• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hahaha, nu nog in het rood, dat valt nog meer op :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [shit vergeten xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hoi 8) ik ben bezig in 4 rpg's ja xD gun me tijd :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke Jaimes xd]
    Alexi
    Ik kom boven en ril. Kouder dan ik dacht... veel kouder... Ik zwem rondjes om het warm te krijgen zonder succes en ga dan druipend en rillend in het gras zitten met de handdoek om me heen.

    [Doorspoelen? Sorry wil die zwangerschap achter de rug hebben xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij zegt ja en sleurt me dan mee tot vlak voor de douche.
    'Hm, je wilt dus dominant zijn?' Vraag ik aan hem.
    Een klein lachje rolt over mijn lippen. Ik maak gebruik van het feit dat hij me nog niet onder de douche heeft gezet. Ik gebruik ongemerkt mijn krachten om het water te verwarmen. Wat houd ik toch van demon zijn. En als hij me onder de douche zal duwen zal ik het niet koud hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha :P
    iedere keer dat ik Wakey, wakey hoor, moet ik denken aan kamp met de ksa
    toen maakte onze leider ons wakker met: wakey, wakey, little draky's
    Ik antwoorde met: awel, merci
    (ja, 's morgens komt er niet veel uit en als er iets uit komt is het heel droog)

    want je weet het of je weet het niet, maar draak (draky) is niet echt een fijn woord.
    Ze zeggen draak tegen een lelijk meisje xD}

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even naar Alexi en zie dan haar gebaar. Ze wil met me praten. Hm, waarover? Ik knik, onzienbaar voor Jake, naar haar en dan loopt ze weg. Ik ga zo wel naar haar toe ofzo. Ik kijk met een glimlachje naar Jake en druk dan een kus op zijn lippen. 'Ik ga even huiswerk maken, dus ik zie je over een uurtje ofzo oke?' Zeg ik glimlachend. 'Wat gaat mijn lieve Jake doen dan?' Misschien dat hij langs Ax gaat ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Ja." grijnsde ik. en duwde haar onder de straal, ik bleef haar wel vasthouden.
    "Tutut," mompelde ik, toen ik voelde dat ze het al had verwarmd, aangezien het water ook op mijn armen liep. "Zo gaat dit niet."
    En ik grijnsde, terwijl ik het water weer liet afkoelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Hmm... huis zoeken denk ik.' glimlach ik en kus haar zachtjes 'Veel plezier met leren lieverd.' zeg ik dan grinnikend. Ik denk even na. Of ik ga gewoon gaan kijken al wandelend of zoek op mijn laptop. Ik ga voor het live uitzicht denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij antwoord ja op mijn vraag of hij dominant wil zijn. Viel te verwachten.
    'Dan heb je nog een moeilijkheid aan mij,' zeg ik met een triomfantelijk glimlachje. Hij duwt me onder de stralen, maar houdt me wel vast. Hij merkt dat het water warm is en zegt dan 'tutut' ik grinnik. 'Ik laat me namelijk niet zomaar domineren.' Maar hij laat het water weer afkoelen. Er loopt een koude rilling over mijn rug heen en ik probeer met mijn hand naar de kraan te reiken terwijl ik ondertussen het water weer warmer maak en warm blijf houden tegen Chad's krachten in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Dit keer is het een gemeend glimlachje dat op mijn lippen zicht als Jake zegt dat hij een huis gaat zoeken. Hij wenst me veel plezier met leren, en ik vind het schattig dat hij me lieverd noemt. 'Wat je plezier kan noemen,' zeg ik met een scheef lachje terwijl ik hem aan kijk. 'tot straks lieve Jake.' En ik druk nog een laatste kus op zijn lippen en sta dan op. Ik loop de kantine uit, kijk nog 1 keer achterom en zwaai kort. Eenmaal op de gang loop ik niet naar mijn kamer maar naar buiten. Ik loop door het bos en zie Alexi al snel zitten. Als ik bij haar ben ga ik naast haar op het gras zitten. 'Hee, waarover wilde je praten?' Vraag ik haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Gaan we zo beginnen?" grijnsde ik en hield haar armen stevig vast, zodat ze niet aan de kraan kon. Ik begon weer harder met mijn krachten tegen te werken, zodat het water koud werd. Straks vielen we allebei nog flauw door teveel energie te gebruiken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schrik even als Les naast me komt zitten. 'K-koud.' stamel ik en zucht dan. 'Wat is er aan de hand Les? Je kan de schijn voor Jake op houden maar niet voor mij.' zeg ik zuchtend en trek de handdoek iets strakker om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Het water wordt weer kouder en hij zorgt ervoor dat ik niet bij de kraan kan. Ik laat mijn krachten los en de douche wordt ijskoud. Ik bijt mijn kaken op elkaar.
    'Wat wil je nu? Dat ik je smeek? Dat ik je vraag om de douche warmer te maken? Me eronder vandaan te halen?'
    En ik kijk naar hem. Hij schijnt het leuk te vinden. Het dominante. Door de kou heb ik stijve tepels gekregen. Ugh, zo irritant. Dan concentreer ik me en verdwijn uit zijn armen en verschijn achter hem. Ik duw hem onder de koude douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.