• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kom bij Jake zitten en hij biedt me dan zijn broodje aan. Ach, ik moet toch íets eten. Ik neem er een hapje van. Dan stelt Jake voor om het meisje en haar tante uit te nodigen in de kerstvakantie. Ik moet even nadenken over wie hij het heeft maar dan weet ik al wie hij bedoelt, 'Ohh, je bedoelt Ailyn?' Vraag ik dan. Het o zo schattige meisje. Die aan ons vroeg of we getrouwd waren. Ik glimlach bij de gedachte. 'Dat kunnen we doen ja, heb jij het telefoonnummer van die tante?' En ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach even en kijk dan op als de vrouw terug komt. 'Zijn schouder is gekneusd. We kunnen er niet echt veel aan doen maar hij moet platte rust hebben.' zegt ze en ik mompel 'Alweer?' Ik kijk haar dan glimlachend aan en sta recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Hij zegt dat het leuk klinkt en ik schud mijn hoofd. 'Niet echt,' zeg ik naar waarheid. 'Mijn ouders hebben me met een reden hier gestopt.' Er zit een treurig glimlachje op mijn gezicht. Ik begrijp ze wel, mijn ouders. Waarom ze me hierheen gestuurd hebben. 'Maar ik maak er wel gewoon het beste van.' Dan kijk ik weer naar Cat. Ze ziet er zo schattig en naïef uit.


    Daniël
    'Ik kan nog altijd mee gaan als je wilt?' opper ik bijna weetend dat ze nee zou zeggen,m aar ik had het in iedergeval gevraagt. 'probeer nog eens' spoore ik Cat aan met een glimlach om het nog een keer te proberen en binnen een minuut ofzo verscheen er een kleine rode bloem op de grond voor haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ja dat je zo vaak medelijden hebt met Sam (;]

    {nu je het toch over Sam hebt, kan je even met hem posten? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Chad zijn haren aan het wassen is en ik spoel me af. De zeep loopt langs mijn lichaam en het voelt ontspannend. Dat moment van zojuist was gewoon een illusie. Meer niet. En ik glimlach. Niets aan de hand. 'Mag ik de shampoo van je?' Vraag ik dan aan Chad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja ze had het me gegeven, vergeten?' glimlach ik en glimlach nu echt. Ja Ailyn uitnodigen zou een goed idee zijn. Gewoon omdat frankrijk perfect was en zij daar deel van uitmaakt. En ze is vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte, stond ook op en nam met mijn goede hand die van Alexi beet. Van die platte rust zou niet veel komen.
    Grijnzend liep ik met haar terug naar buiten.
    "Dus, nog even dag zegen tegen Eve en co en dan terug naar huis?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik was ook maar een mens,' zeg ik met een korte grinnik. Nep-vrolijkheid. Ik eet van het broodje en kijk om me heen de kantine in. Verschillende mensen, verschillende levens. Sommige kruisen, anderen passeren. Ugh, niet zo poëtisch sentimenteel gaan doen Les. Ik richt mijn aandacht weer op Jake. 'Waar gaan we ze dan uitnodigen. Ik denk niet hier op school right?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Ik kan nog altijd mee gaan als je wilt?' opper ik bijna weetend dat ze nee zou zeggen,m aar ik had het in iedergeval gevraagt. 'probeer nog eens' spoore ik Cat aan met een glimlach om het nog een keer te proberen en binnen een minuut ofzo verscheen er een kleine rode bloem op de grond voor haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    "In ruil voor de zeep." antwoordde ik grinnikend en hield de shampoo naar voor haar, maar bleef hem goed vasthouden, zodat ze hem niet zou kunnen afpakken. Ik keek haar speels grijnzend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Ik kan nog altijd mee gaan als je wilt?' opper ik bijna weetend dat ze nee zou zeggen,m aar ik had het in iedergeval gevraagt. 'probeer nog eens' spoore ik Cat aan met een glimlach om het nog een keer te proberen en binnen een minuut ofzo verscheen er een kleine rode bloem op de grond voor haar.


    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij altijd nog mee kan gaan als ik wil. Een zwakke glimlach staat op mijn gezicht. 'Ik zou het wel willen, maar mijn ouders niet. Ik denk ook niet dat het een goed idee is. Mijn zus haar vriend mag wel mee, maar ik moet gewoon alleen komen.' Zo is het nou eenmaal. Mijn zus is de perfecte en ik de niet-perfecte. Zo zien mijn ouders het tenminste. En dat is ook altijd tegen me gezegd, ik vind het niet erg. Accepteer gewoon wat ze zeggen. 'Maar het is alleen maar avondeten. Daarna kom ik gewoon weer hierheen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Is goed.' We lopen terug naar Babtist zijn auto en ik stap terug in. Als Axton naast me zit, zet Babtist de auto in gang en na een minuut of 10-20 zijn we terug bij het huisje. Ik stap uit en loop naar Eve en Iris. 'He ehm... we gaan maar eens terug naar huis, denk ik. We kunnen niet te veel spijbelen he?' Ze lacht en geeft me een knuffel. Iris kijkt even zielig en ik buk me om een zoen op haar wang te drukken en kijk even naar Axton voor ik naar de kamer loop om mijn spullen te pakken. Hij kan nu afscheid nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik pak de shampoo fles beet en voel dat hij de fles stevig vast heeft zodat ik die niet zomaar uit zijn handen kan trekken. Ik duw Chad tegen de muur aan en druk mijn lippen op die van hem. Proberen hem af te leiden. En ik trek aan de shampoo fles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Inderdaad niet op school... de week na kerstmis? Ik ging toch een huisje kopen en ze heeft dan toch vakantie. Ze kan daar dan komen.' zeg ik nadenkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij altijd nog mee kan gaan als ik wil. Een zwakke glimlach staat op mijn gezicht. 'Ik zou het wel willen, maar mijn ouders niet. Ik denk ook niet dat het een goed idee is. Mijn zus haar vriend mag wel mee, maar ik moet gewoon alleen komen.' Zo is het nou eenmaal. Mijn zus is de perfecte en ik de niet-perfecte. Zo zien mijn ouders het tenminste. En dat is ook altijd tegen me gezegd, ik vind het niet erg. Accepteer gewoon wat ze zeggen. 'Maar het is alleen maar avondeten. Daarna kom ik gewoon weer hierheen.'


    Daniël
    'Dat is.. jammer.' zeg ik eerst even twijfelend welk woord te gebruiken en druk vervolgens een korte kus op haar lippen. 'Ik zal hier blijven wachten' zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling