• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ja, waarom laat je kwijt hem niet tijdelijk overnemen? ze heeft al eerder rpg's overgenomen.


    welkome to my garden of fantasy

    Naam: Bellatrix "Bella" Zwarts.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Geslacht: Vrouw
    Oude Tijd
    Toverstok: 27,3 cm lang, gemaakt van Walnoot met als kern drakenbloed. De stok heeft een lichte bocht, waardoor het lijkt op de klauw van een dier.
    Huisdier: Een zwarte raaf genaamd Raven.
    Afdeling: Zwadderich.
    Uiterlijk:



    Ballatrix is een mooie, sterke heks. Ze is niet erg groot maar ook niet verschrikkelijk klein en heeft een weelderig lichaam met mooie vrolijke vormen. Haar huid is niet bleek maar ook niet donker. Bellatrix heeft lange, gitzwarte haren dat in mooie krullen over haar schouders en rug vallen. In sommige lichtinvallen zie je haar haar rood oplichten en dat vind Bella het mooist aan haar haar. Haar ogen dragen een donkergroene kleur, waar ze erg trots op is aangezien groen het klein van Zwadderich is. Meestal draagt ze donkere en zwarte kleren en om haar hals draagt ze een familieketting.
    Innerlijk: Bellatrix is een sadistische en gemene tiener. Ze houd ervan jongere kinderen te treiteren, met de voeten van leraren en jongens te spelen en de andere afdelingen zwart te maken. Je hebt Bella beter te vriend dan als vijand. Doch kan Bella heel vriendelijk en charmant zijn, als ze wil. Maar die kant van haarzelf laat ze bijna nooit zien. Je moet haar vertrouwen al gewonnen hebben voor ze je überhaupt een compliment geeft. Wanneer haar vrienden in de problemen zitten of ruzie hebben met anderen komt Bella wel voor hen op. Ze is niet bang geschorst te worden of een waarschuwing te krijgen.
    Extra: Bella is de nicht van Sirius, maar toch komen de twee niet goed overeen grotendeels te wijten aan het feit dat Sirius in Griffoendor zit en Bellatrix in Zwadderich. Zijn vader was de zus van haar moeder. Ze heeft twee zussen Andromeda en Narcissa.

    Ik heb toch maar mijn rol ingevuld. (:


    kindness is never a burden.

    Wie kan me helpen bij het zoeken naar een goede foto voor Severus ?
    Of is het oké als jij freaking hot is ? ;)


    Credendo Vides

    I would. (:


    kindness is never a burden.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Had ze al gelezen, daarom zei ik het ook, anders had ik een andere naam wat minder hard geschreeuwd (A)
    Nu nog een goede foto vinden voor een jonge Sneep...


    (: Ik vind het ook niet erg om Harry te doen, als ik jouw er blij mee kan maken dat jij Sneep doet ^.^ Mijn lijstje;

    Naam: Harry James Potter
    Leeftijd: 15 - ??
    Geslacht: Man.
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Nieuwe tijd.
    Toverstok: Staartveer van Felix de Feniks, 27.8 centimeter.
    Huisdier: Uil genaamd Hedwig.
    Afdeling: Griffoendor.
    Uiterlijk: -Plaatje- Komt nog.
    Innerlijk: Komt nog.
    Extra: /


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Yay, Harry iss ook in ^^


    Tijd voor koffie.

    jeeeeeeeej we zijn compleet! (yeah) denk ik....


    welkome to my garden of fantasy



    Ik heb nog een Bellatix voor je Leensel ^^.. Niet dat je hem hoeft te gebruiken maar ik kwam hem tegen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:



    Ik heb nog een Bellatix voor je Leensel ^^.. Niet dat je hem hoeft te gebruiken maar ik kwam hem tegen XD


    Ik heb al ene Bellatrix. Maar toch bedankt, Ellie. :D


    kindness is never a burden.

    Belangrijk:

    Flitwick heeft de laatste tijd geen tijd voor rpg. Ik neem het topic over en ik zal als het lukt vanavond de rpg openen. Dus vanavond beginnen we, trouwens, Sirius komt ook vrij... Niet allemaal tegelijk graag:p

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 19:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I want! (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    I want! (:


    Oke, jij mag Sirius:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Say what? Hoe wil die dat ooit nog overleven? God zij dank dat er harry potter boeken zijn.


    mheheh, in 1 week had ik ze alle 7 uit gelezen omdat ik niks anders te doen had. En ja, ik heb dat nog maar net overleeft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    mheheh, in 1 week had ik ze alle 7 uit gelezen omdat ik niks anders te doen had. En ja, ik heb dat nog maar net overleeft.


    Gelukkig dat je het overleeft hebt


    Don't be like the rest of them, darling

    ja, anders kon deze rpg alsnog niet doorgaan. Had trouwens iemand Lucius al? je mag van mij ook wel twee rollen:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!