• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Sky Leslie White
    Hij zegt grijnzend dat hij het gehoord heeft ja en ik prik hem dan met een lachje in zijn zij. 'Niet zo bijdehand hè,' zeg ik dan. Hij strijkt met zijn hand langs mijn haar wat ik een lief gebaar vindt. 'Is het goed als ik gebruik maak van je douche?' Vraag ik dan aan hem en kijk hem dan weer aan. 'Ik moet me klaar gaan maken voor het etentje met mijn ouders.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach, stap uit en trek haar even in mijn armen. 'Ja maar je had nood aan slaap en je wilde niet dus ja.' zeg ik en kijk haar met een scheve glimlach aan. 'Sorry lieve Les, ik zal het nooit meer doen.' zeg ik met een kinderstemmetje. Ik neem haar dan mee naar de voordeur en bel aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik lach kort en probeer haar hand te ontwijken als ze me in mijn zij port. 'Tuurlijk' Andwoord ik op haar vraag, 'Toepasselijk' Mompel ik aangezien ik dat niet kan laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij trekt me even in zijn armen en zegt dat ik er nood aan had dus dat hij het daarom deed. Hij zegt dan met een schattige kinderstemmetje dat hij het nooit meer zal doen waardoor ik lach. 'Laat ik dat nou heel toevallig niet geloven,' zeg ik dan. Nu ik iets geslapen heb voel ik me al beter. Jake neemt me mee naar de voordeur en belt dan aan. Ik leg mijn haar nog even goed en een laatste kleding check en dan gaat de deur open en ik glimlach vriendelijk. Het is een man die open doet, Jake's vader.


    [:Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Als hij toepasselijk mompelt schud ik lachend mijn hoofd. 'Je vraagt er gewoon om, je wilt gewoon gekieteld worden hè?' En ik ga recht zitten en kietel hem dan. En voordat hij iets nog kan doen pik ik de deken in en sla die om me heen. Daniël ligt nu naakt op het bed waar ik zachtjes om lach. 'Lekker puh,' zeg ik met een knipoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grom zachtjes gespannen als mijn pa opendoet. Tot mijn verbazing knikt hij vriendelijk naar Les en ik ontspan een beetje. Normaal bekijkt hij vrienden en vriendinnen met een walgende blik en zo. Behalve Axton dan maar dat is anders. Hij komt overeen met zijn vader. Ik knijp zachtjes in Les haar hand en hij laat ons binnen. 'Je komt je spullen ophalen?' zegt hij en ik knik. 'Dus jij bent dat meisje waar mijn vrouw over verteld heeft. Robert.' stelt hij zich voor. Ik bekijk hem even. Geen één teken van vijandigheid. Misschien komt het dan toch nog goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ik wed dat jij presies hetzelfde dacht' Mompel ik en laat vervolgens een onderbroek en broek verschijnen 'Ga jij maar lekker douchen' Zeg ik grijnzend en duw haar van het bed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik hoor Jake heel zachtjes gespannen grommen naast me. En ik wacht af. Maar zijn vader doet gewoon vriendelijk. Jake knijpt zachtjes in mijn hand en we lopen naar binnen. Ik knijp zachtjes kort terug. Veronica heeft over mij verteld. 'Aangenaam, meneer, ik ben Leslie. De vriendin van Jake.' En ik glimlach vriendelijk naar hem. Dan kijk ik even naast me naar Jake. Ik zie dat hij naar zijn vader even kijkt. Ik kijk om me heen, naar het huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Hij laat ondergoed voor zichzelf en een broek verschijnen en dan duwt hij me van het bed af. Door de deken om me heen val ik zacht. 'Het is oneerlijk dat je nu ineens niet meer naakt ben. Ik zou het namelijk ook niet kunnen,' zeg ik dan met een klein pruillipje. Ik sta op met de deken maar ach, wat boeit het me ook. Ik laat de deken los en loop dan naar zijn badkamer. 'Zeg gedag tegen het naakte lichaam en hallo tegen het niet-naakte lichaam als ik straks terug kom uit de badkamer,' zeg ik met een lachje en voordat hij kan antwoorden heb ik de badkamer deur al dicht gedaan achter me en de douche aangezet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Weet je dat zeker? Want voor zover ik weet ligen je kleren hier' Zeg ik met een grijns en sta op om zelf kleren uit de kast de pakken en pak alle kleren van Sky om die vervolgens ergens te verbergen zodat ze er niet bij kan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 10:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'We gaan even mijn spullen halen. Waar is mam?' zeg ik dan terug ontspannen. 'Bij je tante.' zegt hij en verdwijnt naar de keuken. Ik trek Les mee naar mijn kamer. 'Niet lachen ok...' zeg ik iets beschaamt aangezien er echt heel veel maar dan ook heel veel knuffels in mijn kamer staan. Niemand weet er van maar ik was echt een knuffel jongen. De eerste teleustelling voor mijn vader.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Kak. Waarom liggen mijn kleren nou daar. Ik douche snel en pak daarna een handdoek en sla die om me heen. Ik heb mezelf afgedroogd en doe mijn haar dan. Ik zie licht wazig omdat mijn bril ook bij mijn kleren is. Dan doe ik de badkamer deur open. 'Ja dat weet ik zeker, aangezien ik een handdoek om heb,' zeg ik dan. Ik knipper een paar keer maar het blijft licht wazig. Ik kom tot de ontdekking dat mijn kleren door Daniël zijn weggehaald. 'Daniel.. Waar zijn mijn kleren?' Vraag ik dan en draai me om naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Weet je zeker dat je die handoek niet om wilt houden? Ik vind het wel leuk staan' Zeg ik met een grijns en trek een shirt over mijn hooft om vervolgens naar haar te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn vader verdwijnt in de keuken en wij gaan naar zijn kamer en Jake vraagt me iets beschaamd om niet te lachen. Ik kijk in zijn kamer en bijt dan op mijn lip. Allemaal knuffels. 'Na onze eerste nacht samen zei je dat ik net een knuffel was. En toen zei ik dat knuffels altijd gedumpt werden. Jij bracht er tegenin dat je al je knuffels nog hebt... Ik dacht dat je een grapje maakte,' zeg ik en kijk hem dan aan met een klein lachje op mijn lippen. 'Heel schattig Jakey.'

    [Doet me denken aan iCarly met die peewee-baby knuffels :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Hij gaat mijn kleren gewoon niet geven. 'Weet je zeker dat je die handdoek wil zien. Ik kan natuurlijk ook zonder handdoek gaan.' Ik laat de handdoek vallen en loop dan naakt richting zijn deur. 'Misschien dat andere jongens het ook wel leuk vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.