• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    GreyTardis schreef:
    Ik weet niet of hij al gereserveerd is, maar ik heb een idee voor de mannelijke tribuut uit district 1:

    Rol: Mannelijke tribuut district 1
    Naam: Marbel Dylan Evans (roepnaam Dylan)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17 (jarig op 13 december)
    District: 1
    Uiterlijk: Dylan heeft bruin haar en groene ogen. Hij is lang maar tenger, en behoorlijk gespierd. Hij traint dan ook al zijn hele leven voor de Hunger Games. Hij heeft ook lange benen en kan superhard rennen. Hij vecht het best met messen of werpsterren, maar is ook goed met man-op-man gevechten. Met alle wapens kan hij wel redelijk omgaan, behalve pijl en boog.


    Innerlijk: Hij is best aardig, voor een 'verwend' joch uit district 1. Hij heeft veel vrienden die tegelijkertijd ook zijn trainingsmaten zijn. Hij is goed in vrienden maken maar deze zijn meestal kortstondig, omdat Dylan meestal het gevoel krijgt dat deze 'vrienden' niet écht vrienden zijn. Daarom verbreekt hij deze meestal al na korte tijd. Hij heeft wel twee goede vrienden uit district 1, Chad en Luc, en heeft zich aangeboden voor Luc. Nu zit hij in de Hunger Games.
    Extra: Op zijn rug heeft hij een klein litteken in de vorm van een halve maan, dat hij al heeft sinds zijn tweede. Het is veroorzaakt door een mes, ten tijde van de rebelie. Zijn moeder is toen ook overleden.
    Dylan's vader heeft een hoge rang en aanzien al leider van het trainingsgebouw in district 1. Dylan heeft een wat lastige band met zijn vader, omdat die zich soms teveel als een leraar gedraagt dan als echte vader. Zijn vader probeert af en toe wel om een band op te bouwen, maar wordt daarbij in de weg gestaan door Dylan, die zich niet wil binden (en soms gewoon een onuitstaanbare tiener is).

    Ik had hem een soort van al gereserveerd sorry ik zou hem nu invullen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Tribuut
    Naam: Alyssa Joanne Foster. Haar roepnaam is Alice.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zestien jaar, ze is jarig op 24 augustus.
    District: Elf.
    Uiterlijk:


    Alice ziet er jonger uit dan ze eigenlijk is, omdat ze een tengere lichaamsbouw heeft en bovendien niet al te lang is. Haar ogen zijn helderblauw van kleur en hebben de vorm van een amandel. Ze heeft blond haar dat niet al te lang is, tot over haar schouders. Erg veel vrouwelijke vormen heeft ze niet, ze komt maar net aan cup B, maar daar zit ze niet mee.
    In de zomer draagt Alice vaak jurkjes, maar ze voelt zich ook prettig in een spijkerbroek. Het liefst draagt ze lichte kleuren. Ze gebruikt bijna geen make-up, maar besteedt wel redelijk wat aandacht aan haar haren.
    Innerlijk: Als je één woord moest kiezen om Alice te omschrijven, zou dat ‘dromerig’ zijn. Ze lijkt er nooit helemaal bij met haar gedachten en is dan ook erg vergeetachtig. Meestal is ze vrij rustig. Ze kan soms wel uitbundig en vrolijk zijn als ze bij andere drukke mensen in de buurt is, maar na een tijdje wordt ze dan gek van die personen – en van zichzelf – en zondert ze zich af. Alice zelf heeft weinig kwaliteiten die van pas komen in de Arena. Koelbloedig moorden kan ze niet, daar is ze te zachtaardig voor, hoewel ze zelfverdediging wel voor zichzelf kan rechtvaardigen. Met wapens heeft ze geen ervaring, en ze kent maar een paar eetbare planten. Daar hoopt ze in het Trainingscentrum iets aan te doen door zich de basis van één wapen aan te leren en veel te oefenen met de plantentests. Wel kan ze goed vuur maken, ook met bijna geen bruikbaar materiaal.
    Verder heeft Alice één sterk punt: ze kan acteren. Haar techniek is om zowel de sponsors als de tributen een heel ander beeld van haar te geven, zodat ze in hun ogen geen bedreiging is, maar ook geen makkelijke prooi. Die rol zou dan ook makkelijker moeten kunnen winnen, hoewel Alice niet zeker weet of ze zich zo goed in haar personage kan inleven. Ook is ze redelijk goed in zich verstoppen en vermommen. Alice kan goed sprinten, maar verliest het op lange afstanden.
    Extra: Alice’ gezin is, naar de maatstaven van district elf, vrij rijk. Dit komt omdat haar vader een belangrijke functie heeft. Ze hebben natuurlijk niet de luxe die gewoon zijn in de beroepsdistricten en het Capitool, maar meestal hebben ze genoeg te eten. Ze heeft een oudere broer, Nolan, en allebei haar ouders leven nog. Na de geboorte van Alice is haar moeder nog een keer zwanger geweest, maar toen kreeg ze een miskraam.
    Haar districtaandenken is een schelp, die haar vader ooit voor haar heeft meegenomen toen hij voor zijn werk naar het Capitool moest. Er ging vlak bij de zee iets mis met de wissels, waardoor hij de tijd had om een schelp van het strand te halen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HallowsEve schreef:
    Rol: Stylist district 7
    Naam: Virgo Rheagar Fleme
    Geslacht: 499% mannelijk, 1% vrouwelijke trekjes
    Leeftijd: 24
    District: 7
    Uiterlijk:



    Foto
    Emppu Vuorinen
    Innerlijk: Als je hem gaat vergelijken met Verena is Virgo knettergek. Zijn hele lijf vol tattoo's en veel te veel make-up. Hij verft zijn haren - gelukkig - niet. Virgo heeft een goede stijl en is graag bezig met kleding. Hij weet precies hoe je iemand kan laten opvallen. In tegenstelling tot Verena houdt hij van de Spelen en kijkt hij ze altijd. Hij heeft geen medelijden met de Tributen, alleen met de kleren. Hier heeft Verena hem ook al een paar keer voor geslagen. Hij houdt van Verena, maar heeft het gevoel dat het niet wederzijds is. Hij heeft een vriendin, Eevy Trinket, kleindochter van Effie Trinket.
    Extra: Hij is de broer van Verena en Egon


    Virgo is af


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik had hem een soort van al gereserveerd sorry ik zou hem nu invullen :)

    Oh ok :) het stond nog niet in dat lijstje? Nou ja ik heb nog een ander idee voor een stylist, dus ik kan die altijd nog erbij plaatsen :D


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik had hem een soort van al gereserveerd sorry ik zou hem nu invullen :)


    Jij bent amper online en reageert nooit op een RPG. Je kan hem beter aan GreyTardis geven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Jij bent amper online en reageert nooit op een RPG. Je kan hem beter aan GreyTardis geven

    [Dat is niet waar. Ik ben regelmatig online aangezien ik ook school heb en een leven heb buiten q, maar als ik meedoe dan blijf ik ook meedoen. Ik stoo meestal omdat heel veel stoppen. Of diegene waarmee mijn persoon praat antwoord niet. En ik doe op dit moment met geen RPG meer mee dus kan me er goed op focussen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Dat is niet waar. Ik ben regelmatig online aangezien ik ook school heb en een leven heb buiten q, maar als ik meedoe dan blijf ik ook meedoen. Ik stoo meestal omdat heel veel stoppen. Of diegene waarmee mijn persoon praat antwoord niet. En ik doe op dit moment met geen RPG meer mee dus kan me er goed op focussen :)

    Nou, jij stopt vaak wel als een van de eersten. In principe heb jij de rol eerder gereserveerd, hoor, maar ik ben het ook wel eens met HallowsEve.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Nou, jij stopt vaak wel als een van de eersten. In principe heb jij de rol eerder gereserveerd, hoor, maar ik ben het ook wel eens met HallowsEve.


    Dat bedoelde ik. Ik heb aan jouw zangwedstrijd meegedaan, maar we zijn niet verder gekomen dan de eerste opdracht ofzo


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    En @HurtedHeart, ik heb jou in een RPG van mij staan, maar je hebt nooit je rol gemaakt!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou ja, het is ook een beetje lullig om haar nu zo 'aan te vallen,' zij heeft hem gereserveerd en dus mag ze de rol gewoon invullen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rol: Tribuut
    Naam: Aiden Samuel Dream
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    District: District 1 Luxe
    Uiterlijk:


