• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Gemeen kijk ik haar aan, waarneer ze precies op het moment stopt dat ik bijna was gekomen. Maar waarna ze haar benen rond mijn middel sloeg en haar armen rond mijn nek, wist ik wat ik moest doen. Ik grijnsde naar haar, en met een harde stoot kwam ik in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik kreunde luid toen hij naar binnen stootte. Ik drukte mijn lippen op de zijne, en dwong ze om van elkaar te wijken. Het was een ruwe, wilde kus. Mijn tong verkende zijn mond, terwijl ik onder in mijn buik dat gevoel krijg. Harry fucking Styles. Ik neukte op dit moment Harry Styles, de curlyboy van one direction. Duizenden fans die hem smeken om met hem te trouwen. Godverdomme, dacht ik. Ik ging hier keihard van genieten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tarid Heilo

    Don't run, just walk oh damn he's hot! Here we go, one more time, oh damn he's fine!
    My heart is beating and pounding for you my heart is melting and I'm falling for you my heart is complete ever since we did meet my heart is, my heart is…

    My Heart Is dreunde mijn wekker uit. Jhee, harde, leuke, muziek daar word je fijn wakker van ik sprong uit mijn bed en begon te dansen tot het liedje uit was. Ik keek op mijn klok en schrok me kapot vandaag was de eerste opnamedag van de nieuwe serie “Let It Shine” en ik was de tegenspeelster van Niall. Ja, Niall dé Horan en ik heette in de serie Solveig Smith en dat paste echt goed bij mekaar, niet dus. Vind ik. En ik was dus verschrikkelijk te laat.
    Met een rap tempo doorzocht ik mijn kledingkast en mijn sieraden boom. Uiteindelijk vond ik een leuk jurkje en trok het snel aan. Ik keek nog even naar mijn schoenen en pakte een knalroze paar hakken. Met al mijn kleren aan huppelde ik naar de keuken. Ik pakte mijn witte rugzak en stopte mijn script erin. Ik pakte wat plakken ontbijtkoek en stopte ze ook in mijn tas, ik zocht naar mijn oordopjes en mobiel, en propte ze in mijn tas. Ik pakte een flesje met water en at snel een paar crackers.
    Uiteindelijk had ik alles en pakte mijn fietssleutels. En ja, ik had mijn rijbewijs én een auto maar ik eigenlijk geen zin om te rijden als je ook kan fietsen. Shit! Ik had mijn haar en make-up nog niet gedaan. Snel rende ik, zover dat kon op mijn hoge hakken, naar de badkamer en kamde mijn haar en deed het in een staart. Het laatste wat ik deed voordat ik wegging was mijn foundation op mijn gezicht smeren. Ik liep snel naar de keuken en pakte mijn tas. Ik liep naar buiten en stapte op mijn fiets.
    Daar ga ik!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 19:36 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Harry Styles.
    Caitlynn kreunde luid, waarna ze haar lippen ruw op die van mij drukte, ik opende mijn mond en het was een erg wilde kus. Ik beet een keer kleintjes op haar tong, om daarna weer gewoon terug te zoenen. Steeds harder stootte ik in haar, en mijn handen vonden zich een weg naar haar borsten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Mijn adem wordt snel en gejaagd, en ik kreun steeds, kan er niet mee stoppen. Mijn nagels zet ik lichtjes in zijn bovenrug, en ik leun iets meer naar achteren. Daar voel ik inderdaad de muur waar ik op had gehoopt, en ik leunde er lekker tegen aan, terwijl Harry gewoon door ging. Ik voelde een hand van mijn middel omhoog glijden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar nagels pinde zich in mijn rug, waarna een kreun mijn mond verlaat. Ze leunt iets naar achteren en ik heb nu practig zicht op haar borsten. Laangzaam ga ik iets naar voren, en sluit mijn mond om haar tepel, waarna ik er zachtjes in bijt en op zuig. Wel blijf ik gewoon doorstoten, ik merk dat ik bijna aan mijn hoogtepunt zit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel, in combinatie met het stoten, het zuigen en het heerlijke gevoel van de koele krulletjes die over me heen glijden, dat ik mijn hoogtepunt bijna berijk. Eventjes later merk ik dat dan ook, en ik kan een gilletje niet onderdrukken. Ik kreun, hijg, sluit mijn ogen, waarna ze meteen weer open schieten. Ik moet wel naar deze jongen kijken, ik moet van hem genieten. Een zucht kwam nog over mijn lippen, deze van volmaaktheid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Niet veel later nadat Caitlynn was klaar gekomen, voelde ik ook dat ik aan mijn hoogtepunt zat. Een harde kreun verliet mijn mond, en uitgeput liet ik me op haar borsten neer zakken. Die vrij warm aan voelde, ik drukte er een klein kusje op en sloot licht mijn ogen, met mijn lid nog steeds in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik liet me langzaam langs de muur naar beneden zakken, maar bedenk me dan, en draai me dan om met Harry, zodat hij eerst op het bankje komt, en ik bij hem op schoot zit. Ik verberg mijn gezicht in zijn krullen. 'You're amazing, Harry.' fluister ik in zijn oor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik laat me op het bankje zakken, en Caitlynn komt op mijn schoot zitten. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur aan. 'You're amazing, Harry.' Fluistert ze in mijn oor. Mijn hard maakt een klein sprongetje. 'You too, babe.' Fluister ik nog redelijk schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Weet je? Dit is best raar. We komen hier voor een tv programma, en ik ken jou niet, behalve van dat beroemdheidgedoe, en jij kent mij niet. Maar toch voelen we ons zo op ons gemak bij elkaar, en hebben we net geneukt.' het begint serieus, maar hoe meer ik zeg, hoe lacheriger het er uit komt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ben uurtje ofzo weg :>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik grinnik om haar opmerking. 'Ja, soms loopt het nou eenmaal raar. Maar we hebben allebei hetzelfde gevoel, neem ik aan, dus dan is het niet erg, toch?' Ik sla mijn armen om haar heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Truth.' Mompelde ik. 'Cairltnn en Harry, de speciale scene zometeen.' Zei een vrouw ineens. Ikwilde snsl opstaan, maar viel weer terug. Ik kreunde gesmoord, uk had het amper gevoeld. 'We komen er aan.' Zei ik, nog schor.

    (jij mag bedenken wat de speciale scene is :)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    We hoorde een vrouw roepen dat we zometeen samen onze speciale scène moesten doen. Ik grijnsde, en Caitlynn zei dat we er aan kwamen. We trokken beide onze kleding weer aan, ik drukte nog een klein kusje op haar lippen en hand in hand liepen we weer terug naar de set.
    [Is goed. (: Ik ga nu alleen ik hou van Holland kijken, tot straks. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you