• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Ik voel hem rillen en er zit een lichte grijns op mijn lippen terwijl ik hem doorzoen. Hij laat de shampoo echter niet los. Verdorie, en hij bijt zacht op mijn lip. De hand waar ik de zeep in heb laat ik de zeep neer zetten, en met mijn andere hand blijf ik de shampoo beethouden. Ik laat mijn vrije hand door zijn haar gaan en verstrengel die daar dan stevig. Lichte druk, afleiding.

    Chad
    Ik zou mezelf graag in de kus verliezen, maar blijf me bewust concentreren op de fles shampoo, zodat ik mijn grip niet zou verliezen. Mijn vrije hand legde ik licht op haar heup.

    {reageer je dan nog eens bij nightmare? :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt dan of hij me morgen misschien kan brengen waarop ik knik. 'Dat kunnen ze niet verbieden,' zeg ik glimlachend. 'Dus ja, is goed.' Ik kijk weer naar Cat. Er ligt een kleine rode roos voor haar voeten. Veel plezier samen vanavond, denk ik in gedachten. 'Ik ga maar weer eens, ik laat jullie wel alleen. Met.. Dit.' Ik weet namelijk niet precies wat het is. Ik sta weer op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O oke, ik zal reageren ^.^]

    Luna Day
    Zijn hand legt hij lichtjes op mijn heup, ach, wat boeit die shampoo fles me dan ook. Ik laat de fles los en leg mijn hand op zijn goed gespierde borstkas. Ik zoen nog steeds verder en verbreek dan de kus en druk mijn lippen in zijn nek en druk daar allemaal kleine kusjes. Chad staat nog steeds tussen mij en de muur in. Eigenlijk dwing ik hem nu tegen de muur aan de staan, denk ik met een grinnik bij mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik kom zometeen wel naar je toe' Zeg ik tegen haar als ze opstaat, en laat vervolgens een appel en een roos in haar hand verschijnen, gewoon omdat ik het niet kan laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik pak zijn hand dan vast als Iris lief geknikt had en een kus op zijn wang had gedrukt. Dan loop ik hand in hand met hem weg naar het vliegveld. 'Misschien pakken we toch beter het vliegtuig.' mijmer ik. Ik wil niet dat hij zich overdoet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij zometeen wel naar me toe komt. En dan heb ik ineens een appel en een roos in mijn handen. Ik glimlach, 'Dank je,' zeg ik dan gemeend. Ik neem een hap van de appel. Eerst was de roos een teken van afscheid, nu gewoon een symbool voor zijn liefde van mij. 'Tot straks,' zeg ik tegen hem. En ik zeg Cat ook nog gedag. Dan loop ik weg met de roos in mijn ene hand en in mijn andere hand de appel waar ik weer een hap van neem.

    [Gaat hij haar vergeten? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | OMG |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [O oke, ik zal reageren ^.^]

    Luna Day
    Zijn hand legt hij lichtjes op mijn heup, ach, wat boeit die shampoo fles me dan ook. Ik laat de fles los en leg mijn hand op zijn goed gespierde borstkas. Ik zoen nog steeds verder en verbreek dan de kus en druk mijn lippen in zijn nek en druk daar allemaal kleine kusjes. Chad staat nog steeds tussen mij en de muur in. Eigenlijk dwing ik hem nu tegen de muur aan de staan, denk ik met een grinnik bij mezelf.

    Chad
    Ik kreunde zacht als ik haar lippen in mijn nek voelde. Nu verlies ik wel mijn grip op de fles en die valt met een bonk op de grond.
    Ik legde mijn andere hand ook op haar heup, terwijl ik met mijn hoofd tegen de muur leunde, zodat ze beter aan mijn nek kon.

    Axton
    "Oh, nee, we kunnen er zoveel sneller zijn. Ik haat vliegtuigen, ik word er steeds zo slechtgezind... En trouwens, het is niet erg als ik me wat moe maak, dan komt er tenminste wat van die platte rust." probeerde ik haar te overtuigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij zometeen wel naar me toe komt. En dan heb ik ineens een appel en een roos in mijn handen. Ik glimlach, 'Dank je,' zeg ik dan gemeend. Ik neem een hap van de appel. Eerst was de roos een teken van afscheid, nu gewoon een symbool voor zijn liefde van mij. 'Tot straks,' zeg ik tegen hem. En ik zeg Cat ook nog gedag. Dan loop ik weg met de roos in mijn ene hand en in mijn andere hand de appel waar ik weer een hap van neem.

    [Gaat hij haar vergeten? ;D]


    {:c but there like the perfect couple.. Will they still be after it?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:c but there like the perfect couple.. Will they still be after it?}


    [Ze lijken inderdaad het perfecte koppel (: en typ nou maar gewoon verder (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAHAHAH LEENSEL DAT FILMPJE]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [HAHAHAH LEENSEL DAT FILMPJE]


    |I KNOW RIGHT! |


    kindness is never a burden.

    Luna Day
    Ik hoor hem zachtjes kreunen en daarna de shampoo met een harde klap op de grond vallen. Ik kijk er niet naar om en blijf kusjes drukken in zijn nek. Af en toe glijdt mijn tong een stukje langs zijn huid. Ik zoek een goed plekje uit en zuig daar dan zijn huid omhoog, het bloed naar de oppervlakte. Zal hij zich eraan overgeven? Zijn andere hand ligt in ieder geval op mijn heup en zijn hoofd leunt tegen de muur zodat ik er beter bij kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze lijken inderdaad het perfecte koppel (: en typ nou maar gewoon verder (;]


    Daniël
    Toen Cat het eindelijk snaptewas er al best veel tijd voorbij gegaan en wist ik zekerdat ik iets vergeten was.

    {Sorry ik mag niet meer achter de computer voor het eten.. en we eten ongeveer rond 18:00 dus ben terug na het eten.. :C}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Ik kreunde opnieuw, wanneer ik voelde hoe ze het bloed naar boven zoog in een zuigzoen. Ik sluit even mijn ogen, terwijl mijn ene hand zich in haar haren vastzet en de andere over haar lichaam dwaalt.


    “To live will be an awfully big adventure.”