• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik de jongen van District 1 reserveren. Heb nu visite dus maak hem morgen :)
    Mag ik ook meteen de mentor van 7? (mentrix)


    "Qua mentoren en stylisten zitten we qua man/vrouw verhouding nu op 5 - 8
    Daarom wil ik eerst minstens drie mannelijke mentoren/stylisten voor ik weer vrouwelijke toe sta."


    Denk het niet dus (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rol: Mentor
    Naam: Charlie Davis
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 25
    District: 7 Hout
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Charle is een aardige jongen. Toont liever geen zwakte en houd zijn hoofd hoog. Hij is niet zoals de meeste winnaars die baad in zijn of haar luxe, maar werkt nog steeds. Hij hakt nog steeds bomen en helpt de aller armste. Hij vind het onterecht om mensen dood te laten gaan van de honger. Charlie hakt nog steeds zij eigen brandhout en verwent zijn eigen zusje en moeder zijn vader is overleden. Zijn zusje doet zelf nog mee met de spelen. Met de loting tenminste, maar ze hoeven geen extra kaartjes te halen aangezien Charlie het goed heeft. Charlie houd van lange wandelingen. Joggen en gezond eten. Hij vind het vreselijk om die arme kinderen weg te sturen, maar hij kan niet anders. Hij probeert ze zo veel mogelijk te helpen, maar soms kan dat niet. Charlie is niet van: als ik je niet mag mag ik je niet. Nee hij laat iedereen elke dag opnieuw bij hem starten. Hij oordeelt niet snel over mensen en laat de meeste opnieuw beginnen. Hij is vriendelijk als je hem kent,vmaar wilt liever niet de kinderen de dood in sturen. Hij is erg slim dus hij probeert ze seintjes te sturen die hij later ook uit zal leggen. Hij is eigenlijk tegen de hungergames, maar hij kan er niets tegen beginnen.
    Extra: Charlie won de Hungergames op 13 jarige leeftijd. Hij was de jongste winnaar toen. Zijn specialiteiten zijn bijl. Speer. Zwaard en eigen kracht. Hij weet ook veel van richtingen tijd (door de stand van de zon) en bessen. Charlie kan ook niet zwemmen dat heeft hij nooit geleerd voor de hungergames. Nu weet hij dat zijn lichaam zonder inspanning al zelf drijft. Hij zal zijn mentor kinderen zou goed mogelijk trainen zodat iemand anders die hel kan overnemen om die kinderen te trainen naar hun dood. Charlie geeft zichzelf geen alcohol of medicijnen om zichzelf te verdoven en alles te vergeten. Charlie heeft nog elke nacht nachtmerries. Het meest over bloed. Een mes in zijn hart van zijn tegenstanders. Soms geesten van zijn Games die gestorven zijn en soms het enige meisje die hij ooit leuk heeft gevonden. Ze is gestorven tijdens die games en soms kan hij er niet tegen waardoor hij soms gewoon iets gaat doen buiten om het te vergeten. Aimee, zo heette ze, was zijn grote liefde. Ze was zo lief en puur. Toen hij wapenloos was en ze samen tegen over elkaar stonden had ze een dolk. Charlie was niet bang want alles wat hij zag in haar ogen was een glimlach. Ze drukte een kus op zijn lippen en fluisterde iets niet te horen voor het capitool of anderen. Charlie heeft het wel op tape door het geluid zo hard mogelijk te zetten en de andere geluiden zachter te zetten. Ze zei 'Ik hou van je en ik laat je nooit meer gaan.' Ze tikt zacht met het mes op zijn hart en drukt hem dan in de hare waardoor ze hem met een glimlach aankijkt. Haar ogen worden langzaam leeg en hij vangt haar op om bij haar te blijven tot haar ziel haal lichaam zou verlaten. Charlie is nooit trots op zichzelf geweest. Bij het rondgaan van de Districten ging hij naar haar ouders om ze genoeg goud en geld te geven voor een fatsoenlijk leven, maar hijweet dat hij Aimee nooit terug kan krijgen of terug kan geven. Hij ziet wel vaak haar kleine zusje in zijn district aangezien haar ouders nu gescheiden zijn. Haar vader zit nog in District 3 en haar moeder en zusje in 7 waar hij is. Hij kan het ook goed met het meisje vinden die Amelie heet. Vorig jaar tijdens de spelen kwam een van zijn tributen bij de top 3 en ging daarna dood. Hij heeft er veel spijt van om te wachten met betere spullen de sturen. Hij heeft het vak van het helpen als Mentor wel goed geleerd. Hij doet het nu al 12 jaar.
    [Zo had hem nog eenbeetje uitgebreider gemaakt :)]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Overexposed schreef:
    (...)

