• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je bent de eerste die dit ziet dus zeg alsjeblieft niets tegen de anderen.' smeek ik haar en laat de meubelen verdwijnen. Ik heb ze toch niet nodig, het huis is al helemaal bemeubelt. Ik pak een doos en kijk haar aan. 'Ga je naar mijn verzameling kijken of helpen?' zeg ik dan iets lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Hoe komt het dat jij zo gemeen bent?' Mompel ik en laat vervolgens haar kleren om haar heen verschijnen, 'Zo goed mervrouw White?' vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach, 'ik zal het niet tegen iemand vertellen.. Tenzij ik iets voor elkaar bij je wil krijgen,' zeg ik met een lichte grijns. Ik ben en blijf een demon. 'Hm.. Ik blijf denk ik toe kijken en lachen,' stel ik dan voor. Maar ik loop naar hem toe, mijn eigen woorden tegensprekend, en hem help.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik steek mijn grote hoeveelheid cd's netjes in de kartonnen dozen net als mijn boeken en andere spullen. Ik geef haar de lichtste doos en pak er zelf ook één. Ik loop naar de auto en weer naar boven om de andere spullen ook in dozen te steken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Mijn kleren verschijnen om me heen. Mijn bril heb ik weer op mijn neus en ik kan weer goed zien. 'Dank je meneer Scagotti,' zeg ik dan met een lachje. 'En ik ben niet gemeen. Ik weet gewoon hoe ik je kan bespelen.' Ik loop naar hem toe en ga op mijn tenen staan en steel nog een kusje van hem. 'En het leuke is, jij kan mij niet bespelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij geeft me een doos die niet zo heel zwaar is en ik loop Jake achterna naar zijn auto en plaats de doos erin. We gaan weer naar boven en we pakken verder in. Misschien dat ik deze nacht beter kan slapen. Ik merk namelijk dat ik moe ben, maar ik laat Jake niets merken. Koppig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Dan moet ik daar toch nog maar een keer iets op gaan bedenken' Mompel ik en por haar dan in beide haar zijden, 'Je kan in iedergeval ook niet tegen kietelen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Als de laatste doos in de koffer zit, laat ik Les weer instappen en rijd weer weg. 'Les slaap nog wat.' zeg ik zachtjes en concentreer me weer. Nu is het iets moeilijker omdat het pure toeval was dat ik het huisje tegengekomen was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Volgens mij heeft Daniël echt geen idee hoe groot zijn effect op me is als hij zijn ogen op me los laat. Of zijn shirt uit heeft. Maar dat ga ik hem niet vertellen. 'Ik ga Ryan gewoon vragen of hij een manier weet om tegen kietelen te kunnen,' zeg ik met een knipoog tegen Daniël. Ik bewoog namelijk spastisch toen hij in mijn zij prikte.

    Leslie Day
    We vertrekken en ik heb zijn vader niet meer gedag kunnen zeggen. Hn. Jammer. Hij is wel aardig. Jake zegt dat ik nog wat moet slapen. 'Het gaat prima met me Jake, echt waar,' zeg ik dan, en ik zet de glimlach op die ik al de hele dag opzet. Behalve toen Jake over kinderen praatte, toen meende ik mijn glimlach wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik weet vast wel een manier om je dan nogsteeds diezelfde spastische bewegingen te laten maken wanneer ik je in je zij por' Zeg ik met een grijns en por haar nog een keer in beide haar zijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Ok maar dan slaap je in het huisje.' zeg ik tegen haar en rijd verder. Ik zie in de verte het huisje al. Ik parkeer, pak de sleutel en stap uit. Ik open haar portier en open dan de koffer om een doos uit te halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik lach om wat hij zegt en ik pak zijn handen beet nadat ik weer een spastische beweging heb gemaakt omdat hij me in beiden mijn zijden prikte. 'Dat zou kunnen. Met stroom door me heen. Maar ik denk niet dat ik dat zo leuk vind.' Een scheef lachje zit op mijn gezicht.

    Leslie Day
    Ik zwijg na zijn woorden, dat ik dan in het huisje slaap. Nope. Ik kijk voor me uit en ineens stoppen we ergens en ik kijk naar het huis. 'Zo mooi en schattig,' zeg ik dan. En ik kijk van het huis naar Jake en glimlach. Ik pak ook een doos en volg dan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Niet? Ik vind het ergens wel leuk om te zien' Zeg ik grijnzend en pak vervolgens haar polsen vast, 'Ik ben nog altijd sterker en sneller' help ik haar herinneren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach even en loop dan met de doos naar de voordeur en open die. 'We kunnen ze hier in de gang stapelen.' zeg ik en zet de doos neer. Ik toon haar straks het huis wel maar ik wil dat dozen versjouwen achter de rug hebben. Ik loop terug naar de auto en kom terug met 2 dozen. Dan als laatste pak ik de gitaar van Les en Kate en zet ze ook neer. 'Klaar.' glimlach ik en neem haar mee. 'Dit is dus de living.' zeg ik, laat haar even kijken 'en dit is de keuken.' en zo ga ik door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    lol i'm happy ^^

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 11:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'