• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Nee dat is inderdaad ook wel weer waar xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wie gaat eigenlijk eerst reageren?}

    [Naoom morgen om half zes komen, plan verandering!! HALF ZES]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Van mij mag je eerst reageren )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynxVain schreef:
    [Naoom morgen om half zes komen, plan verandering!! HALF ZES]


    (Uh ik weet niet of ik dat ga halen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik glimlachte naar Louis terwijl ik met mijn gedachte even terug ging naar vanmiddag, het was echt heel gezellig geweest, het snorkelen ook. We hadden echt veel mooie vissen gezien, en tja het aller mooiste wat in de zee zwom was natuurlijk Louis waar ik ook vaak genoeg naar had gekeken. We hadden het best wel lang volgehouden en daarna waren we nog wat rondjes op de boot gaan varen. Dus eigenlijk was echt super gezellig geweest, vooral door de gesprekken die Louis en ik ook hadden gehad. We waren inmiddels in het hotel en ik grijns even. Ik trek Louis even mee naar een plekje waar andere mensen ons nu even niet kunnen zien en druk een kus op zijn lippen. ' We zijn weer binnen' zeg ik met een knipoog en pak daarna mijn mobiel. 'Laten we de jongens maar smsen dan kunnen we het er gelijk over hebben' mompel ik en bijt even op mijn lip eigenlijk was het best zenuwachtig.Louis en ik moeten wat met jullie bespreken, over een half uurtje onze kamer goed? het is belangrijk x hazz Ik liet het smsje aan Louis zien en keek hem vragend aan. Ondertussen voelde ik de spanning toenemen, zouden de jongens echt zo reageren als we dachten? vast wel toch? wat nou als ze wel anders gingen reageren? Ik haal een paar keer rustig adem zodat ik weer een beetje kalmeer en druk een kus op Louis zijn wang.Het blijft nog steeds de beste afleiding, voor wat dan ook.

    [hij is beetje kort vergeleken met vorige stukken maar wist niet wat precies te typen]

    [ik ga slapen, sleepwel x]

    ( Maak niet uit en dit is goed^^ sleepwel x)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    (Uh ik weet niet of ik dat ga halen)


    + ik zal het wel proberen dus morgen half 6 verkleed bij norbert met slaapzak, luchtbed, films en nog kleding toch?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yup :) Films mogen hoeft niet we hebben veel en neem een goede jas mee:). Plus kan je even met Zaynie reageren?? Dan kan ik met Elena verder en ik ga slapen nu,.... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Okeey is goed en Zaynie gaat slapen net als Louis..de reacties komen morgenochtend wel weer )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Mijn gedachten zaten zowel bij vanmiddag als bij de andere geweldig momenten die we samen hebben meegemaakt. Het was een goede afleiding, maar de beste afleiding is en blijf Harry. Misschien maar goed ook omdat afleiding nu wel nodig was. Door vanmiddag was het moeilijk om nu te doen alsof er niet aan de hand was en langzaam maar zeker werd ik ook steeds zenuwachtiger. Het is eigenlijk best vreemd, omdat we weten hoe de jongens zijn en dus zullen reageren. Inmiddels zie ik dat we alweer in het hotel waren en kijk Harry even glimlachend aan. De grijns op zijn gezicht maak me nieuwsgierig gewoon omdat ik weet dat hij wat van ook van plan is. Voor ik wat kan vragen trekt hij me mee naar een plekje waar andere mensen ons niet kunnen zien en drukt een kus op mijn lippen. Mijn glimlach word alleen maar breder daarvoor, maar zijn volgende woorden zorgen er ook voor. 'Maar dat maakt me niet uit' zeg ik en knik dan. 'Dat lijkt me een goed plan' zeg ik zacht en merk dat hij ook zenuwachtig is. Snel lees is het smsje en knik als antwoord op zijn vragende blik. De spanning voelen we beide toenemen en er waren genoeg vragen waar nog geen antwoord op was. Ik trek hem in een knuffel als hij een paar keer rustig adem haalt om een beetje te kalmeren en een kus op mijn wang drukt. 'Het komt wel goed Hazz' fluister ik om ons beide een beetje te kalmeren en druk dan nog een kus op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Mij ook niet' zeg ik met een glimlach, juist niet nu kon ik weer doen wat ik wou zonder dat er van die stomme foto's werden gemaakt. Als hij knikt durk ik op verzenden en stop daarna mijn mobiel in mijn zak. Als hij me in een knuffel trek glimlach ik en verstop mijn hoofd in zijn nek waar ik even gauw zijn geur opsnuif. Ik glimlach en knik daarna een beetje. 'Dat komt het inderdaad' zeg ik met een glimlach en het help gelijk ook een beetje. Ik was iets minder zenuwachtig nu. Ik laat Louis los en glimlach even. Ik pak zijn hand vast en loop samen met hem naar de lift. Vrijwel gelijk openen de deuren als ik op het knopje druk en ik stap erin. Ik glimlach naar Louis en leun tegen de wand aan. Ik wist dat de jongens gewoon een beetje normaal gingen reageren, waarom was ik dan toch zo zenuwachtig? Ik bijt op mijn lip en ban daarna de gedachten uit mijn hoofd. Hier moest ik nu nog even niet aan denken, ik maakte mezelf alleen maar nog veel zenuwachtiger dan dat ik al was. Ik stop met bijten op mijn lip en laat mijn ogen even door de lift glijden, we waren alweer alleen in de lift zoals wel vaak was maar dat kwam waarschijnlijk ook gewoon omdat er meerdere liften waren.

    Louis William Tomlinson

    'Om verschillende reden had ik inderdaad wel het idee dat je dat zou zeggen' zeg ik met een glimlach. Het leek wel alsof de paparazzi doorhad dat er wat was en niet stopte tot ze de foto hadden die ze wilde. Ik glimlach als hij op verzenden drukt en de telefoon in zijn zak stopt. Nog een half uur en hopelijk is dit gedoe dan voorbij.'Ik hou van je Hazz en niets of niemand kan dat veranderen' zeg ik zacht en glimlach. Ik knik ook als ik zijn woorden hoor. 'Waarom dan toch de zenuwen als we het beide weten?' vraag ik zacht en bijt op mijn lip. Geen goed onderwerp, want de zenuwen die minder werden nemen toch weer toe. Snel druk ik nog een kus op zijn lippen voor hij mijn hand vastpak en naar de lift loopt. De deuren openen vrijwel meteen op als Harry op het knopje drukt en stap na hem erin. Met een glimlach kijk ik hem ook aan en grinnik zacht als ik merk dat we weer alleen in de lift staan. 'Wat wil je doen tot de andere komen?' vraag ik glimlachend. Beide waren we gewoon te zenuwachtig voor wat de andere zouden zeggen terwijl het waarschijnlijk niet iets erg zou zijn. Zo zijn ze niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer