• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Jeeey, krijg net te horen dat we met kerstmis naar Londen gaan:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [abo]
    [heeft iemand een idee hoe ik kan beginnen?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ten eerste zou ik graag willen dat je wat vaker online bent, omdat dan Nialler ook wat meer te doen heeft.
    ten tweede (lekker officieel), je zou kunnen doen dat Tarid zich heeft verslapen, en dan heel snel naar de studio moet en zo,]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [ten eerste zou ik graag willen dat je wat vaker online bent, omdat dan Nialler ook wat meer te doen heeft.
    ten tweede (lekker officieel), je zou kunnen doen dat Tarid zich heeft verslapen, en dan heel snel naar de studio moet en zo,]


    [ik kon vanaf de 21ste t/m de 25ste niet online komen en de 20ste waren de reageerbalken verdwenen en dat heb ik al in topic 1 gezegd, o ja ondertussen heb ik al een ideetje van hoe ik het ga doen]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Harry Styles.
    Caitlynn steekt haar hoofd om het hoekje, om te kijken wat er gebeurd was. 'Ga haar helpen, ik heb niks aan.' Fluistert ze naar mij, ik grinnik zachtjes. Om daarna de stem van Zayn te horen. Ik grijns en trek Caitlynn weer terug. 'Hoeft niet meer, Zayn is er al...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Zachtjes giechel ik, en kijk daarna verontwaardigd van hem naar mijn lichaam. 'Niet eerlijk.' grom ik, waarna ik meteen begin met aan zijn broeksknoopje te prutsen. Die heb ik snel open, en ik maak - om hem te pesten- de gulp extra langzaam open.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Niets is eerlijk,' grijns ik. Voor mijn gevoel duurt het uren voordat ze mijn broek uit heeft, dus help ik haar zelf maar even een handje. Na een paar luttele seconde naar elkaar gestaard te hebben, druk ik snel mijn lippen weer op die van haar. Hopend dat Dana en Zayn de kleedkamer snel zouden gaan verlaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [LOL, ja nu weet ik het zeker. Dana komt]

    Dana Leigh McClark

    'Daar heb je het weer' fluisterde ik. Ik liep naar een deur, en toen ik hem opendeed deed ik hem gelijk weer dicht. 'Oke, weg hier! Dit wil je niet zien' zei ik snel en ik probeerde Zayn te duwen. Te zwaar, dus ik trok hem maar mee. 'Vraag me niet wat er was, om ik heb al een trauma' gromde ik. Ik vroeg de sleutel van de ene kamer en na lang zeuren kreeg ik hem. Rennend ging ik de kleedkamer in, en deed de linkse deur opslot. De sleutel schoof ik onder de deur door, waarna ik weer naar Zayn liep. 'En jou moet ik beter leren kennen, om ik ken alle soorten bevers' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 19:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [LOL, ja nu weet ik het zeker. Dana komt]

    Dana Leigh McClark

    'Daar heb je het weer' fluisterde ik. Ik liep naar een deur, en toen ik hem opendeed deed ik hem gelijk weer dicht. 'Oke, weg hier! Dit wil je niet zien' zei ik snel en ik probeerde Zayn te duwen. Te zwaar, dus ik trok hem maar mee. 'Vraag me niet wat er was, om ik heb al een trauma' gromde ik. Ik vroeg de sleutel van de ene kamer en na lang zeuren kreeg ik hem. Rennend ging ik de kleedkamer in, en deed de linkse deur opslot. De sleutel schoof ik onder de deur door, waarna ik weer naar Zayn liep. 'En jou moet ik beter leren kennen, om ik ken alle soorten bevers' mompelde ik.

    [Oh, dacht dat ze in een kamer waren >_<]


    Ze zitten in een -op slot gedaan- kledinghokje ;P ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [JEEY IS GOED]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Millers
    Mijn ene hand legde ik op zijn gespierde borstkas, en mijn andere gleed af naar beneden. Ik begon pesterig met de rand van zijn boxer te spelen, trok hem eens aan om hem daarna te laten schieten, maar deed er verder niks mee. Ik glimlachte licht tegen zijn lippen aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Een gesmoorde kreun verliet mijn lippen, toen ze met de rand van mijn boxer begon te spelen. Langzaam gleed ik met mijn koude handen richting haar slipje, en trok hem tergend langzaam uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    De koude handen voelden best vreemd, maar om een of andere reden voelde het ook heerlijk. 'God, Harry.' gromde ik. Ik rukte zijn boxer naar beneden en zette meteen mijn mond om zijn "heiligdom". Ik begon wild te zuigen, en stimuleerde ondertussen met mijn hand.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 19:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Met een ruk had ze mijn boxer uit, en begon zette ze haar mond rondom mijn kleine vriend en begon ze hard te zuigen, terwijl ze met haar hand ook nog wat bijwerkingen deed. Onregelmatige kreunen verlieten mijn mond, en mijn handen plaatste ik in haar -haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Zo onverwachts als ik was begonnen, hield ik ook weer op. Ik sta vliegensvlug op en sla mijn armen weer om zijn nek, en mijn benen rond zijn middel. Net genoeg afstand. Het was nu dus aan Harry. Ik keek hem aan, en bijt op mijn lip. Yeah, fucking Friends with Benefits, i'll think.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.