• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Is goed.' We lopen terug naar Babtist zijn auto en ik stap terug in. Als Axton naast me zit, zet Babtist de auto in gang en na een minuut of 10-20 zijn we terug bij het huisje. Ik stap uit en loop naar Eve en Iris. 'He ehm... we gaan maar eens terug naar huis, denk ik. We kunnen niet te veel spijbelen he?' Ze lacht en geeft me een knuffel. Iris kijkt even zielig en ik buk me om een zoen op haar wang te drukken en kijk even naar Axton voor ik naar de kamer loop om mijn spullen te pakken. Hij kan nu afscheid nemen.

    Axton
    Ik bleef een beetje ongemakkelijk staan. In afscheid nemen was ik nooit echt goed geweest en zeker niet bij een klein kindje. Daarom richtte ik me eerst maar tot Eve.
    "Bedankt dat we hier even mochten blijven. Het heeft ons echt goed gedaan." glimlachte ik. "En echt bedankt voor alles."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik knik na Jake's idee. 'Hm, ja dat kan wel ja. Lijkt me leuk. En zij moeten natuurlijk het aanbod nog wel aannemen.' Ik verkruimel het broodje in mijn handen zonder dat ik er erg in heb. 'Ik vraag me af wat er dit keer als thema is voor het kerstbal.' Het duurt nog wel een tijd voordat dat is, maar Vans kennende ligt dat al vast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik pak de shampoo fles beet en voel dat hij de fles stevig vast heeft zodat ik die niet zomaar uit zijn handen kan trekken. Ik duw Chad tegen de muur aan en druk mijn lippen op die van hem. Proberen hem af te leiden. En ik trek aan de shampoo fles.

    Chad
    Ik rilde toen de koude muur onverwachts tegen mijn rug drukte. Snel verwarmde ik hem wat op. Ondertussen liet ik de shampoo niet les, maar beet zelfs even zacht op haar lip, om te tonen dat het niet werkte. Zo snel was ik nu ook weer niet afgeleid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Heeft iedereen btw al een date voor het bal? |


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Dat is.. jammer.' zeg ik eerst even twijfelend welk woord te gebruiken en druk vervolgens een korte kus op haar lippen. 'Ik zal hier blijven wachten' zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wanneer is dat bal?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Dat is.. jammer.' zeg ik eerst even twijfelend welk woord te gebruiken en druk vervolgens een korte kus op haar lippen. 'Ik zal hier blijven wachten' zeg ik met een glimlach.


    Sky Leslie White
    Ik haal simpel mijn schouders op, 'ach, ik ben het wel gewend,' zeg ik dan naar waarheid, 'dus ik voel het als normaal aan. Niet als jammer.' Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk naar Daniël. Hij drukt een korte kus op mijn lippen. Hij zegt dat hij hier zal blijven wachten. 'Precies hier?' Vraag ik aan hem. 'Dat kan nog koud worden in de nacht.' Maar dan bedenk ik me dat Daniël daar goed tegen kan, als engel. 'Laat maar zitten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    |Heeft iedereen btw al een date voor het bal? |


    [NEE XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Op kerstavond. |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik pak mijn spullen in en til de koffer op. Ik kijk of ik niets vergeten ben, vouw de lakens en leg er mijn kussen op zodat Eve minder werk heeft en loop met de koffer naar beneden. 'Jullie moeten echt nog eens op bezoek komen zeg ik tegen Eve en ze glimlacht. 'Zullen we doen, misschien van de grote vakantie.' zegt ze en ik knuffel haar weer en geef haar een zoen op de wang. Dan geef ik Babtist een knuffel en als laatste Iris die me eerst niet wil loslaten. 'Ik kom wel weer terug kleintje. Ik ga heus niet dood hoor.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [NEE XD]


    |I was just asking... ): |


    kindness is never a burden.

    Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik rilde toen de koude muur onverwachts tegen mijn rug drukte. Snel verwarmde ik hem wat op. Ondertussen liet ik de shampoo niet les, maar beet zelfs even zacht op haar lip, om te tonen dat het niet werkte. Zo snel was ik nu ook weer niet afgeleid.


    Luna Day
    Ik voel hem rillen en er zit een lichte grijns op mijn lippen terwijl ik hem doorzoen. Hij laat de shampoo echter niet los. Verdorie, en hij bijt zacht op mijn lip. De hand waar ik de zeep in heb laat ik de zeep neer zetten, en met mijn andere hand blijf ik de shampoo beethouden. Ik laat mijn vrije hand door zijn haar gaan en verstrengel die daar dan stevig. Lichte druk, afleiding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |I was just asking... ): |


    [Naawhhh]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ah, whatever." mompelde ik, ik was mijn stoere imago toch al kwijt. Ik gaf Eve dan beter een knuffel voor ik vertrok. Ik sloeg kort mijn armen om haar heen, gaf Baptist toen een hand en knielde toen bij Iris neer. Haar zou ik echt het meeste gaan missen.
    "Braaf zijn en... let een beetje op jezelf." mompelde ik zacht. Ok, vaagste zin ooit, maar ik wou niet dat haar iets overkwam...
    En ik zei al dat ik slecht was in afscheid nemen, don't judge me!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    Ik haal simpel mijn schouders op, 'ach, ik ben het wel gewend,' zeg ik dan naar waarheid, 'dus ik voel het als normaal aan. Niet als jammer.' Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk naar Daniël. Hij drukt een korte kus op mijn lippen. Hij zegt dat hij hier zal blijven wachten. 'Precies hier?' Vraag ik aan hem. 'Dat kan nog koud worden in de nacht.' Maar dan bedenk ik me dat Daniël daar goed tegen kan, als engel. 'Laat maar zitten.'


    Daniël
    'Dus ik mag toch binnen blijven wachten?' vraag ik haar grijnzend, 'Kan ik je morgen mischien brengen?' vraag ik haar vervolgens als dat idee in mij opkomt. Cat was opgestaan en naar binnen gelopen na gezecht te hebben dat ze honger had of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 15:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling