• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik glimlachend, verander mijn kleren even -ik had nog steeds mijn leren pak aan- . Ik doe snel een topje en een jeans aan en steek mijn haar op. Dan begin ik te lopen naar de plaats waar Jake wel kan zijn. De kantine. Ik zie Jake en Les aan een tafel zetten en grinnik. Ik laat me naast hen vallen. 'He me gemist?' zeg ik grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik kijk op naar hem en hij kijkt me recht aan. Dat gevoel. Ik voel het weer. En het is verwarrend. Daarom wend ik mijn blik af. Het is niets. Ik heb de gekheid in Chad's ogen gezien. Ik weet wat ik doe. Ik schuur even met mijn onderlichaam langs zijn stijve en zet mijn lippen dan om zijn tepel en zuig er even aan. Die zullen wel gevoelig zijn na het bijten erin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Een rilling ging weer door me heen, alleen niet van de kou deze keer.
    "Ik wil je, Luna. Nu." mompelde ik hees en mijn handen die net nog op haar heupen lagen, gleden naar haar kont om daar even een kneepje te geven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik voel dat er weer een rilling door hem heen trekt en een speels lachje zit daardoor op mijn lippen. Dan mompelt Chad hees dat hij me wil, nu. Zijn handen zijn naar mijn kont gegleden en geven er een kneepje in. Een zacht geluidje verlaat mijn mond.
    'Neem me,' is alles wat ik zeg en kijk hem dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik glimlachend, verander mijn kleren even -ik had nog steeds mijn leren pak aan- . Ik doe snel een topje en een jeans aan en steek mijn haar op. Dan begin ik te lopen naar de plaats waar Jake wel kan zijn. De kantine. Ik zie Jake en Les aan een tafel zitten en grinnik. Ik laat me naast hen vallen. 'He me gemist?' zeg ik grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik draai ons om, zodat zij tegen de -nu verwarmde- muur stond en drukte mijn lippen op de hare, terwijl ik bij haar binnen gleed. Ik kreunde door het gevoel dat het met zich mee bracht en begon toen langzaam te bewegen, terwijl ik haar aankeek om te zeker te zijn dat ik haar geen pijn deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ah, sorry Lizl, niet gelezen :3]

    Leslie Day
    Ineens is Alexi er. Alexi! Ze vraagt of we haar gemist hebben en ik glimlach. Ik sta gelijk op en geef haar dan een knuffel. 'Ja, ik heb je gemist,' zeg ik dan. Ik doe wel voorzichtig, haar buik is namelijk gegroeid. De laatste keer dat ik Alexi zag was maar heel even toen ze met Jake tevoorschijn kwam om Ax te laten zien dat ze niet dood was. Toen was het uit tussen Jake en mij.. Maar nu niet meer. 'Hoe was Griekenland?' Vraag ik dan aan haar en ik kijk haar vragend aan.

    Luna Day
    Ik ben nu degene die tegen de muur aanstaat maar gelukkig is die niet koud. Hij drukt zijn lippen op die van mij en komt dan in me. Een kreuntje van mij wordt gesmoord tegen onze lippen en hij begint zachtjes met bewegen. 'Sneller, dieper,' prevel ik zachtjes tegen zijn lippen terwijl ik hem verder zoen. Mijn armen liggen om zijn nek heen. Misschien dat hij me moet optillen? Dan gaat het makkelijker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach breed. 'Echt leuk, mijn nichtje is zot veel gegroeid. ik herkende haar eerst niet en toen kwam Axton en jah.... Hij heeft een veulentje voor me gekocht.' zeg ik iets hyper. 'Maar hij is wel van een paard gevallen.' voeg ik eraan toe en mijn glimlach verdwijnt even. 'En hoe is het hier? Heb ik iets gemist?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi is helemaal opgetogen aan het vertellen en een glimlachje siert mijn lippen. Dan vraagt ze of ze hier nog wat gemist heeft. Automatisch bijt ik op mijn lip. Ja, maar ik denk niet dat het zin heeft. 'Geen idee, ik was in New York met Jake en Nick,' zeg ik. Alsof het niets is. En ik kijk naar het verkruimelde broodje in mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk naar Jake en herriner me ons gesprek weer via de telefoon. 'Ok ik weet al wat er gebeurt is,' zucht ik 'Ik heb met Jake gebeld vanochtend.' Ik kijk even twijfelend naar het eten maar besluit dat het toch geen zin heeft. Ik moet dan toch weer kotsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze al weet wat er gebeurd is en ik kijk vragend haar kant op. Dan vertelt ze me dat ze vanochtend gebeld heeft met Jake. Ik knik en glimlach zwakjes. 'Ja, het ging er nogal heftig aan toe. De begrafenis, mijn keuze tussen Nick of Jake, gewoon eigenlijk alles van daar.' Ik pak Jake's hand beet en knijp er zachtjes in en kijk hem aan. 'Maar vanaf nu zullen de dingen weer beter worden.'

    [Lol, Jake heeft toch niets verteld over die shit met Nick?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hmm volgens mij alles denk ik xd]

    Alexi
    'Ja waarschijnlijk.' zeg ik en kijk haar dan weer glimlachend aan. 'Al zin om meter te worden Les.' zeg ik vrolijk. Plots valt er me iets in. 'Oh my god, ik heb in griekenland een stampje gevoelt.' zeg ik enthousiast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is stil en zwijgt al die tijd. Alexi vraagt dan of ik zin heb om meter te worden en ik glimlach.
    Ik wil net antwoorden als ze ineens zegt dat ze een stampje heeft gevoelt toen ze in Griekenland was.
    'Ah!' Zeg ik vertederd. 'Dat is zo onwijs schattig. Hoe voelde het? Fijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ja het was wel even schrikken. Ik wist niet dat ik al zo ver zit.' zeg ik glimlachend en Jake legt zijn arm om Les haar schouders. Ik kijk hen nieuwsgierig aan. 'Wil jij ook kinderen Les?' Het is een beetje als een hint naar Jake toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik ben nu degene die tegen de muur aanstaat maar gelukkig is die niet koud. Hij drukt zijn lippen op die van mij en komt dan in me. Een kreuntje van mij wordt gesmoord tegen onze lippen en hij begint zachtjes met bewegen. 'Sneller, dieper,' prevel ik zachtjes tegen zijn lippen terwijl ik hem verder zoen. Mijn armen liggen om zijn nek heen. Misschien dat hij me moet optillen? Dan gaat het makkelijker.

    {haha, hint, hint xD}
    Chad
    Ik neem haar stevig bij haar heupen beet en til haar plots op. Ik ging ervan uit dat ze haar benen wel om mijn middel zou slaan, terwijl ik haar tegen de muur drukte en sneller en harder begon te stootten. De kus was verbroken doordat ik haar opgetild had en mijn kreunen vulden nu duidelijk hoorbaar de kleine ruimte.


    “To live will be an awfully big adventure.”