• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hahaha xD Normaal is relatief xD... Woah we zitten een beetje door heel NL heen xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    CxStylinson schreef:
    (Ga dan samen met de trein of zo...
    Wtf, waar ligt Rotterdam?!:$ Ik heb een 5 voor Aardrijkskunde, haat me niet.:P
    Laat maar, daar woon ik dus niet in de buurt. Ik woon in Limburg, dus ik heb een accent!xD Een vreselijk accent, vooral als ik ook nog plat ga spreken.xD

    (Oh, in een klein dorpje bij Maastricht.)


    [Ooit in een ver verleden ben ik in Maastricht geweest en laatst in Heerlen :) En Achen(Duitsland) Dus ik ken het er wel een beetje xD.... Rotterdam ligt in
    Zuid-Holland en maakt niet uit hoor... Tis een beetje moeilijk uit leggen....Hahaha, ik ga gewoon plat rotterdams praten xD]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:15 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Wacht even, dat ik plat -Rotterdams ga spreken is zinloos 0.0 ik ben er toch niet xD Ik ga in mezelf kletsen xD Hahaha Misschien kan Naomi plat-Rotterdams haha, ik ben weer een soort van vrolijk :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Hoe kom je erbij dat ik plat-Rotterdams kan spreken *Kijkt heel onschuldig in het rond* okeey dat kan ik inderdaad, maar of je er heel blij mee moet zijn)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Ben ik nou een van de enigen die wel zeker is dat ze mag?:$ Ik en mijn vriendin gaan samen, dus we kunnen meeten als jullie willen?(A)
    mag ik vragen waar jullie wonen trouwens?xD Dan kan ik accenten gaan oefenen... Het is melig om dat na te doen.)


    ( Oeh gezellig en dat lijk me wel leuk..
    Waar ik woon ben je ondertussen ook al achter volgens mij en we wonen door heel Nederland)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dus we gaan meeten?!:| Een ding... Hoe gaan we elkaar herkennen?xD Ik heb de eerste twee uur vrij en moest van mijn LO lerares langskomen om met haar te praten hoe het gaat... Het enige wat ik heb gezegd was:
    Ik mag nog niet mee doen met gym. Nu zit ik hier vast...xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Dus we gaan meeten?!:| Een ding... Hoe gaan we elkaar herkennen?xD Ik heb de eerste twee uur vrij en moest van mijn LO lerares langskomen om met haar te praten hoe het gaat... Het enige wat ik heb gezegd was:
    Ik mag nog niet mee doen met gym. Nu zit ik hier vast...xD)


    ( daar lijkt het inderdaad wel op en zet in dit topic anders een foto + de rij waar je zit met kaartjes of we spreken gewoon ergens af. Je heb gelijk en klinkt heel er logisch )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Of jullie doen gewoon een bepaalt voorwerp om/op/aan das toch veel spannender xD Hahah maar foto's werkt denk ik beter....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik denk alleen dat we verschillende plekken hebben, ik ga waarschijnlijk vooraan op veld:D Als de kaartjes dan nog beschikbaar zijn]

    ( Denk inderdaad wel dat dat het geval is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik denk ook eigenlijk wel dat het een kleine kans is dat we elkaar daar zien, ik bedoel het is zo druk! Al zou ik jullie wel willen zien :3]

    ( De kans is inderdaad klein, maar het kan wel gebeuren en hier nog iemand die er zo over denkt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Dat is inderdaad wat je dan moet doen en dan hou ik mijn mond er ook over voor je straks te nieuwsgierig ben' zeg ik met een glimlach en grinnik dan. 'Jongens jullie mogen het er ook voor doen, want ik heb zo nog een afspraak al kan dat erna ook nog' zegt Zayn en als antwoord knik ik. Ergens heb ik wel een idee waar te overgaat, maar heb eigenlijk geen zin om er verder op in te gaan. 'Je ziet het straks allemaal wel Hazz' zeg ik als hij naar het papiertje kijkt en schiet dan ik de lach door zijn reactie op Zayn. 'Ten eerste denk ik niet dan Lou het daar mee eens is en ten tweede ach dat weet Liam wel..tenminste als hij zijn opmerking van gisteravond nog kan herinneren' antwoord hij lachend en ik kijk verward van Zayn naar Liam. 'Vertel wat hebben we gemist?' vraag ik nieuwsgierig en als snel richt ik me weer tot Hazz als zijn woorden tot me doordringen. 'Oh, maar daar kan ik wel mee leven hoor en het lijkt nu net alsof je het zo erg vind' zeg ik lachend voor hij me een lange kus geeft. 'Zoals ik al zei vind ik het echt helemaal niet erg' zeg ik met een grijns en zie Zayn uiteindelijk twijfelend knikken op de vraag van Harry. 'Verbaasd om meerdere redenen, maar het is niet belangrijk' antwoord ik en knik. 'Natuurlijk, want het is altijd gezellig' zeg ik glimlachend. Als we buiten zijn en ik tegen zijn lippen glimlach zorgt dat ervoor dat zijn zijn glimlach ook breder word. We denken beide gewoon hetzelfde over alles. 'Daar heb ik niet meers aan toe te voegen, want ben het helemaal met je eens' zeg ik met een glimlach en kijk even naar onze handen.'Maar dat maakt me helemaal niet uit, want ben der trots op. Zo ziet iedereen dat je de mijne bent' zeg ik grijnzend. 'Dat is lief van je, maar de leukste jongen staat toch echt voor me' zeg ik nog steeds grijnzend en die word alleen maar breder als hij nog een kus op mijn lippen drukt. 'Lijkt me een goed plan'


