• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [oke :) weet ik Jaimes mr et was voor de anderen... is er nog een belangrijk gesprek bezig?]


    [Hm... Alleen Skaniël moet nog even een etentje doen bij de ouders van Sky. Maar voor de rest niet dat ik weet ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarvoor zeg je sorry? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Waarvoor zeg je sorry? XD]


    |Ik zeg altijd sorry omdat ik niet wil dat mensen boos op me zijn. |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Ik zeg altijd sorry omdat ik niet wil dat mensen boos op me zijn. |


    [Waarom zou ik boos op je zijn? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet douchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik glimlach en haal wat spullen uit de mand. Ik buig me even naar Vans om nog een kusje te stelen en blijf haar hand vast houden. 'Eh... ik wilde je iets vragen...' zeg ik zachtjes en kijk haar even niet aan. 'Zo je met mij naar het kerstbal willen gaan?' vraag ik dan en geef haar voorzichtig het pakje met de armband in.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Waarom zou ik boos op je zijn? (:]


    |Omdat- omdat. Idk. Er zijn zoveel redenen waarom mensen boos op me zijn. |


    kindness is never a burden.

    Jake
    Les begint weer te praten in haar slaap en ik zie dat haar gezicht vertrekt en droevig staat. Geen mooie droom blijkbaar. Ik begin dingen te fluisteren. Ik wil dat haar nachtmerrie verandert in een mooie droom. 'Stel je voor Les, wij tweeën die hier samen wonen, een mooie ring om je vinger en 3 schatjes van kinderen die aan het spelen zijn in de bloementuin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'En jij beseft je dan ook dat meestal wanneer je een auto-ongeluk hebt je er of niets aan kan doen, of je de macht over het stuur verliest dus er alsnog niet voor kan zorgen dat mij niets overkomt,' zeg ik met een grinnik en kijk hem met een iets uitdagende blik aan.
    'En wat aardig dat ik TomTom mag spelen. Hier naar rechts,' geef ik als eerste aanwijzing. En telkens als hij moet afslaan zeg ik dat.


    Daniël
    'En je weet zelf ook erg goed dat ik er wel voor zorg dat er niets met je gebeurt' Kaats ik terug en volg haar aanwijzingen op tot het huis. 'Leuk huis'


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa
    Vanessa lachte zachtjes. "Ik dacht dat je het nooit ging vragen," zei ze en sloeg haar armen om hem heen. Vanessa drukte ene kus op zijn lippen en nam toen het tasje aan. Dat opende ze en haalde er de armband uit. Het was goud met een spinnenversiering. Het zou perfect bij de jurk passen die Vanessa in gedachten had. "Oh! Het is zo mooi!" zei Vanessa dolgelukkig. Ze vloog Sam voor een 2de om de nek en drukte nog een kus op zijn mond.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik sta daar op het dak als ik Jake's stem als een fluistering hoor. Lispelend door de wind. Misschien dat er hoop voor me is. Ik weet het niet. Ik kijk weer naar beneden vanaf het dak maar zie dan een ander beeld. En als ik om me heen kijk zie ik ook dat mijn omgeving verandert is. Ik zie mezelf met Jake samen. We zitten in de tuin en ik zie drie kinderen rond dartelen in de tuin die vol staat met bloemen. Ik kijk beter en zie een ring aan mijn hand. Het lijkt net een droom. Iets wat ik niet kan krijgen zolang de nare gevoelens me achtervolgen. Zelfs als ik mezelf zo gelukkig zie klauwen de rauwe gevoelens zich in mijn binnenste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik glimlach en kijk haar gelukkig aan. Ik kus haar zachtjes terug en haal dan verder het eten uit. 'Kies maar wat je wilt.' zeg ik en ga weer zitten.

    Jake
    Als het toch niet zo goed werkt als ik hoop maak ik haar wakker en trek haar in mijn armen. 'Ik weet dat je moet slapen maar ik laat je maar slapen als je mooie dromen hebt, aan nachtmerries heb je niets'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'En je weet zelf ook erg goed dat ik er wel voor zorg dat er niets met je gebeurt' Kaats ik terug en volg haar aanwijzingen op tot het huis. 'Leuk huis'


    Sky Leslie White
    Ik houd me voor de rest stil op de aanwijzingen na en we komen aan bij mijn huis. Net op tijd. Hij zegt leuk huis en ik glimlach een beetje. Het ligt in een wijk waar de buren elkaar kennen, en er regelmatig feestjes gegeven wordt.. Behalve bij ons. 'Dank je voor het brengen,' zeg ik dan. En ik druk een kus op zijn lippen. 'Loop je met me mee naar de deur?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ze drukt een kus op mijn lippen om vervolgens te vragen of ik meeloop naar de deur, 'Tuurlijk' Andwoord ik om vervolgens uit te stappen en wacht op haar om vervolgens samen naar de deur te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik word wakker gemaakt door Jake en ik kijk gedesoriënteerd om me heen. Dan herinner ik me waar ik ben. In het nieuwe huis. Ons huis. 'Het gaat wel hoor, ik had geen nachtmerrie,' mompel ik dan met een glimlachje. Want een nachtmerrie staat meestal bij mij gekoppeld aan slechte gevoelens en gebeurtenissen. En ik wil er niet aan toegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.