    "Qua mentoren en stylisten zitten we qua man/vrouw verhouding nu op 5 - 8
    Daarom wil ik eerst minstens drie mannelijke mentoren/stylisten voor ik weer vrouwelijke toe sta."


    Denk het niet dus (:

    Zag ik niet. Ik zal het al veranderen. Toch erg bedankt dat je het zei :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Zag ik niet. Ik zal het al veranderen. Toch erg bedankt dat je het zei :)


    Graag gedaan hoor, dacht zeg het ff voordat je die hele rol invult (:


    But calm, white calm, was born into a swan.



    Rol: Tribuut
    Naam: Joey Anderson
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 18
    District: 9
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Als je iemand vraagt wat voor persoon Joey is, komt altijd het woord "intelligent" naar voren. Hij is een logische denker, die situaties van te voren plant. Hij kan goed voorspellen wat hem te wachten staat, is een genie met getallen en dan vooral met strategieën. Voor hem bestaat er geen plan A zonder een plan B, maar ook bij onvoorspelbare situaties weet hij vaak een uitweg te vinden. Vergeleken met de mensen in zijn omgeving, is hij wat dat betreft een uitzondering. De meesten nemen alles aan wat hen verteld word en vinden dat hij moeilijk doet door overal altijd een vraagteken achter te zetten. Dat verklaard waarom hij niet zoveel vrienden had in district negen. Concact leggen is zijn probleem niet. Hij is goed in manipuleren en liegen is voor hem geen probleem. Er zijn alleen niet veel mensen die hem mogen; door zijn betweterige gedrag of simpelweg vanuit jaloezie. Joey heeft het dan ook goed, voor een bewoner in zijn district. Zijn vader is de eigenaar van een graanfabriek en zijn moeder is lerares op school. Kinderen hadden vroeger een hekel aan hem omdat zijn moeder hem altijd voortrok op school, terwijl hij haar juist had gevraagd dat niet te doen. Ondanks dat hij goed door zijn ouders word verzorgd, heeft hij geen sterke band met ze. Vaak hebben ze geen aandacht voor hem, of voor zijn talent. Niemand heeft daar echt aandacht voor, eigenlijk. Des te meer tijd voor Joey om vanalles te gaan ontdekken. Hij leest ontzettend veel boeken, die hij opstapeld in zijn kast. Zijn interesse ligt vooral bij natuurkunde en sterrenkunde. Hij weet meer af van andere districten dan de meesten, ookal is het moeilijk om aan die informatie te komen. Joey let altijd goed op de details, kleine bewegingen in zijn omgeving. Zijn geheugen is heel erg goed, hij heeft bijna een fotografisch geheugen. Hij is erg wantrouwend, zal nooit zo maar iets geloven dat hem word verteld. Het is moeilijk om bevriend met hem te raken, als je zijn vertrouwen wil winnen zul je ook echt moeten bewijzen dat je dat verdiend. Dat maakt hem soms koud en gevoelloos; hij handelt meer met zijn verstand dan zijn gevoel. Hij is snel sarcastisch, maar niet sadistisch. Hij probeert goed te onderscheiden van fout en als je normaal tegen hem doet, doet hij ook normaal terug.
    Extra: Veel mensen noemen hem gewoon 'Joe'.


