• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm.. misschien Amy Lee ? (Zangeres Evanescence)


    Zij is 31 -.-


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Zij is 31 -.-


    Maar zo oud vind ik haar er hier niet uitzien ;)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maar zo oud vind ik haar er hier niet uitzien ;)



    True, maar Bella heeft krullend haar. (:


    kindness is never a burden.

    Elizabeth Gillies?

    nvm die heeft ook geen krullend haar

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ze hoeft toch ook niet persee zo'n hele bos hebben ?
    Het kan zijn dat ze die uitgebreide bos haar vol krullen later pas kreeg.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ze hoeft toch ook niet persee zo'n hele bos hebben ?
    Het kan zijn dat ze die uitgebreide bos haar vol krullen later pas kreeg.


    Hmm jah. Anyways is twijfel tussen Katie McGrath en die foto die Ellie gepost had wiens naam Summer Glau is. No offence, DreamerN, maar ik zie Amy Lee niet meteen als Bellatrix.


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Hmm jah. Anyways is twijfel tussen Katie McGrath en die foto die Ellie gepost had wiens naam Summer Glau is. No offence, DreamerN, maar ik zie Amy Lee niet meteen als Bellatrix.


    Haha geeft niet, ik zat ook al bij Kate McGrath te kijken, maar voor mij blijft zij altijd Morgana XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha geeft niet, ik zat ook al bij Kate McGrath te kijken, maar voor mij blijft zij altijd Morgana XD

    Hehe. En wij gaan zó offtopic. XD


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)
    Hehe. En wij gaan zó offtopic. XD


    Haha yep :)

    Oké, dan maar weer on topic :
    I WANT SEVERUS !! (dance)


    Credendo Vides

    Clonmel schreef:
    Anders wil ik ook wel Harry doen, als jij liever Severus hebt (:


    Haar woorden.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:23 ]


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Haar woorden.


    Had ze al gelezen, daarom zei ik het ook, anders had ik een andere naam wat minder hard geschreeuwd (A)
    Nu nog een goede foto vinden voor een jonge Sneep...


    Credendo Vides

    Mensen,
    Sorry maar ik he heel weinig tijd en Firebolt is momenteel van haar mobiel, tv, pc en ipod ontdaan door haar ouders dus kan ook niet reageren.
    ...
    Miss gaan we hier later mee verder (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nawh. En als iemand het overneemt? (:

    Voorlopig? Want ik kreeg net zo'n zin in deze RPG. )':

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:42 ]


    kindness is never a burden.

    Flitwick schreef:
    Mensen,
    Sorry maar ik he heel weinig tijd en Firebolt is momenteel van haar mobiel, tv, pc en ipod ontdaan door haar ouders dus kan ook niet reageren.
    ...
    Miss gaan we hier later mee verder (:


    Say what? Hoe wil die dat ooit nog overleven? God zij dank dat er harry potter boeken zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja... Ik wil hem wel tijdelijk overnemen. Als jij dan weer actief genoeg kan zijn voor de RPG, neem jij hem weer over?
    Als dat tenminste betekent dat 'ie doorgaat...

    Maar verder begrijp ik het wel hoor, School gaat nou eenmaal voor!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:51 ]


    Tijd voor koffie.