• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Na even doelloos voor me uitgestaard te hebben sta ik levenloos op en slenter terug richting de school. Ik kom geen bekenden tegen en loop naar mijn kamer. Ik gooi de deur achter me dicht en ga dan op mijn zij liggen met mijn rug naar de kamer toe en mijn gezicht naar de muur.


    [Komt Jake? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Lol. Niet iedereen is gelijk zwanger als je een keer seks hebt zonder condoom :Y) je moet precies op de dag van de ovulatie zitten en dat is meestal zo ongeveer twee weken na het begin van je maandstonden :3 maar goed :Y) als je wil dat ze zwanger wordt dan kan dat :') dan is ze de derde zwangere in dit rpg :Y)]

    Sky Leslie White
    Ik zie de glimlach op zijn gezicht en ik merk eigenlijk nu pas hoeveel hij rekening met me houdt. Hoeveel hij om mij geeft om zijn eigen behoeftes niet te tonen.
    'Het klinkt zeker heel plat als ik vraag of je me zou willen ontmaagden hè?' Vraag ik dan aan hem.

    [TROLLOLLOL. Voordat ze naar haar ouders gaat XD

    En Ellie, wat wil jij? :Y) een jongen of een meisje (: eindelijk een mini Skaniël <3]


    Daniël
    'Ja inderdaad' zeg ik met een korte lach en loop vervolgens naar haar toe om een kus op haar lippen te drukken. 'Maar toch zou ik dat aanbod niet af willen slaan' mompel ik tegen haar lippen.

    {XD but I want a little Skaniel XD ehm.. Maakt mij eingelijk niet zo veel uit.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Natuurlijk let ik goed op bij bij -wbw- dit is het voortplantingshoofdstuk :Y) hahahaha. Nee, het is echt heel simpel gewoon :')]


    Hahahahahahahhaa.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dan komt er een little Skaniël! <3]

    Sky Leslie White
    Hij zegt ja inderdaad met een korte lach en loopt dan naar me toe. Hij drukt een kus op mijn lippen en zegt dat hij dat aanbod dan niet af zou willen slaan. Ik kus hem zachtjes en trek hem naast me op het bed zodat we beiden zitten. 'Daniël,' begin ik dan. 'Zou je me willen ontmaagden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Raakt iedereen nou zwanger? Hey, Leen laten we ook een kleine ....Tamare..thy...in leven brengen XD *JUST JOKING XD *)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    (Raakt iedereen nou zwanger? Hey, Leen laten we ook een kleine ....Tamare..thy...in leven brengen XD *JUST JOKING XD *)


    [Zwangerepidemie :')

    No, maar Skaniël is gewoon het meest geliefde koppel -gayhand- en daar komt ook het meest lieve onschuldige kind uit -another gayhand-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Dan komt er een little Skaniël! <3]

    Sky Leslie White
    Hij zegt ja inderdaad met een korte lach en loopt dan naar me toe. Hij drukt een kus op mijn lippen en zegt dat hij dat aanbod dan niet af zou willen slaan. Ik kus hem zachtjes en trek hem naast me op het bed zodat we beiden zitten. 'Daniël,' begin ik dan. 'Zou je me willen ontmaagden?'


    Daniël
    Ik zou normaal lachen maar er verschijnt een glimlach op mijn gezicht terwijl ik haar naar me toe trek en een kus in haar nek plant. 'Maar natuurlijk mevrouw White'

    {Meisje of een jongen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Zwangerepidemie :')

    No, maar Skaniël is gewoon het meest geliefde koppel -gayhand- en daar komt ook het meest lieve onschuldige kind uit -another gayhand-]


    {Indeed :3 en daarbij.. Wou iedereen al een lange tijd een kleine Skaniel :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Zwangerepidemie :')

    No, maar Skaniël is gewoon het meest geliefde koppel -gayhand- en daar komt ook het meest lieve onschuldige kind uit -another gayhand-]


    Hey geen baby wedstrijd houden want die van John en Rae wordt ook Hartstikke leuk gehehe. Een verdoemd maar hartstikke leuk kind heheh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    (...)

    Hey geen baby wedstrijd houden want die van John en Rae wordt ook Hartstikke leuk gehehe. Een verdoemd maar hartstikke leuk kind heheh.