    Aiden heeft fel blauwe ogen en bruin haar. Zijn huid licht getint en hij heeft een stoppelbaardje. Hij heeft aardig goede spieren en zoals de meeste beroeps heeft hij altijd wel veel getraint. Dat kan je ook wel aan zijn spieren zien. Hij heeft. Mooie biceps en triceps zijnbeenspieren hebben ook wel wat, maar zijn borstspieren zijn perfect getraint. Het lijkt bijna wel als je er een mes naar gooit dat het afketst. Hij kan fysiek aardig wat aan en heeft een goed uithoudings vermogen. Hij kan snel rennen. Of het nu sprinten is of lange afstand rennen. Hij is goed in man op man gevechten en bij het trainen won hij van iedereen. Hij kan worstelen karate en nog een aantal vechtsporten. Hij is goed in de zwaard speer en bijl. Werpmessen kan hij ook nog en hij kan aardig knuppelen. Hij is echt een beer van een jongen. Is aardig breed, maar niet te breed. Hij is 1.90 en torend dan ook bij een aantal vrienden boven hen uit. Hij kan niet overweg gaan met een pijl en boog niet dat hem het deert. Hij kan een speer of een werpmes bijna even ver gooien als een schutter kan schieten. Toch als het echt moet kan hij de pijl en boog wel gebruiken, maar hij is er gewoon niet goed in.
    Innerlijk: Aiden is een lieve jongen die zich het liefst opsluit in zichzelf. Zijn uiterlijk als bescherming gebruikt, maar eigenlijk is het maar een cocon. Een bescherming tegen de gemene mensen die hem vroeger zo gepest hadden. Aiden geeft niet snel vertrouwen al lijkt het anders. Hij speelt sinds kleins af aan toneel. Kan mensen laten denken dat hij ze vertrouwt terwijl hij alleen maar achterdochtig is. Hij kan niet echt doden al is hij er voor getraint. Geen onschuldigen. Geen onschuldigen die eigenlijk niet mee willen doen. Die eigenlijk niet willen doden. Als je hem aanvalt zal hij je doden door alleen zichzelf te beschermen. Hij hemelt graag anderen op om zichzelf op de achtergrond te houden. Hij is eigenlijk erg verlegen en heeft een grote muur om zich heen. Je zal moeten wachten en heel voorzichtig en geduldig de muur afbreken. Aiden opent zich niet snel en was vroeger ook l heel verlegen. Hij heeft dan ook niet zo veel vrienden. Zijn zusje van 17 speelt wel een grote rol in zijn leven. Hij houd van haar meer dan wie dan ook. Zijn ouders zijn overleden dus hij woont samen met haar in een weeshuis al is hij 20. Hij mocht een huis krijgen voor hemzelf en zijn zuster wat hij gedaan heeft. Het is niet groot, maar aangezien ze een ruintje hebben redden ze het wel. Ze kunnen echt op elkaar rekenen. Aiden opent zich compleet voor haar. Zijn normaal gesproken broertje was er eerst ook, maar is overleden door verkeerde bessen te eten. Sindsdien heeft hij er van geleerd en heeft hij een plantenboek gemaakt. Welke giftig zijn eetbaar of zelfs geneeselijk. Hij hield het gebroken gezin levend. Wezen van de oorlog van de rebellen mochten bij hem komen. Die geen ouders meer hadden. Hij zorgde wel voor ze en gaf ze eetbare bessen om zijn leven toch beter te maken dan een slecht mens. Aiden heeft toch nog een aantal vrienden. Hij heeft zich nog niet compleet geopent behalve voor een jongen. Trent. Zijn beste vriend. Ze trainen samen. Zoeg dat als je aidens vertrouwen hebt laat hem niet gaan. Hij zal je nooit teleurstellen.
    Extra: Aiden kan niet goed zwemmen. Niet snel in ieder geval. Alles wat hij kan is drijven en het water drinken zacht bewegen, maar echt zwemmen nee. Hij is ook bang voor vuur. Dat is een traumatisering van vroeger toen de oorlog bezig was en zijn ouders dood gingen. Hij is van plan om aichzelf aan te bieden zodat hij zijn zusje en de weesjes een beter leven te geven. Zijn trainer zei dat hij een goede kans zou maken.
    [Een beetje goed?]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Guys, I kinda need your help.
    Iemand een goede achternaam voor Finn, mijn tribuut uit 10?
    En vinden jullie zijn naam niet te veel lijken op Finnick, ik nu wel een beetje denk ik.

    + Snow White is een geweldige film!

    + @Pretniss, je karakter is echt leuk geworden. Als ik van veraf kijk, zie ik eerder een klein meisje maar als ik dan goed kijk kan je er echt een zestienjarige in zien zegmaar (:

    + Misschien moet er een praattopic komen, haha.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:43 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Prentiss schreef:
    Nou ja, het is ook een beetje lullig om haar nu zo 'aan te vallen,' zij heeft hem gereserveerd en dus mag ze de rol gewoon invullen.


    Oké, maar ik vind het gewoon lullig. Ze had bij mij een rol gereserveerd, maar heeft hem nooit gemaakt. Ik heb ook een leven naast Q, maar ik heb niet zo'n goed leven. Ik heb dus geen vriendinnen in mijn gewone leven. Ik heb dus meer aan Q. Maar, ik val haar niet aan, ik zeg alleen dat HurtedHeart nooit haar rol heeft ingevuld in een - nu inmiddels dode - RPG


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Overexposed schreef:
    Guys, I kinda need your help.
    Iemand een goede achternaam voor Finn, mijn tribuut uit 10?
    En vinden jullie zijn naam niet te veel lijken op Finnick, ik nu wel een beetje denk ik.


    Hm, ehm.... Tree?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Overexposed schreef:
    Guys, I kinda need your help.
    Iemand een goede achternaam voor Finn, mijn tribuut uit 10?
    En vinden jullie zijn naam niet te veel lijken op Finnick, ik nu wel een beetje denk ik.

    Als hij qua karakter en zo niet een jongere versie van Finnick is, maakt de naam niet zoveel uit vind ik. Erm, ik weet niet, McRyan? Davids? Anderson?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.