• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Overexposed schreef:
    (...)

    Hahahah!
    Zal ik niet doen hoor, laat haar Thee maar gerust van de trap afduwen.
    Hij zal vast wel een roze glitter gips willen (:

    Ze is ook gifmengster (:0 Ze heeft sowieso eigenlijk best een rotpersoonlijkheid, maar Theo komt ten eerste uit het Capitool en is daarbij ook nog eens (naar haar maatstaven) onuitstaanbaar irritant.
    En ja, ik wacht inderdaad met haar plaatsen tot er weer vrouwen mogen. Ze bleek niet ombouwbaar, dus ja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ze is ook gifmengster (:0 Ze heeft sowieso eigenlijk best een rotpersoonlijkheid, maar Theo komt ten eerste uit het Capitool en is daarbij ook nog eens (naar haar maatstaven) onuitstaanbaar irritant.
    En ja, ik wacht inderdaad met haar plaatsen tot er weer vrouwen mogen. Ze bleek niet ombouwbaar, dus ja.


    Ik dacht al, waar de hel staat die bitch?!
    Heheh.
    Ik ben te lui om mijn tribuut nu aan te maken, heb zo late dans training,.
    Geen zin :/


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ik dacht al, waar de hel staat die bitch?!
    Heheh.
    Ik ben te lui om mijn tribuut nu aan te maken, heb zo late dans training,.
    Geen zin :/

    Volledig inspiratieloos voor mijn tribuut. Ik heb een naam, maar dat is dan ook alles :') Veel plezier bij dansen dan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Volledig inspiratieloos voor mijn tribuut. Ik heb een naam, maar dat is dan ook alles :') Veel plezier bij dansen dan.


    Ik ben te lui om inspiratie op te doen.
    Dankjewel, al is het niet echt leuk meer.
    They are freaking torturing me, I swear..
    Maar het is het waard (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ik ben te lui om inspiratie op te doen.
    Dankjewel, al is het niet echt leuk meer.
    They are freaking torturing me, I swear..
    Maar het is het waard (:

    Mmmh. Ik zit nu met Random Teen Generator een basis te bedenken, maar mijn beste idee is een twaalfjarige stuiterbal en dat is niet leuk omdat ze uit D11 komt en dan dus gewoon Rue de tweede moet heten. Zucht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als er rollen tekort komen, doe ik graag een tweede! Welk is het meest gezocht? (:

    Trouwens, Prentiss, ze mogen sowieso geen twaalf jaar oud zijn toch? Vanwege die nieuwe regels in deze Roleplay?
    In ieder geval succes (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:53 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Mmmh. Ik zit nu met Random Teen Generator een basis te bedenken, maar mijn beste idee is een twaalfjarige stuiterbal en dat is niet leuk omdat ze uit D11 komt en dan dus gewoon Rue de tweede moet heten. Zucht.


    Ik snap wat je bedoeld, succes met bedenken meid (:
    Gelukkig mag ik zo een heel eind fietsen, en dan zet ik ff dramatische epische muziek op.
    Dan krijg ik vast wel inspi (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    KarensBabes schreef:
    Als er rollen tekort komen, doe ik graag een tweede! Welk is het meest gezocht? (:

    Trouwens, Prentiss, ze mogen sowieso geen twaalf jaar oud zijn toch? Vanwege die nieuwe regels in deze Roleplay?
    In ieder geval succes (:

    Forgot about that. Oké, dan heb ik nu ook geen slecht idee meer :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet niet of hij al gereserveerd is, maar ik heb een idee voor de mannelijke tribuut uit district 1:

    Rol: Mannelijke tribuut district 1
    Naam: Marbel Dylan Evans (roepnaam Dylan)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17 (jarig op 13 december)
    District: 1
    Uiterlijk: Dylan heeft bruin haar en groene ogen. Hij is lang maar tenger, en behoorlijk gespierd. Hij traint dan ook al zijn hele leven voor de Hunger Games. Hij heeft ook lange benen en kan superhard rennen. Hij vecht het best met messen of werpsterren, maar is ook goed met man-op-man gevechten. Met alle wapens kan hij wel redelijk omgaan, behalve pijl en boog.


    Innerlijk: Hij is best aardig, voor een 'verwend' joch uit district 1. Hij heeft veel vrienden die tegelijkertijd ook zijn trainingsmaten zijn. Hij is goed in vrienden maken maar deze zijn meestal kortstondig, omdat Dylan meestal het gevoel krijgt dat deze 'vrienden' niet écht vrienden zijn. Daarom verbreekt hij deze meestal al na korte tijd. Hij heeft wel twee goede vrienden uit district 1, Chad en Luc, en heeft zich aangeboden voor Luc. Nu zit hij in de Hunger Games.
    Extra: Op zijn rug heeft hij een klein litteken in de vorm van een halve maan, dat hij al heeft sinds zijn tweede. Het is veroorzaakt door een mes, ten tijde van de rebelie. Zijn moeder is toen ook overleden.
    Dylan's vader heeft een hoge rang en aanzien al leider van het trainingsgebouw in district 1. Dylan heeft een wat lastige band met zijn vader, omdat die zich soms teveel als een leraar gedraagt dan als echte vader. Zijn vader probeert af en toe wel om een band op te bouwen, maar wordt daarbij in de weg gestaan door Dylan, die zich niet wil binden (en soms gewoon een onuitstaanbare tiener is).


