• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aeras schreef:
    Hallooee.


    Heellowwyellooww


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hey Jaimes! Hoe is je vakantie :3?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het is echt geweldig! (: ik lig lekker in een tweepersoonsbed met een kat naast me :') ik kom maar niet van dat beest af xd maar voor de rest great!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Btw, mag ik de laatste reactie van John?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Haha geweldig! Mijnes ook, ik heb best al veel gedaan. Morgen eindelijk leuk een dagje met mijn tante zitten enne..tja verder echt ik ben super blij <3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahah dat mag best :Y) ik heb alleen geen idee waar die is xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Hahah ik ook niet XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En ik ben lui :Y)

    En mooi dat het leuk is bij je tante! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Haha dankje :3 Ik miste het echt even..in de zeven maanden dat ik bij haar woon hebben we altijd wel eens in de maand 'ons dagje' en ik keek er echt naar uit :3

    Ik zoek zo zelf wel hehe )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JAIMES! naar wat voor muziek luister je?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    The Script, Ed Sheeran, Adèle, Queen, Ben Howard, Beyoncé, Rags (film), Marco Borsato, Yiruma :3

    En eigenlijk allemaal nummers van verschillende artiesten :3

    Why?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ken je Justin Nozuka?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nope (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Doet dat pijn?' Vraagt hij dan en ik begrijp al wat hij bedoeld. Ik kijk hem aan en knik rustig. 'Soms, maar dat zou bij een normale zwangerschap ook kunnen gebeuren. ' stel ik hem gerust. Ik wil geen ongeruste John hebben. 'Het is niets bijzonders. ' lieg ik dan en glimlach. De steken deden verschrikkelijk veel pijn, het leek alsof iemand al mijn ingewanden eruit rkte en ze ee weer in stopte door ze vervolgens terug op zijn plek te naaien, maar dat zou hij niet weten. Dat zou ik niet willen. Ik wil niet dat hij ongerust en bezorgd erom gaat zijn. Het is ook genoeg mijn fout.
    'Rachelle, je moet heel erg oppassen met Roy Ray, weet ik veel hoe die jongen heet. Het verbaasd me niets als hij hier ineens binnen stapt. En aangezien je die schamp wond als hebt gehad van dat meisje die een aanhanger van hem is toen we alleen elkaar zoenden... Dan twijfel ik er niet aan dat hij nu groter geschud in gaat zetten. ' Zijn stem klinkt ineens serieus en ik kijk hem aan. 'Ray..' zucht ik dan. 'Dit gaat zo slecht aflopen..' mompel ik terwijl ik over mijn buik wreef. Hij wou het demonenrijk overnemen en mij aan zijn zijde hebben.. hij wou later een kind van míj om zo een volgende heerser te hebben.. maar nu? Met het kind van mij en John. Dit ding in me.. wat zou hij hiermee willen doen. Wat zal hij nu met mij willen doen.

    Ray McBenneth.

    Ik schim de school weer binnen en zucht. Ik kraak mijn nek even en loop door de school. Hoe zou het nu zijn met mijn lieftallige Rachelle? Ik hoop dat ze eindelijk redelijk nadenkt en beseft dat ze met mij beter af is. Ik grijns en loop maar een kant op in de school. Ik zal nu iemand moeten vinden. Als ik in de kantine loop zie ik een eindje verder Rosali zitten. Een oude vriendin. 'Rose. ' zeg ik dan en ik zie haar verbaasd opkijken. 'Ray?' Ik knik en ze lacht.
    Na een heel gesprek te voeren en me alles uitgelegd te hebben kijk ik naar de jongen die blijkbaar Xavier heet. 'Ik laat jullie wel alleen. ' zeg ik dan en vraag haar nog even als ze Rachelle ook heeft gezien. Ze kwam met een jongen binnen..hmm vast John. 'Thanks. ' zeg ik nog en loop weg.

    Rosali Chevonez

    Ik glimlach als Ray weer wegloopt. 'Sorry een oude vriend van me ik wist niet dat hij ook hier op school zat joh. Maar nack to the point, al genoeg ingewijd. ' zeg ik met een wenkbrauw wiebel en laat een charmant en zacht lachje horen. 'Of moet ik nog een proef doorstaan?'
    Ik sta op en ga achter Xav staan.
    Als hij denkt dat ik hem wil vergiftige glimlach ik. 'Als ik dat wou..had ik het allang kunnen doen. ' fluister ik dan mysterieus in zijn hals en plaats een kus in zijn nek en grijns achter hem.

    Amare Eastwood.

    IK Zucht. Dit was nogal frustrerend. Ik had het maar laten rusten met Timo..blijkbaar had ik hem te veel pijn gedaan want hij had nog niet op mijn telefoontje gereageerd. Ik zat nu op de campus met muziek in mijn horen te tekenen. Ik zuchtte en liet me tegen de boom aanzakken. 'Waarom..' mompelde ik en ij had een tekening van Timo gemaakt..gewoo precies hoe hij er altijd uitzag. Lachend..gespierd, zijn lieve uitfrukking op zijn gezicht. Zijn bezorgdheid en irrritatie als ik werd lastig gevallen..hij was gewoon perfect, maar waarom ik met Nathan had gekust en waarom hij me niet had weggeduwd is nog altijd een vraag.

    Aiden Noel Kahln.

    Ik keek Adam aan en keek vervolgens rond ons. 'Dus welke kant op broer?' Vroeg ik en hij wenkte me naar de kantine. 'Oke. ' zei ik heel rustig en ik keek heel nonchalant weer om ons heen. Terwijl Adam zijn telefoon pakte merkte hij dat het bereik hier niet optimaal was en zuchtte.
    'Klote school. ' mompelde hij en ik lachte alleen. We liepen de kantine uit opweg naar ee gangen en wachtte tot er iemand of bekend tegenkwamen of iets wat we konden doen.


    Dit was mijn laatste reactie btw hehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HIJ IS GEWELDIG. Ik hou echt van hem ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.