• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Het meisje blijkt Cat te heten. 'Zoals een kat,' zeg ik glimlachend. 'Alleen ben jij blijkbaar een engel.' En ik kijk van haar richting Daniël. 'En het is aardig dat je haar helpt. Heb je zin om vanavond iets te doen?' Vraag ik aan Daniël. 'Naar de bios ofzo?'


    [Laat hem nee zeggen, dat hij Cat al moet helpen? XD en dat hij uiteindelijk niets meer samen doet met Sky ofzo? :3]


    Daniël
    'Vanavond kan niet.. ik was vanplanhaar te helpen. Morgen mischien?' vroeg ik haar spijtend, ik had met alle liefde haar aanbod aangenomen. Nog even en Cat zal alledingen die ze kan doen wel doorhebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet sociaal gaan doen >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    O.. Hij gaat al wat met Cat doen. Ik wilde vanavond zo graag naar een leuk restaurantje met Daniël. Er is zo'n speciale avond met leuke muziek en lekker eten. Als verrassing. Maar hij kan dus niet. 'Geeft niets,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Maar morgen kan ik niet. Ik moet langs mijn ouders. Verplicht familie diner. En helaas kan je daar niet mee heen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik loop met de schone kleren terug naar Jake's kamer maar ik kom tot de ontdekking dat Jake er niet meer is. Hè? Zolang ben ik toch niet weggeweest? Ik heb maar 1 idee waar Jake kan zijn. En op goed geluk loop ik richting de kantine en daar zie ik Jake dan zitten. Hij ziet eruit alsof hij zich niet zo goed voelt. Begrijpelijk. Ik loop naar hem toe. 'Sorry dat het zo lang duurde,' zeg ik dan.



    [Lizl :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik leg mij hoofd tegen zijn goede arm. 'Gaan we dan straks naar huis?' vraag ik zachtjes en speel met de ring om mijn vinger. Ik ben echt wel graag hier in Kreta met Axton maar ik wil ook niet te veel spijbelen en missen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga zwemmen, en zonnen, kom straks weer terug!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik was blij dat ze in iedergeval nog glimlachte, 'Hmm.. Klinkt leuk' zeg ik met een glimlach en ik was eigelijk wel benieuwt naar haar familie maar daar had ik al de tijd van de wereld nog wel voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk op en glimlach even. 'Honger?' vraag ik en bied haar mijn broodje aan. Ik heb geen honger meer. Ik pak het flesje water en drink een beetje. Ik kijk even naar de tafel en zet dan een glimlach op. 'Wat denk je er van om dat meisje uit te nodigen in de kerstvakantie met haar tante?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [O god why,

    Mensen hebben zo vaak medelijden met mijn personage's x'D dat is niets nieuws voor me :')

    Hè Naoomz? Sam :P]


    [Sam?? :8]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Sam?? :8]


    [Ja dat je zo vaak medelijden hebt met Sam (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik leg mij hoofd tegen zijn goede arm. 'Gaan we dan straks naar huis?' vraag ik zachtjes en speel met de ring om mijn vinger. Ik ben echt wel graag hier in Kreta met Axton maar ik wil ook niet te veel spijbelen en missen.

    Axton
    "Thuis..." mompelde ik. Vreemd dat een school nu eigenlijk mijn thuis geworden was. Want nu mijn moeder was gestorven, had ik in mijn ouderlijke huis niks meer te zoeken.
    "Ja, we gaan naar huis." zei ik zacht en glimlachte dan toch even. Want mijn thuis was sowieso waar Alexi was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Hij zegt dat het leuk klinkt en ik schud mijn hoofd. 'Niet echt,' zeg ik naar waarheid. 'Mijn ouders hebben me met een reden hier gestopt.' Er zit een treurig glimlachje op mijn gezicht. Ik begrijp ze wel, mijn ouders. Waarom ze me hierheen gestuurd hebben. 'Maar ik maak er wel gewoon het beste van.' Dan kijk ik weer naar Cat. Ze ziet er zo schattig en naïef uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ow ja. Hij is ook zielig! Hihi. XD Maar hij is nu weer gelukkig met Nala. ;') Och als hij verdrietig is.. Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    |Lizl, wanneer word er nu geskiped? Ik heb zin in dat bal. Héhé. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Vanuit het niets zegt hij dat ik prachtig ben. En ik bijt op mijn lip. Niet iets van uitdagerij of sexy maar gewoon. Omdat hij me een compliment geeft. 'Dank je,' zeg ik dan. En ik blijf hem aankijken. Wat voel ik? Ik weet het niet. Het voelt... Goed. Dan herpak ik mezelf en wend mijn blik af. Ik pak de zeep en begin mezelf dan in te smeren. Ik verbeeld het me, er is niets.

    Chad
    Verward nam ik de shampoo en begon mijn haren te wassen.
    Dat was gewoon een misspreking, toch? Het was er wel heel overtuigd uitgekomen en het had goed gevoeld het te zeggen, maar... nee, het betekende niets... toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”