• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik zacht en blijf hem heel onschuldig aankijken. 'Dat weet ik inderdaad, maar jij weet ook dat ik daar niet tegen kan' zeg ik en wijs naar zijn pruillip. 'Nee dat weet ik en dat wil ik toch ook niet' zeg ik glimlachend. 'Dat komt het wel goed en hoezo niet?' vraag ik lachend. 'Dan doe ik dat toch gewoon' zeg ik vrolijk en ruk nog een kus op zijn neus. Ik kijk hem erna weer aan. 'Dat antwoord ergens wel verwacht aangezien het wel waar is' zeg ik lachend. 'Op dit moment heb ik geen zin om druk te doen, maar snel genoeg zie je mijn drukke kant weer' zeg ik dan. Mijn verdrietige toon maakt plaats voor een vrolijke als hij zegt dat hij het met me eens is. 'Daar ben ik blij om' zeg ik vrolijk en glimlach dan weer als antwoord op wat hij daarna zei. Dit voelt gewoon allemaal gewoon zo geweldig en dat zal ook niet veranderen. Daarbij betekent Harry ook echt heel veel voor me. Mijn armen klem ik wat strakker om hem heen en als hij na een tijdje de zoen verbreekt blijf ik hem aankijken. 'Mijn prins op het witte paard' zeg ik zacht en glimlach dan.

    (Slaapfeestjes doen je echt geen goed..of nou ja de teksten blijven in je hoofd hangen en ga je weer gebruiken xD
    Roep trouwens maar zodra ik Zayn moet sturen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Je kan Zayn nu wel sturen, maar laat hem dan wel even kloppen op de deur :P]

    (Ja..lijkt me inderdaad een goed plan en is goed dan komt die er zo ook aan (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [stuur ik Liam ook wel zo:p, moet ik wachten met reageren op Lou tot Zayn er is of niet?]

    (Zeg, ik wil Stephanie er ook wel heen sturen, maar ik kan Niall moeilijk alleen in het huis laten.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Uh reageer maar op Lou en dan stuur ik Zayn erna wel..Mhm sleur Niall mee naar het hotel xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Goed, komt wel vaag over.xD

    Ze krijgt een sms van Louis en denkt: Goh! Laat ik eens gezellig met Nialler een theekransje bij Louis gaan houden!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Nee bij Harry en Louis samen xD of ze neemt wraak of wilt uitleg ofzo)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    ( Nee bij Harry en Louis samen xD of ze neemt wraak of wilt uitleg ofzo)


    (Nog leuker...
    Dus Stephanie doet dit: Oh leuk! Ik mag langs bij Louis! :O En Harry! Hoe gezellig jongens! Mijn ex en zijn nieuwe vriend! Als dat niet leuk wordt...
    Hmm... Ik ben nogal agressief af en toe, dus ik ga voor plan revenge! Alleen nog even denken hoe...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik reageer zo even ben een rol aan het invullen voor een andere rpg]

    ( Ja eigenlijk wel ja xD en is goed ^^^Ben zelf even bezig met de foto's van gister op mijn computer te zetten)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik luister liefdesliedjes terwijl ik naar een wraakplan zoek...
    Ik heb een idee! Lol, die kwam zo droog over als je me hier zag zitten.
    ´So baby, baby please don´t stop boy!`
    En toen wist ik iets?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik zacht en blijf hem heel onschuldig aankijken. 'Dat weet ik inderdaad, maar jij weet ook dat ik daar niet tegen kan' zeg ik en wijs naar zijn pruillip. 'Nee dat weet ik en dat wil ik toch ook niet' zeg ik glimlachend. 'Dat komt het wel goed en hoezo niet?' vraag ik lachend. 'Dan doe ik dat toch gewoon' zeg ik vrolijk en ruk nog een kus op zijn neus. Ik kijk hem erna weer aan. 'Dat antwoord ergens wel verwacht aangezien het wel waar is' zeg ik lachend. 'Op dit moment heb ik geen zin om druk te doen, maar snel genoeg zie je mijn drukke kant weer' zeg ik dan. Mijn verdrietige toon maakt plaats voor een vrolijke als hij zegt dat hij het met me eens is. 'Daar ben ik blij om' zeg ik vrolijk en glimlach dan weer als antwoord op wat hij daarna zei. Dit voelt gewoon allemaal gewoon zo geweldig en dat zal ook niet veranderen. Daarbij betekent Harry ook echt heel veel voor me. Mijn armen klem ik wat strakker om hem heen en als hij na een tijdje de zoen verbreekt blijf ik hem aankijken. 'Mijn prins op het witte paard' zeg ik zacht en glimlach dan.

