• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake versjouwt de laatste dozen en gitaren en begint dan met een rondleiding door het huis. Het is niet zo ver van school. Daar moeten we wel gewoon nog heen. Toch? Ja denk het wel. Daar is iedereen ook enzo. Axton, Alexi, Nick, Vans, wie nog meer.. Ryan, Sky. Ik kijk het huis rond en glimlach. 'Het is mooi hier,' zeg ik dan zachtjes. Een beetje overweldigd. Ik wist niet dat het zo snel zou gaan. We gaan hier toch beiden wonen? Of? Ik weet het allemaal niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha :')

    Ik ga met Josh Hutcherson trouwen ^.^]

    Sky Leslie White
    Hij zegt dat hij sneller en sterker is. 'En knapper, talentvoller, grappiger ik weet het. Maar niet liever,' zeg ik met een lachje. 'Want het is niet lief dat je mij spastische bewegingen wil zien maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik til haar op en draag haar naar boven. 'Jij gaat slapen, je ziet er uitgeput uit en ik wil niet dat je ziek word.' zeg ik en laat een slaapkleedje voor haar verschijnen. 'Kleed je je om of moet ik helpen?' zeg ik glimlachend en zet haar op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ooooooh duuuuduuududu duuuuuduuududu xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, is dat deuntje waarvan ik denk dat het dat deuntje is? :')]

    Leslie Day
    Ineens tilt Jake me op en ik kan het gelijk al raden. Hij brengt me naar boven. 'Bedankt voor het compliment,' zeg ik dan. 'Ik heb er altijd al uitgeput uit willen zien.' En ik kijk naar hem met een flauw glimlachje. Jake zet me op het bed en heeft een slaapkleedje laten verschijnen. 'Hm, hulp nodig,' zeg ik dan. 'Tenzij jij een strip show wilt hebben.' En ik lach zachtjes. Ik maak maar een grapje, over die strip show.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik met Ian :3}

    Daniël
    'Je wist al lang dat ik niet lief was' Brang ik er tegenin waarna ik haar polsen los laat en vervolgens op het bed ga zitten. 'Hoe laat is het?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [NOOOOOO NOT IAN D:]

    Sky Leslie White
    Hij gaat op zijn bed zitten en vraagt dan hoe laat het is. Ik kijk op mijn horloge. 'Fuck, kwart over 5,' mompel ik dan en ik kijk naar Daniël. 'We moeten gelijk vertrekken. Ik ga nu al te laat komen.' Kak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Kom' Zeg ik en trek haar vervolgens mee de kamer uit en naar buiten -gelukkig had ik al mijn kleren al laten verschijnen- en had de sleutels van mijn auto megenomen. 'Je hebt geluk dat ik snel rij' Zeg ik met een grijns en stap in en wacht tot ze hetzelfde doet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Snel rijden. Argh. Ik stap in en doe mijn portier dicht. 'Je weet toch wel dat als wij een ongeluk krijgen jij zo uit de auto kan stappen zonder een schram en ik zwaar gewond of dood zal zijn dan hè?' Zeg ik met vernauwde ogen. Ik doe mijn gordel om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach 'Een stripshow zou leuk zijn maar nu beter niet.' zeg ik en begin haar voorzichtig uit te kleden tot op haar ondergoed. Ik doe het slaapkleedje dan over haar hoofd en steek er zachtjes haar armen door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'En je beseft dat ik er dan eerder voor zou zorgen dat jij zonder schrammen uit de auto stapt en dat niet zal gebeuren' Kaats ik terug en start de auto om vervolgens de weg op te rijden. 'En daarbij mag jij voor tomtom spelen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat een stripshow leuk zou zijn. Maar hij kleedt me toch uit. Heel voorzichtig allemaal. 'Waarom zo voorzichtig?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik ben niet van suiker. Ik ben een demon,' zeg ik dan met een glimlachje. Ik heb het slaapkleedje aan en zit op het bed in kleermakerszit en ik kijk naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Om dat je waardevol voor me bent.' glimlach ik 'en ik je geen pijn wil doen. Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan. 'Je kan zelf onder de dekens kruipen of moet ik helpen?' zeg ik lachend en kus zachtjes haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'En jij beseft je dan ook dat meestal wanneer je een auto-ongeluk hebt je er of niets aan kan doen, of je de macht over het stuur verliest dus er alsnog niet voor kan zorgen dat mij niets overkomt,' zeg ik met een grinnik en kijk hem met een iets uitdagende blik aan.
    'En wat aardig dat ik TomTom mag spelen. Hier naar rechts,' geef ik als eerste aanwijzing. En telkens als hij moet afslaan zeg ik dat.

    Leslie Day
    'Dat is lief, maar je doet me geen pijn door gewoon normaal mijn kleren uit te trekken,' zeg ik met een klein lachje. 'Je doet anders te voorzichtig.' Dan spreekt hij over de dekens. 'Ja, ik kan zelf onder de dekens kruipen ja,' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik maak geen aanstalten om iets te doen. Hij zei namelijk niet dat ik het ook moet doen. 'En laat me raden, jij vertrekt niet uit de kamer totdat ik ook daadwerkelijk slaap?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.