    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:41 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Wait, ik ken hem ergens van..
    Who is it?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Logan Lerman (; [van Percy Jackson & binnenkort The Perks of Being a Wallflower]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:22 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Munwi schreef:
    Logan Lerman (; [van Percy Jackson & binnenkort The Perks of Being a Wallflower]



    Aaah, speelt hij niet in Merlin?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)


    Aaah, speelt hij niet in Merlin?


    Nee? Ik geloof het niet.


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Munwi schreef:
    (...)

    Nee? Ik geloof het niet.


    Mijn kennis in acteurs is niet zo heel groot, excuses,.
    Hahah (:

    Het ergste is nog wel dat ze echt totaal niet op elkaar lijken..:$

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:46 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Mijn kennis in acteurs is niet zo heel groot, excuses,.
    Hahah (:

    Het ergste is nog wel dat ze echt totaal niet op elkaar lijken..:$


    Haha, geeft niet hoor. Ik weet al wie je bedoelt :3


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Munwi schreef:
    (...)

    Haha, geeft niet hoor. Ik weet al wie je bedoelt :3


    Ik haal echt iedereen door elkaar, wahah.
    Taylor Pattinson, Daniel Grind, ik haal echt álles door elkaar..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Stylist district vijf en zes:

    Naam: Theobur Ninne Flencior, ook wel afgekort tot Theo en Thee.
    Geslacht: Mannelijk, hoewel hij zich veel meer als een vrouw gedraagt.
    Leeftijd: 22 jaar, zijn verjaardag is op vijftien juni.
    Uiterlijk:


    Theo heeft chocoladebruin haar dat hij goed onderhoud, een dag zonder zijn favoriete glittershampoo en gel komt hij niet door. Zijn haar is heilig, so you better not touch it! Zijn haar verft hij niet vaak, maar van highlights is hij niet vies. Zijn blauwe ogen laat hij erg graag wat extra uitspringen door mascara, het liefste in een aparte kleur. Echt heel stevig gebouwd is Theobur niet, maar om spieren geeft hij niet zoveel. Zijn kledingstijl is zoals ieder ander in het Capitool, Theo houdt heel erg van grote sieraden en piercings. Kledingstukken met drukke prints er op vind hij ook echt helemaal het einde.
    Innerlijk: Theobur is een fashionista in hart en nieren, overdreven en druk. Hij is een erg gezellig persoon op feestjes, maar kan soms door zijn enthousiasme erg irritant worden. Theo is iemand die veel dingen spontaan doet, ook is hij erg optimistisch. Flirten is zijn grootste hobby, zowat elke jongen met een six-pack in het hele Capitool heeft hij gehad. In harten breken is hij niet zo goed, dat doen zijn partners meestal wel met de zijne. Zeuren is ook een van zijn specialiteiten, vraag maar aan de andere stylisten. Uren lang kan hij ergens over doorzagen, over de meest nutteloze onderwerpen vaak.
    Extra: Theobur droomt over een eigen gezin, alleen hij moet nog een geschikte man vinden.


    Nogal inspiratieloos, maar hij is zo goed als af.
    Als ik hem nog uitbreid dan laat ik het weten.
    Morgen komt mijn laatste (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    @Overexposed, ik vind hem heel lief hoor, dus neem het niet persoonlijk op als mijn Adder hem van de trap duwt of zo. Ze is compleet gestoord.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    @Overexposed, ik vind hem heel lief hoor, dus neem het niet persoonlijk op als mijn Adder hem van de trap duwt of zo. Ze is compleet gestoord.


    Hahahah!
    Zal ik niet doen hoor, laat haar Thee maar gerust van de trap afduwen.
    Hij zal vast wel een roze glitter gips willen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.