• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (jij gelukzak :c ik sta af de wachtlijst,maar omdat het in beglie in 11 minuten uitverkocht was komt er mischien een 2de concert :D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Langzaam laat ik een tweede vinger bij haar naar binnen glijden, ik kon haar net zo gek maken als zij met mij deed.

    [Wie heeft de uitgelekte liedjes van TMH al geluisterd?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik heb geen kaartjes. laskfjalksfjafl. Net op het moment dat ik door de wachtrij was, was het uitverkocht. Heb de hele ochtend gejankt, tot ik ging werken...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [nu maar duimen dat er tweede concerten komen alleen moet ik dan samen met iemand gaan en dan heb ik dus een probleem, mijn zusje houdt er niet van, ik wil niet met mijn ouders, en mijn enigste vriendin vind ze wel cute enz. maar ze nouja laten we het erop houden dat ik haar denk ik niet meeneem en waarschijnlijk ook niet genoeg geld heeft. En als die tweede concerten niet komen hoop ik dat de concerten in dene marken tijdens een van mijn vakanties vallen want dan kan ik ze smeken om daarheen te gaan Waarom denemarken? daar zit het hoofdkantoor van mijn vaders werk en we gaan daar soms heen..]

    [Y0L0!!!]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:57 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Zorry, sorry, sorry! Okay dat kan ik niet genoeg zeggen!]

    Niall James Horan
    Samen liepen we naar een kleedkamer, waar na een controle niemand te zien was. Van de regisseurs had ik een script gezien en bladerde naar ons eerste bladzijde. Even las ik het snel door waarna ik het me weer herinnerde. Ontmoeting op de gang. Klassieke tegenkoming tussen twee mensen, jongen en meisje. Ze botsen en ze raken aan de praat.
    'Zal ik maar beginnen?' vraag ik. Maar het is meer een retorische vraag en ik ga klaar staan, waarna ik begin met voorlezen van wat ik doe.
    'Rowan rent door de gang omdat hij anders te laat in de les komt.'

    [Wat is Tarids naam in de musical? En ik zat te denken, misschien kunnen we met z'n alle later nog een scene opnemen dat we een muzikale schoolopdracht krijgen en dat ze die moeten maken in tweetallen/viertallen.
    En ik heb ook geen kaartjes =( Hoop op nog een concert, maar ergens denk ik het niet....]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caitlynn Millers
    Ik begon te hijgen en kreunen verlieten mijn mond. Met mijn ogen dicht en mond half open bleef ik zo liggen, genietend van zijn handelingen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde, ze begon steeds harder te hijgen en meerdere kreunen verlieten haar mond. Ze lag er echt sexy bij, wat mij ook weer opwond. Langzaam haalde ik mijn vingers uit haar, en ik begon ik haar met mijn mond en tong te bewerken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik gilde zachtjes en ik legde mijn handen in zijn haar. Ze gingen door zijn krullen heen, een ik voelde zijn tong naar binnen glijden. Mijn ademhaling was niet te houden en als hij zo door ging zou dit heel snel voorbij zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde waarneer ik haar hoorde gillen, en bewoog mijn tong nog iets sneller. Mijn handen vonden een weg richting haar borsten, waar ik zachtjes in kneedde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voelde dat ik op mijn hoogtepunt kwam en weer een gilletje verliet mijn mond. Het heerlijke gevoel begon mijn lichaam over te nemen en het voelde alsof het me verdoofde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    'Jij bent fantastisch Liam.' zei ze en ik bloosde licht.Ik beet zelf ietje harder op mijn lip.'Echt.. Je bent geweldig.'zei ze nog eens zachtjes.Het deed me weer denken aan Leona ,maar Alleen leek het van Felicia echt."Dat ben jij ook Felicia."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Ik merkte dat ze klaar kwam, dus keek ik haar aan en grijnsde. Ik drukte een klein kusje op haar lippen, en sloeg m'n armen om haar heen. Ik wilde dit moment absoluut niet verpesten, maar wilde toch wel iets weten. 'Wat doen we nu? Ik bedoel, hoe gaat het verder?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zuchtte. 'Ik weet het niet, Harry. Zo als het er nu naar uit ziet, label ik het als Friends with Benefits.' murmel ik. 'Maar, je bent lief, leuk, knap en zo... Ik weet het niet.' zuchtte ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Weet ik,' grijnsde ik naar haar. 'Nee, oke, erm, misschien heb je gelijk maar het kan toch beter worden? Of blijft het nu zo?' Ik drukte een kusje op haar slaap. 'Jij bent ook leuk, lief en knap, hoor,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Ik hoop dat het beter wordt. En anders is het ook niet heel erg.' grijns ik. 'Ik bedoel, je bent goed. Echt goed.' Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Kleren maar weer aan dan?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.