    [Ga me niet haten Amparo :') ik wilde dus gisteravond gaan posten. DOET FUCKING INTERNET HET INEENS NIET MEER! Absdjfkldakanndidejrnrkwlaladnfjgja.

    Ik had verbinding MAAR HIJ DEED NIETS!

    Weet je hoe frustrerend dat is *trekt haren uit het hoofd*

    ARGGHH *oerkreet*

    Lol. En nu ben ik toevallig wakker en ik droomde dat internet het deed dus ging ik het proberen :')

    En hij doet het weer ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    Ik zou normaal lachen maar er verschijnt een glimlach op mijn gezicht terwijl ik haar naar me toe trek en een kus in haar nek plant. 'Maar natuurlijk mevrouw White'

    {Meisje of een jongen?}


    Sky Leslie White
    Ik zie dat er een glimlach op zijn gezicht verschijnt en dat maakt me iets zelfverzekerder. Hij drukt een kus in mijn nek waardoor mijn glimlach iets groter wordt. En hij zegt 'Maar natuurlijk mevrouw White.' Ik grinnik en antwoord niet meer maar trek hem naast me liggend terwijl ik mijn lippen op die van hem druk.

    [Ellie... Ik weet dat je het liever niet schrijft. Maar kom op *puppy ogen* Het is Sky's eerste keer :Y)

    En ik kan niet kiezen _O_ want een meisje zou zo schattig zijn, maar een jongen zo stoer.

    Trollollol. Dit gaan we bespreken in pb :Y) zodat het voor de anderen lekker geheim blijft :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu ga ik verder slapen (: en Rachelle is morgenochtend degene die als eerste een reactie van me krijgt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik zie dat ze rustig knikt als ik vraag of het pijn doet. 'Soms, maar dat zou bij een normale zwangerschap ook kunnen gebeuren,' zegt ze dan. En ik kijk haar even onderzoekend aan. 'Maar dit is alleszins geen normale zwangerschap. Dus de pijn kan erger zijn,' breng ik er tegen in. Maar goed. Ik moet haar maar gewoon geloven, ik weet niet wat zij voelt. Ze zegt dat het niets bijzonders is en glimlacht dan, ik knik. 'Als jij het zegt,' mompel ik. Ze kijkt me aan na mijn woorden over Ray. 'Ray..' zucht ze dan. 'Dit gaat zo slecht aflopen..' mompelt ze terwijl ze over haar buik wrijft. Ik slik een keer. Ik moet hem uit de weg ruimen voordat hij Rachelle of onze baby iets aan doet. Dat is de werkelijke reden waarvoor ik het doe. Maar eigenlijk moet ik hem sowieso wel afmaken, aangezien hij een echt slechte demon is. Rachelle is anders dan hem. Zij doet, voor zover ik weet, mensen of engelen niet iets aan. Teistert, moordt of maakt ze niet bang. Ze zal dat vast wel gedaan hebben voordat ik haar leerde kennen. Maar in feiten hoeft dat niet. En wij, als engelen, hoeven niet te moorden. We moeten er alleen voor zorgen dat de demonen niets uithalen. Ze verjagen van een plek. Maar Ray. Dat is een ander verhaal. Hij laat zich niet wegjagen. Zal terugkomen voor Rachelle... 'Ik ga Ray opzoeken en het gevecht met hem aan. Hij moet vermoord worden,' zeg ik standvast terwijl ik voor me uit kijk. Dan draai ik mijn hoofd weer richting Rachelle. 'Dat is de enige manier om ervoor te zorgen dat hij jullie,' met jullie bedoel ik zij en de baby, 'niets aan doet.' Haar oma is al vol walging van mij en Rachelle. Maar Ray zal veel meer dan walging voelen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 8:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik loop terug naar mijn kamer. Ik heb een huisje gevonden. Niet in de stad maar het is een schattig huisje. Ik bedenk me en loop naar Leslie's kamer. Ik zie haar in haar bed liggen en ga achter haar liggen met mijn armen om haar heen. 'Hi lief.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor ineens de deur van de slaapkamer opengaan en voel dan gewicht achter me op het bed en armen om me heen. Ik hoor Jake's stem en een glimlach verschijnt op mijn stem. Ik draai me om in zijn armen. 'Hi liefste,' zeg ik dan terug en kijk hem met een glimlach aan. Ik druk een klein kusje op zijn lippen. 'Is het gelukt met huizen zoeken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.