doen, maar mijn lijstje zit zo langzamerhand echt wel vol. Mag ik hem als reserve gebruiken, en dan zie ik wel of ik eraan toe kom? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Olismaug! Het eerste stukje staat erop. :Y)
    Ik moet nog wel iets verzinnen als cover, maar dat komt morgen wel.

    Het project heeft nu overigens ook een naam; Every Perciver AU you (n)ever wanted. Dit is de story waarin ik alle one-shots zal plaatsen en in de beschrijving van die story zal ook een overzicht komen te staan van alle Perciver AU's die ik deze maand schrijf. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Olismaug! Het eerste stukje staat erop. :Y)
    Ik moet nog wel iets verzinnen als cover, maar dat komt morgen wel.

    Het project heeft nu overigens ook een naam; Every Perciver AU you (n)ever wanted. Dit is de story waarin ik alle one-shots zal plaatsen en in de beschrijving van die story zal ook een overzicht komen te staan van alle Perciver AU's die ik deze maand schrijf. (:

    Joepieee! *O* Olismaug is echt ontzettend leuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Olismaaaaaaug is awesome :)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Joepieee! *O* Olismaug is echt ontzettend leuk. ^^


    Sonnet schreef:
    Olismaaaaaaug is awesome :)


    Haha, dankje. Ik heb net het tweede stukje geactiveerd. (:




    Ook heb ik daarnet de categorie "Harry Potter" in mijn Schrijvers ID ingedeeld in Algemeen en Perciver in plaats van meer of minder dan 5000 woorden. En lol, ik besef nu pas hoe enorm veel Perciver ik eigenlijk heb geschreven. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    “Discoballen drinken geen bloed.”


    Ik denk dat die zin vrij goed weergeeft hoe logisch en samenhangend mijn Vampire!Oliver one-shot is. :'D Ik probeerde het idee van Florreke te schrijven, maar het is iets heel anders geworden, al zit het vampierelement er nog wel in. Het spijt me - misschien dat ik nog een poging ga doen, maar ik vrees dat ik na Twilight en Buffy niet meer serieus over vampiers kan schrijven. :x

    Verder heb ik een begin gemaakt aan Daddy!Perciver en Percy die Freds dood probeert te verwerken. Ook heb ik besloten dat ik deze maand waarschijnlijk ook al behoorlijk wat zal posten, omdat ik hoe dan ook waarschijnlijk niet voldoende geduld heb om alles in december nog eens door te lezen.



    Hm, ik geloof dat ik dit topic een beetje aan het volspammen ben hiermee. Daarom gooi ik bij deze een awesome tweet van Sean Biggerstaff in de mix voor wat afwisseling, al zijn de verkiezingen inmiddels al afgelopen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hemel, die zin... *giert het uit* haha, Ik wil je verhaal NU lezen!! Ik moest echt gelijk aan Twilight denken. En ik hou van Twilight, dus kom maar op met die story! (Zelfs als je het belachelijk maakt, zal ik er nog van houden^^) Jij moet helemaal niets serieus schrijven, ik hou van je geweldig fluffy absurde verhalen^^
    Goed nieuws, ik was daarjuist op je blog geduikelt en zag het verhaal 'Ruled By Secrecy' en ik ga het zeker lezen^^ Thnkx voor de tip xD

    Die quote van Sean/Oliver... (yeah)

    *Gaat Olismaug lezen*


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    Hemel, die zin... *giert het uit* haha, Ik wil je verhaal NU lezen!! Ik moest echt gelijk aan Twilight denken. En ik hou van Twilight, dus kom maar op met die story! (Zelfs als je het belachelijk maakt, zal ik er nog van houden^^) Jij moet helemaal niets serieus schrijven, ik hou van je geweldig fluffy absurde verhalen^^
    Goed nieuws, ik was daarjuist op je blog geduikelt en zag het verhaal 'Ruled By Secrecy' en ik ga het zeker lezen^^ Thnkx voor de tip xD

    Die quote van Sean/Oliver... (yeah)

    *Gaat Olismaug lezen*


    Bedankt voor je reacties. ^^
    En die one-shot staat al online hoor. Hier kun je hem vinden. (:

    Ruled by Secrecy raad ik je inderdaad heel erg aan. Ik zou echt willen dat er meer van dat soort Perciver bestond, maar dat neemt niet weg dat die fic al absoluut geweldig is. Ik houd van dat verhaal. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag de Zeemeermin!Percy one-shot afgemaakt, een groot stuk aan HoG geschreven, het vijfde stukje van Olismaug geactiveerd en mijn wordcount voor NaNoWriMo ook al bijna gehaald. Ik had echt het gevoel dat ik goed bezig was, tot ik me net weer herinnerde dat het zondag is en ik ook nog huiswerk heb. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dat Perciver op dubbeldate moet gaan met Sterek :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind dat Perciver op dubbeldate moet gaan met Sterek :Y).

    Dat is nog eens een goed idee


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb Ruled By Secrecy gelezen, en het was AMAAAAAAAZING!! Echt het beste Perciver (op HoG na) die ik ooit heb gelezen :Y) Moet je die niet in de lijst zetten, Square? *sleurt iedereen daarheen*

    Square schreef:
    Ik heb vandaag de Zeemeermin!Percy one-shot afgemaakt, een groot stuk aan HoG geschreven, het vijfde stukje van Olismaug geactiveerd en mijn wordcount voor NaNoWriMo ook al bijna gehaald. Ik had echt het gevoel dat ik goed bezig was, tot ik me net weer herinnerde dat het zondag is en ik ook nog huiswerk heb.


    Bedoel je dat je je 50.000 woorden bijna hebt gehaald?! LET'S PARTY! wil zo'n sheerleader-emoticon


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind dat Perciver op dubbeldate moet gaan met Sterek :Y).


    Was dit een voorstel voor een AU? Want als jij het niet gaat schrijven zou ik dat met plezier willen doen, hehe. Dit is echt een erg interessant idee. :Y)




    Florreke schreef:
    Ik heb Ruled By Secrecy gelezen, en het was AMAAAAAAAZING!! Echt het beste Perciver (op HoG na) die ik ooit heb gelezen :Y) Moet je die niet in de lijst zetten, Square? *sleurt iedereen daarheen*

    (...)

    Bedoel je dat je je 50.000 woorden bijna hebt gehaald?! LET'S PARTY! wil zo'n sheerleader-emoticon


    Nee, ik bedoelde eigenlijk dat ik mijn wordcount voor die dag had gehaald, al was ik daarin misschien een beetje onduidelijk. Ik zit nu pas bijna op 28.000 woorden, al loop ik daarmee wel al zo'n 8.000 woorden voor op wat men eigenlijk zou moeten hebben op dit moment. Als het zo door blijft gaan ben ik dus wel voor het einde van de maand al klaar. ^^

    Yay! Ruled by Secrecy is sowieso de beste Perciver fanfic die ík ooit heb gelezen. (bloos)
    Hij staat alleen niet in de beginpost omdat daar alleen links naar stories hier op Q staan, want anders wordt die lijst wel erg lang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Was dit een voorstel voor een AU? Want als jij het niet gaat schrijven zou ik dat met plezier willen doen, hehe. Dit is echt een erg interessant idee. :Y)


    Het was eigenlijk meer een idee dat ik er spontaan uitflapte maar als jij ermee aan de slag wilt, graag. Ik ben nieuw in de fanbase van Sterek en ken er te weining van om er een waardig verhaaltje over te maken.
    Ik vond het idee gewoon iets hebben, om te zien hoe fluffy Perciver omgaat met awkward Sterek en visa versa.
    Het probleem met mij is dat ik altijd wel leuke ideeën heb -ja, iemand moet het toch zeggen (joehoe) (kidding, fyi)- maar er meestal nooit echt iets concreets van kan maken of het na een tijdje opgeef omdat ik vast zit.
    Duusssss, ik ga het eens anders proberen en jullie tegen nieuwjaar een 3-shot van Perciver beloven. Help me stick to it, ladies :Y).

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.