• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    In juni weer naar Iron Maiden WEEEW *O*


    Caution first, always.

    Waar ben je... Oh darling, waar ben je? Laat me niet zo in zorgen. Vertel wat er is. We all love you, you know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat was dit toch een kut dag.
    Eerst school helemaal verpest en dan de sfeer thuis ook nog. Ik zou het liefst weg willen kruipen onder een steen en er nooit meer onder weg komen.


    26 - 02 - '16

    GVD Houd nou eens op! Leer nou eens dat wanneer ik aan het praten ben, JIJ je mond dicht houdt. *Hele diepe zucht* >>

    *fingers crossed* hopen dat ik mee kan!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waarom kun je nou niet gewoon iemand traceren door een mobiel nummer in te voeren. Ik moet weten waar je bent. We maken ons allemaal zorgen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Plies, iemand, dwing me om te werken voor school!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CyberLord schreef:
    Waarom kun je nou niet gewoon iemand traceren door een mobiel nummer in te voeren. Ik moet weten waar je bent. We maken ons allemaal zorgen...


    Volgens mij kan de politie mobiele nummers traceren, of heb ik dat mis? Hoe dan ook, sterkte!


    26 - 02 - '16

    Eepiline schreef:
    Plies, iemand, dwing me om te werken voor school!

    If I could I would. Heb het zelf ook hard nodig. D:


    You are beautiful, you are love.

    Ik haat mezelf -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Teveel gegeten. Ik zit propvol :'D


    -

    ik begin me aan iemand te irriteren! JEUJ! (:

    Mag ik gewoon weg?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IK HAAT ECONOMIE! Klote vak. Ik jank er gewoon om. Heb ik nog nooit gedaan voor een vak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    IK HAAT ECONOMIE! Klote vak. Ik jank er gewoon om. Heb ik nog nooit gedaan voor een vak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.