    Harry Edward Styles

    'Nou ik ben al hartstikke nieuwsgierig maar dat maakt niet uit, iik ben blij dat je er maar niks meer over zegt anders wordt ik te nieuwsgierig en kan ik niet wachten' zeg ik lachend.Na de woorden van Zayn kijk ik Louis aan, 'Dus wat doen we dan?' vraag ik hem en glimlach even. Ik knik even, 'Oké' zeg ik en ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig over dat papiertje. Eigenlijk had ik niet gedacht dat er wat bijzonders opstond of zo. 'Ach een kus op je wang vindt boobear niet erg, en wat weten jij en Liam wat ik niet weet?' vraag ik aan Harry en kijk even naar Liam die even lacht. 'Ik sluit me bij Lou aan, vertel wat er is!' zeg ik en kijk ze beide even aan. 'Wacht, Zayn heb je toevallig een vriendinnetje?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Nou dat vindt ik niet hoor' zeg ik lachend. Ik grinnik even, 'Nou ik ook niet' zeg ik met een grijns. 'Hmm oké dat zal dan wel' zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. Als we beneden zijn en ik naar zijn worden luister grijns ik even. 'Dat is lief van je, en ik wil niks liever dan dat de hele wereld weet dat ik van jou ben' zeg ik grijnzend. 'Daar heb ik zo mijn twijfels over maar zullen we het er op houden dat voor jou de leukste jongen staat en voor mij ook? Dan zijn er gewoon twee leukste jongens' zeg ik lachend omdat ik weet dat we anders weer een discussie gaan hebben over wie de leukste is. 'Nou kom op dan' zeg ik grijnzend en geef Louis dan een zacht duwtje. 'Wie als eerst boven is, en we gaan met de trap!'roep ik lachend en begin de lobby door te sprinten richting de trap.

    Louis William Tomlinson

    'Het is juist leuk als je al een beetje nieuwsgierig bent en geen zorgen ik zeg er geen woord meet over tot het moment zelf. Je vergeet het al snel weer als we wat leuks doen met de rest en kan dan wel wachten' zeg ik lachend. Ik kijk van Zayn naar Harry. 'Als het kan wachten dan gaan we toch eerst iets gezellig met ze alle doen' antwoord ik en kijk de andere ook heel even aan. 'Niet zo nieuwsgierig Hazz, want het hoort allemaal bij het plan en misschien staat er ook niets bijzonders op' zeg ik lachend als ik weet wat hij denkt. 'Daar heb je wel gelijk in en wij weten genoeg wat jullie niet weten' antwoordt Zayn lachend en kijkt dan ook even naar Liam. 'Jullie zijn het altijd met elkaar eens' vervolgt hij dan en ik knik dan. Eigenlijk is dat wel waar. 'Misschien wel en misschien niet of tenminste nog niet' beantwoord hij de vraag van Harry en daarmee was het antwoord ook gelijk duidelijk. 'Dan is het goed' zeg ik lachend. 'Mhm dan kan ik mooi dit doen' zeg ik met een grijns en druk een kus op zijn lippen. 'Er is niets belangrijks' zeg ik lachend. Al we beneden zijn kijk ik hem met een grijns aan na zijn woorden. 'Dat is ook heel erg lief van jou en omgekeerd precies hetzelfde' zeg ik met dezelfde grijns. 'Laten we het daar inderdaad maar op houden en dan zijn er inderdaad twee leukste jongens' zeg ik lachend, want anders gaat het echt nog heel lang duren. 'Waarom ineens die haast?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat is gemeen Hazz en kom maar op' roep ik grijnzend en ren dan ook in de richting van de trap.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Als jullie nou heel leuk een foto maken als jullie elkaar meeten weet ik ook hoe hetwas als hij dan op Q wordt gezet of als Naoom hem laat zien :) De kans is nihil dat ik er zelf bij ben maar goed :))


    Whoever is trying to bring you down, is already below you