• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Ellie jij bent Remus :p
    Sev blijft nog even alleen, tot er iemand anders komt die sev neemt

    En btw, Tops staat er niet bij omdat ik niet wist of mensen er heeeeel erg tegen zijn dat ze mee doet


    Tops staat er wel bij, ik vroeg me gewoon af waarom de naam van de persoon die haar gereserveerd had er niet bij staat. :]


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Tops staat er wel bij, ik vroeg me gewoon af waarom de naam van de persoon die haar gereserveerd had er niet bij staat. :]

    Ja dat bedoelde ik ook met 'tops staat er niet bij'
    sorry het was nogal vaag hoe ik het opschreef :#


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    zet je mij nog bij tops? of doe die mischien niet mee?
    moet ik trouwens nog een rollenbeschrijving maken?


    welkome to my garden of fantasy

    Ik zit nu bij de kaakchirurg in de wachtkamer dus thuis kijk ik even.
    Ik heb een tand teveel :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    annickemiek schreef:
    zet je mij nog bij tops? of doe die mischien niet mee?
    moet ik trouwens nog een rollenbeschrijving maken?


    ?


    welkome to my garden of fantasy

    Iedereen heeft en rol beschrijving gemaakt, dus ik denk het wel.


    Happy Birthday my Potter!

    okeej hier komt ie:


    Naam: Nymphadora Tops

    Leeftijd: (hoe oud is tops nou?)

    Geslacht: vrouw

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: oude tijd (denk ik)

    Toverstok: kersen houd, zeer vlexibel, fenixveer

    Huisdier: kat helemaal bruin met donkerbruine pootjes en een donkerbruin snoetje

    Afdeling: huffelpuf

    Uiterlijk:





    Innerlijk: ze is vrolijk en erg onhandig. ook heeft gedraacht ze zich niet bepaald voorbeeldig.

    Extra: ze is een Transformagiër


    (de dingen die onbekend waren heb ik zelfbedacht; huisdier, toverstok)


    welkome to my garden of fantasy

    Moonly > Firebolt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik Bellatrix reserveren? Ik vul haar of morgen of zondagavond in. ^-^


    kindness is never a burden.

    word ik er nou nog bijgesgreven of niet?


    welkome to my garden of fantasy

    Hm, gaan we nog starten? We kunnen ook gewoon beginnen; dan komen er vanzelf wel mensen.


    Tijd voor koffie.

    Welke rollen staan nog open ? Of is het schema up-to-date ?


    Credendo Vides

    Yay, nog iemand!

    Nee, helaas is de lijst niet helemaal up-to-date, Nymphadora Tops is zo al bezet, net zoals Ron Wemel. maar Harry Potter zelf nog niet, dus het beste kun je even het topic rondkijken!


    Tijd voor koffie.

    Mag ik Severus doen? Ik mocht eerst niet mee doen, omdat ik nog nooit meehad gedaan, maar nu weet ik hoe het werkt. En anders reseveer ik Severus als dat mag, kan ik rusig de vragen invullen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ya know. Ik wilde Bellatrix doen, maar zij is 9 jaar jonger dan James Potter en James is hier 15. :/


    kindness is never a burden.