• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eindelijk is alles gedaan enzo... ook voor toetsweek holy carrot wat een werk... Eugm Naoom kan ik met jou mee rijden dan??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ik heb echt geen idee maar geen vip want dat vinden mensen hier ook te duur..en Linds dat gaat niet lukken sorry)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja buurman! Dit is niet cool hoor... Mijn ouders vinden het de grootste onzin die er maar bestaat en willen me ook niet naar Amsterdam rijden.... Waarom kan ik dan niet mee?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ja daar kan ik ook niet veel aandoen en wij gaan waarschijnlijk nog geeneens met de auto dus..dat gaat niet lukken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Naja okee dan, dag kans om de 5 idioten te zien die ik half aanbid.... Doe mekaar en de gozerts maar de groeten van me ik mag niet gvd.]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:19 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik heb kans dat mijn ouders precies op die tijd een vakantie gaan boeken, NAAR ENGELAND! komen ze een keer naar NL ben ik in Engeland!]

    [Tja das ook vervelend! Ik hoop het niet voor je ;) Mag je wel?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [als we niet op vakantie gaan wel:)]

    [Aha, je hebt echt geluk! Ik ben blij voor je! :) Ik dus niet maar dat had je denk ik al door.... hahaha]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ben ik nou een van de enigen die wel zeker is dat ze mag?:$ Ik en mijn vriendin gaan samen, dus we kunnen meeten als jullie willen?(A)
    mag ik vragen waar jullie wonen trouwens?xD Dan kan ik accenten gaan oefenen... Het is melig om dat na te doen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Spijkenisse(Bij Rotterdam..) Naja mijn stadsgenoot ga je dan wel zien... mij hoogstwaarschijnlijk niet, als ik wonder boven wonder vervoer kan regelen kom ik, anders niet :(]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ja daar komt AfroJack vandaan, ja Paris Hilton is daar geweest, ja er zijn Eurobruggen(Ik woon er naast). Nee het is geen dorp maar een stad, nee ik praat niet Rotterdams (Nou ja soms als ik daar zin in heb xP) Jullie?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Amersfoort (provincie Utrecht), praat gewoon normaal hoor xD niet echt een accent of zo]

    (Ga dan samen met de trein of zo...
    Wtf, waar ligt Rotterdam?!:$ Ik heb een 5 voor Aardrijkskunde, haat me niet.:P
    Laat maar, daar woon ik dus niet in de buurt. Ik woon in Limburg, dus ik heb een accent!xD Een vreselijk accent, vooral als ik ook nog plat ga spreken.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Ga dan samen met de trein of zo...
    Wtf, waar ligt Rotterdam?!:$ Ik heb een 5 voor Aardrijkskunde, haat me niet.:P
    Laat maar, daar woon ik dus niet in de buurt. Ik woon in Limburg, dus ik heb een accent!xD Een vreselijk accent, vooral als ik ook nog plat ga spreken.xD

    (Oh, in een klein dorpje bij Maastricht.)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.