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    BlueHope schreef:
    Rol: mannelijke mentor district 10
    Naam: Peter Axel butcher
    Geslacht: mannelijk
    leeftijd: 38
    District: 10
    Uiterlijk:


    Peter heeft bruine haren en bruine ogen, beidde zijn vrij donker. Hij is ong. 1.72, dus hij is erg klein, dit vind hij zelf ook. Toch denk hij dat, aangezien hij deze lengte al op zijn 17de had, zijn lengte wel geholpen heeft om de spelen te winnen. Hij was integenstelling tot nu, ook niet erg gesperd. (Mensen zagen hem niet echt als een gevaar. De twee mensen die hij wel pijn gedaan heeft zagen het dan ook niet echt aankomen.) Nu is hij dat wel en daar is hij ergens wel heel blij mee.
    Innerlijk:
    Peter is een eerlijke en down-to-earth Guy. Hij heeft besef van wat goed en fout is, maar ook van het feit dat goed en fout goor iedereen anders is. Hij hecht veel waarde aan eerlijkheid en zal de tributen dan ook eerlijk vertellen wat hun kans op overleven is en wat hun zwakheden zijn. Hij weet erg goed dat er een grote kans is dat de tributen uit district tien doodgaan en gaat ze niet vertellen dat ze een grote kans op overleven hebben. Toch leeft hij wel met ze mee, hij vindt dat ze dit niet door zouden moeten maken, want hij weet nog hoe vreselijk hij het vond. Hij is erg gesteld op rechtvaardigheid en geeft niet snel op. Hij kan er ook niet goed tegen als andere mensen snel opgeven, hij vind het een teken van zwakheid. Hij kan erg aardig overkomen en dat is hij ook wel. Hij heeft het beste met iedereen voor. Toch kan hij soms een beetje afstandelijk over komen en zal hij sneller zwakheden en dingen die kunnen worden verbeterd opnoemen dan dingen die goed gingen. Veel mensen denken daarom vaak dat hij niets goed genoeg vind en een betje te critisch is.
    Extra: hij is niet trots op wat hij gedaan heeft tijdens de honger spelen. Toch heeft hij geprobeerd zo min mogelijk mensen te vermoorden en dat was hem aardig gelukt. Hij heeft stiekem nog steeds spijt van wat hij heeft gedaan


    Ik wil er opzich nog wel eentje en ik maak deze af als ik op mijn laptop zit...



    Ik had een vriendin hier, dus kon niet echt op quizlet. Ik reageer vanavond weer.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 13:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tribuut district tien:

    Naam: Flinn Ivean Murray
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Negentien, zijn verjaardag is op dertien oktober.
    District: Tien, vee.
    Uiterlijk:


    Filnn heeft een lichaam waar hij best trots op is, hij is niet heel erg gespierd maar wel veel meer dan de meeste mensen uit zijn district. Zijn huid is een tikje getint. Zijn haarkleur is donkerbruin, dat geldt ook voor zijn ogen. Zijn haar heeft hij in een kort, warrig model zitten. Flinn heeft brede schouders en is ook best lang, zo'n een meter en tachtig centimeter. Hij heeft een klein stoppelbaardje, aangezien hij dat gewoon wel oké vind staan en geen tijd heeft om het te schilderen. Door zijn werk heeft hij best wel ruwe handen. Naast zijn kleine pret oogjes ziet hij er in het algemeen best ruw uit.
    Innerlijk: Finn is een harde werker, hij zal dan ook niet zo snel opgeven. Omdat hij best geconcentreerd te werk gaat en overal veel tijd in steekt is hij ook goed in zijn werk, en dat maakt hem erg trots. Doordat hij vaak lang nadenkt over dingen en niet zo snel beslist, maar juist alle opties langzaam afgaat vinden veel mensen hem volwassen overkomen. Flinn is best beschermend over mensen waarvan hij houdt, dat is iets wat hij van zijn vader heeft. De drang om te winnen is bij hem best groot, want hij moet een gezin voeden. Maar als iemand waarvan hij houdt zou kunnen winnen inplaats van hem, is de keuze heel erg snel gemaakt. Finn heeft het werk van zijn vader - die is overleden - overgenomen, hij is hoefsmid en maakt alle hoeven voor de paarden op het land. Best belangrijk werk, maar het verdiend erg weinig. Maar een voordeel is dat hij weet hoe hij vuur moet maken, en hij kan met messen omgaan. Ook is Flinn best wel sterk, wat hem ook een goede kans geeft om te winnen. Verder is hij erg eerlijk en rechtvaardig, maar totaal niet realistisch. Flinn gelooft er heilig in dat hij gaat thuiskomen, omdat hij sterk is en een beetje kan messenwerpen.
    Extra: Flinn zijn oudere broer is gestorven tijdens de Hongerspelen, zijn vader is omgekomen in de opstand. Hij moet nu voor zijn moeder en drie zusjes zorgen. Daarom schrijft hij zich elk jaar in voor extra voedsel.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 19:32 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heb eindelijk inspiratie, dus ik plaats Alice zo ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    Ik heb eindelijk inspiratie, dus ik plaats Alice zo ^^


    Jeaj :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Jeaj :3

    Ze is vrij maf, maar Adder is nog steeds gekker. Zit Theo eigenlijk al langer in de Spelen? Adder is al zo'n zes jaar mentor en dus ook al zes jaar gemeen tegen Capitoolvolk, hehe, dus dan kent hij haar misschien wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ze is vrij maf, maar Adder is nog steeds gekker. Zit Theo eigenlijk al langer in de Spelen? Adder is al zo'n zes jaar mentor en dus ook al zes jaar gemeen tegen Capitoolvolk, hehe, dus dan kent hij haar misschien wel.


    Theo is al best oud, dus ja (:


    But calm, white calm, was born into a swan.