    (Slaapfeestjes doen je echt geen goed..of nou ja de teksten blijven in je hoofd hangen en ga je weer gebruiken xD
    Roep trouwens maar zodra ik Zayn moet sturen (: )


    Harry Edward Styles

    Ik grinnik en knik. 'Dat weet ik inderdaad' zeg ik lachend. 'Dan willen we het beide niet dus dat is mooi' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb geen idee, misschien omdat ik niet kan vergeten wat jij allemaal zegt' zeg ik met een glimlach. Ik grijns door de kus op zijn neus, 'Jij weet wel hoe je me blij kan maken hé'' zeg ik lachend. 'Jij verwacht wel vaker een antwoord wat ook komt' zeg ik lachend. 'Ach dat vindt ik goed, je beide kanten zijn goed, druk of rustig mij maakt het niet uit, leuk ben je toch wel' zeg ik met een glimlach. Ik kijk hem aan en schud lachend mijn hoofd. 'Gemeen' zeg ik en grinnik even. Ik glimlach als hij dat zegt en druk een kusje op mijn lippen. 'Dat is echt lief, en jij bent de mijne' zeg ik met een glimlach. Louis betekende echt zoveel voor me! Hij was gewoon echt perfect.

    Louis William Tomlinson

    'Beter gezegd gebruiken we gewoon elkaars zwakke plekken deze keer' zeg ik lachend. 'Mwha alleen niet omdat er weer zoveel gezeik overkomt en we dat we genoeg hebben, want anders hadden ze het toch allang gehoord zeg ik onschuldig. 'Maar sluit me nu wel aan bij wat je zeg' voeg ik er glimlachend aan toe. 'Dat kan misschien inderdaad een logisch reden zijn en hoer nog een reden dat we elkaar beter kennen. We vergeten niet wat de ander zegt' zeg ik glimlachend en kijk hem dan weer aan om vervolgens te knikken. 'Ja eigenlijk wel, maar dat komt goed uit ook' zeg ik dan lachend. 'Ikke niet gemeen zijn' zeg ik op een kinderachtige toon. Normaal zou ik mijn armen ook nog over elkaar slaan, maar deze keer had ik daar geen zin in. Ik grinnik zacht en glimlach door het kusje op mijn lippen. 'Dat is lief van je Hazz' zeg ik en kruip nog wat dichter tegen hem aan. 'Je bent gewoon perfect en dat kan ik blijven herhalen, want het is gewoon zo'

    Zayn Jawaad Malik

    Vanochtend had ik snel nog een sleutel van het nachtkastje van Elena gepakt, want iets vertelde me dat het nog wel eens van pas zou komen. Deze keer zit mijn gevoel er weer niet naast en loop haar kamer naar binnen toe om vervolgens mijn tas naast het bed te pakken. Ik werp daarna een blik op mijn telefoon en zie dat het half uur voorbij is. Tijd om dus naar de rest toe te gaan. Rustig kijk ik nog een keer rond en loop dan in de richting van de kamer van Harry en Louis. Eenmaal daar aangekomen klop ik grinnikend op de deur. Of de rest er al was was voor mij een raadsel en het liefst wil ik de situatie van Niall zelf niet meemaken vandaar dat ik ook mijn sleutels maar niet gebruik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ja inderdaad' zeg ik lachend. 'Dat hadden ze inderdaad wel want als jij het niet had gezegd dan had ik het wel gezegd' zeg ik net zo onschuldig. ik glimlach even en kijk hem aan. 'Precies, dat lukt gewoon niet en daarom kennen we elkaar zo goed' zeg ik met een glimlach. 'Dat komt inderdaad goed uit' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Louis!'zeg ik en grinnik toch even. 'Je weet dat ik daar niet tegen kan, en je bent nniet gemeen maar hartstikke lief. Louis nu weer blij?' vraag ik met op het laatst ook een kinderachtig stemmetje. 'Soms kan ik ook lief zijn' zeg ik en grinnik zachtjes. Ik glimlach als hij wat dichter tegen me kruipt en mijn glimlach wordt breder door zijn woorden. 'Andersom is dat hetzelfde en meer kan ik er niet aan toevoegen. ' zeg ik met een glimlach die minder wordt als er geklopt wordt op de deur. Ik geef Louis en kusje en bevrijd me dan uit zijn greep. Ik open de deur en glimlach even naar Zayn, wat had die weer een perfecte timing. Al hadden we dit kunnen verwachten, een half uur en dat was het. Ik zie in mijn ooghoek Liam ook aanlopen en glimlach naar hem. 'Come in' zeg ik en doe de deur wat veder open/