• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Alexi heeft het koud dus ik concentreer me even en maak haar warmer met mijn krachten. 'Zo beter?' Vraag ik aan haar. Dan vraagt ze wat er aan de hand is. Ik kijk haar vragend aan. Ik ben verbaasd door haar vraag en zet dat over in zogenaamde verbazing in de trant van 'waar heb je het over'. 'Schijn?' Vraag ik dan aan haar. 'Met mij gaat het prima hoor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Door haar duw stond ik nu onder de koude douche, maar kon ook meteen aan de kraan, waarmee ik de douche uitzette. Ik rilde eens en draaide me naar haar om.
    "Hmm, misschien is dominantie toch niet mijn ding." mompelde ik grijnzend en stapte toen weer uit de douche. Ik nam een handdoek en sloeg die om mijn middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk haar even met dichtgeknepen ogen aan. Oke... dit kwetst. Ik dacht dat we vriendinnen waren maar als ze het niet wil zeggen... 'Oh laat ook maar.' mompel ik en sta op. Ik pak mijn kleren en kijk om. 'Je kan iedereen voor de gek houden, zelf jezelf maar probeer het niet met mij.' zeg ik voor ik me snel omkleed en wegloop terug naar school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik lach vermakelijk als hij zegt dat dominantie niet echt zijn ding is.
    'Mag ik misschien ook een handdoek?' Vraag ik dan aan hem. 'En wat vindt je van dominantie?'
    Ik kijk hem met een vragende blik aan.
    'Ik denk dat jij het wel.. Opwindend vindt. De baas over iemand kan spelen. Right?'

    Leslie Day
    Ze klinkt gekwetst en ze staat op en pakt haar kleren. Ze kijkt naar me om en haar woorden komen hard aan bij me. Ik sla mijn ogen neer, maar ik kijk weer op als ze wegloopt. 'Alexi wacht,' zeg ik dan. Ik sta op en pak haar pols vast. Ik kijk haar aan met een gekwelde blik. 'De reden dat ik er niet over praat is omdat ik anders instort,' zeg ik op een fluistertoon. Tranen verschijnen in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik nam een handdoek en gooide die naar haar toe, daarna keek ik haar twijfelend aan.
    "Hmm, ik weet niet. Misschien wel, maar ik ben er niet echt goed in, blijkbaar." grinnikte ik.
    "Trouwens. Ik denk dat jij er meer van kan genieten." zei ik, terugdenkend aan die momenten, wanneer ze wou testen wat ik zou doen als ze me helemaal gek maakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Je moet er met iemand over praten Les, het is beter dat je alles laat gaan dan dat je het opkropt.' Ik slik even, Ax gaat me zo vermoorden omdat ik dit zeg. 'Zelfs Ax stort soms in.' Ik geef haar geen details om zijn reputatie toch nog een beetje staand te kunnen geven en loop naar haar toe. Ik sla mijn armen geruststellend om haar heen. 'Misschien kan ik helpen... maar dan moet ik wel weten wat er is.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij gooit me een handdoek toe en die vang ik met gemak op. Ik sla die om me heen. Ik kijk Chad aan en grinnik als hij zegt dat ik er meer van kan genieten.
    'Dat is niet zozeer dominant, dat is meer gemeen. Ik vind het leuk om mensen te pesten. Maar het dominante, echt dominante. Neh, niet mijn ding. Mannen die dominant aan me zijn, verschrikkelijk. Alsof ze zelf niets kunnen. Een beetje verzet.' En ik haal simpel me schouders op. 'Bijvoorbeeld jij, jij wilt niet gaan smeken. Andere mannen, pff, die gingen gelijk op hun knietjes. Dan heb ik liever iemand zoals jij.' Dn ik geef hem een knipoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {moet gaan, bye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Mijn ogen zijn nog steeds neergeslagen. Houdt je in Les. Niet gaan janken. Ze verteld me dingen. En ze wil weten wat er met me aan de hand is. Ze heeft haar armen geruststellend om me heen geslagen. En hoppa, daar loopt de eerste traan. 'Alles lijkt gewoon mis te gaan,' fluister ik. Ik sta op het punt om te breken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Heb je spijt van je keuze is dat het? Les dat kan je nog veranderen, Jake zou het verstaan.' zeg ik zachtjes 'Of is het Luna of' Ik slik even 'datgene wat er gebeurt is met Kate?' Ik weet niet precies wat er haar dwarszit. Alles tegelijkertijd?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bye Fem (doeg)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [slapen nog 1 dag school en dan vakantie :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hallooee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik schud gelijk mijn hoofd als Alexi vraagt of ik spijt heb van mijn keuze. 'Nee, daar heb ik geen spijt van. Nick en ik.. Dat is gewoon geen goede combinatie. En Luna die kan de pot op. En Kate.. Die zal ik wel missen ja.' Waarom? Ik vraag met mezelf ook af. 'En dan is er ook nog eens een demonenjager hier op school die Nick zwaar toegetakeld heeft. Zijn vleugels zijn zowat verminkt. Ik heb er zalf op gesmeerd dus zag de wonden.' En nu ik er zo over praat wordt het alleen maar lastiger om mijn emotie's in te houden. Een eerste traan loopt over mijn wang. 'Het is gewoon alles. Ik heb op een dak gestaan in New York. Op het punt gestaan waarvan ik dacht; het zou niets uitmaken als ik spring en mijn vleugels niet uit sla. Nick zijn leven gaat verder. En Jake, die komt er ook wel bovenop. Uiteindelijk. Dat je dan gewoon het gevoel krijgt dat het toch allemaal niets uitmaakt of ik nou leef of niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [slapen nog 1 dag school en dan vakantie :)]


    [Slaap lekker ^.^ en heb je vrijdag geen les?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.