• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {mijn topic}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [MT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topiicts!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Cicaro Amare Dorado
    'Hmm, volgens mij moeten we zo in de studio zijn om onze eerste scene op te nemen. Ik weet eigenlijk niet echt meer waar het over gaat.' Dat laatste zinnetje was een beetje gemompeld. Waarschijnlijk zou het zo zijn dat als hij zei waar het over ging, ik het wel weer wist. De tekst zou dan ook wel weer boven komen drijven. Ik keek een beetje naar de grond, in verlegenheid gebracht door Louis. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot die weer omdat ik niks wist te zeggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Caitlynn Millers
    Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam, en zachtjes trek ik aan de rand van zijn broek. Ik maak me even los. 'Waarom ben jij zo fantastisch?' fluister ik hees in zijn oor, waarna ik zacht in zijn oorlel bijt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams
    Ik loop nog steeds doelloos rond in het bos, mijn voeten doen pijn en ik voel hoe takjes zich langzaam een weg door mijn dikke zwarte sokken heen boren. Een blaar ontstaat door de schuring van mijn sok tegen mijn voeten en ik voel hoe kleine steentjes in mijn zool prikken.
    Net als ik de hoop op wil geven en voor de laatste keer 'Liam' roep, hoor ik mijn naam, en ik ren op het geluid af. In de verte zie ik Liam staan, en ik zie hoe hij langzaam op de grond valt. Een waas vormt zich voor mijn ogen en ik ren zo hard als ik kan naar hem toe.
    'Liam?' roep ik in paniek als ik langs hem neer kniel. 'Liam, word wakker..' zeg ik nog steeds in paniek en ik hoor hoe mijn stem overslaat. Ik leg 1 hand op zijn wang en mijn duim strijkt er zachtjes overheen. 'Liam alsjeblieft.' probeer ik nog een laatste keer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik weet dat Felicia daar staat, dat ik wakker ben, maar ik kan de kracht niet vinden om wakker te worden. Ik wil zeggen dat het gaat, maar ik kan niks. Ik voel haar hand op mijn wang, het is een fijn gevoel. Na heel veel moeite lukt het me om mijn hand op die van haar te leggen. Ook lukt het me om 'Felicia' Te zeggen, met moeite. Uiteindelijk kan ik mijn ogen open doen, rondkijken, en vooral, naar Felicia kijken. Ik weet niks te zeggen dus blijf ik maar zitten. 'ik heb honger' mompel ik, en ik merk dat dat echt waar is, mijn maag knort enorm. 'maar eerst moet ik je bedanken' zeg ik, en ik probeer een lach op mijn gezicht te toveren. Ik snap niet hoe ik verdriet kan hebben om Leona, maar ook verliefd ben op Felicia. Dat laatste zet ik meteen uit mijn hoofd; Leona is de ware, Felicia is een vriendin, gewoon een vriendin.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    'Doe rustig aan joh..' zeg ik zachtjes, 'Dadelijk val je weer flauw.' Liam zit in ieder geval weer rechtop, en hij probeert een glimlach op zijn gezicht te krijgen, maar het werkt niet echt.
    'Heb je honger ja? Maar heb je dan niks gegeten voor de opnames?' vroeg ik bezorgd. Ik wist dat niks eten, en zenuwen voor opnames heel slecht waren, ik was ook al meerdere keren flauw gevallen.
    'Liam.. Het spijt me voor wat ik zei in de auto, ik bedoelde het niet zo.' zeg ik als ik hem omhoog help en weer voor hem sta. Weer vangen mijn ogen de zijne, en weer is er zo'n speciaal moment als toen straks voor de bios.
    'Het spijt me echt..' zeg ik bijna fluisterend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Het is niet jou schuld' ik probeer het hard te zeggen, maar het klinkt als gefluister.
    'Wat ik nu ga vertellen klinkt heel stom, en dat is het ook.' kondig ik aan, en dan begin ik te twijfelen. 'Ik heb verdriet om iemand en aan de andere kant ben ik hopeloos verlieft op iemand anders' leg ik uit, en ik kijk recht in Felicia 's mooie ogen. Ik wendt mijn eigen ogen af omdat ik bang ben dat ze bang wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles.
    Ze trekt aan de rand van mijn broek, waarna er een kleine kreun mijn mond verlaat. 'Waarom ben jij zo fantastisch?' Fluistert ze hees in mijn oor en ze in mijn oorlel bijt. Ik sluit mijn ogen voor een seconde, en kijk haar geil aan. 'Dat komt door jou,' fluister ik schor, waarna ik snel haar t-shirtje uittrek en haar tegen me aantrek, en mijn lippen weer zachtjes op die van haar plaats.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Felicia Williams
    'Het is niet jou schuld.' fluistert hij zo wat. Ik wist dat het wel mijn schuld was, als ik gewoon niet zo'n stomme opmerking gemaakt had, was dit allemaal niet gebeurt.
    'Wat ik nu ga vertellen klinkt heel stom, en dat is het ook. Ik heb verdriet om iemand en aan de andere kant ben ik hopeloos verliefd op iemand anders.' zegt hij en hij kijkt me nog steeds recht aan. Ik kijk hem vragend aan, omdat ik het helemaal niet meer snap. Hij heeft verdriet om Leona, dat wist ik, maar op wie was hij verliefd dan? Misschien wel iemand die hij kende via One Direction, een danseres ofzo, of iemand die hen hielp op tour misschien?
    'Wat is daar stom aan?' vroeg ik zachtjes toen ik hem weer aankeek, want ik zag het probleem niet helemaal in. Ik zou wel weten wat ik in die sitiuatie zou doen, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Ik zou voor degene gaan waar ik verliefd op was, vooral als ik verdriet om een ander had, dan kon ik een nieuwe start maken, en alles opnieuw beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {MIJN!]


    Do what people say you can't.

    Sirry voor typfoutjes, mobiel.
    Caitlynn Millers
    Door zijn blik krijg ik weer kuppevel, en ik bijt voirzichtig ip zijn lip. Mijn handen glijden iver zijn,hele lichaam. Mujn ademhaling vrrsnelt steess meer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Maar ik wil je gewoon helpen. Austin, zeg eens eerlijk. Wat is er?' vroeg ik aan hem. Ik keek hem diep in zijn ogen aan en slikte. 'Als er iets is met je familie, dan begrijp ik het wel. Maar je ontloopt me. Ik heb iets verkeerds gedaan. We brengen geen tijd meer door, samen. Dit kan gewoon zo niet' prevelde ik. 'Het spijt me maar.. Het is uit' zei ik met tranen in mijn ogen. Huilen kon ik op commando. Lekker handig, toch?


    Zayn Javadd Malik

    ''Ik...'' stamelde ik. ''Het is gewoon hardstikke lastig!'' Ik keek haar met grote ogen aan. ''J-je maakt het uit?!'' Het kwam er volgens mij iets harder uit dan het eigenlijk moest. Ik beet om mijn lip. Ik keek even rond en toen weer naar Dana. ''En nu? Blijven we wel vrienden?'' probeerde ik nog. ''Ik hou nog steeds van je. Heel erg.''

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:17 ]


    Do what people say you can't.