• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meh ik moet douchen, niet beginnen zonder mij! Ik ben heel snel! ^^

    @Mitshy De introtekst klopt niet meer, het moeten nu 14 vrienden zijn in plaats van 10 :3

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 13:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DarrenCrissy schreef:
    Is het geen beter idee om anders vanavond rond 7 uur de RPG te starten? Want dan zijn er meestal wel mensen online en kan iedereen vanaf het begin meedoen. Hihi.(flower)


    Hmm liever niet ;P Mag wel iets eerder ;P.
    Heb dan een verjaardag,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xSpookje schreef:
    Meh ik moet douchen, niet beginnen zonder mij! Ik ben heel snel! ^^

    @Mitshy De introtekst klopt niet meer, het moeten nu 14 vrienden zijn in plaats van 10 :3

    Aangepast. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oké, ik zit er aan te denken om de RPG rond 4/5 uur te openen.. hoe veel mensen zijn dan wel/niet beschikbaar?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ehmm ik wel ;D Ben dan ondertussen wel ff weg ivm eten en zo ;d.

    Ik zal trouwens nu ook ff beginnen aan die story ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben er dan nog niet, maar ik denk, en hoop, dat het topic rond 8 uur nog niet zo vol is dus dan kan ik nog gemakkelijk inspringen, hoop ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Oké, ik zit er aan te denken om de RPG rond 4/5 uur te openen.. hoe veel mensen zijn dan wel/niet beschikbaar?

    [Ik ben er waarschijnlijk wel :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier is alvast de story
    Ik zal nu ff de personages in zetten ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aragog schreef:
    Oké, ik zit er aan te denken om de RPG rond 4/5 uur te openen.. hoe veel mensen zijn dan wel/niet beschikbaar?


    Ik ben er dan (:


    But calm, white calm, was born into a swan.


    Ik moet van 2 tot 5 naar de KSA, vriendjesdag of zo xp Mijn vriendinnen zitten erin, dus ze sleuren me zo goed als mee. Na 5 uur kan ik er normaalgezien opkomen, kwart na 5 half zes, zoiets.

    Aragog schreef:
    Oké, ik zit er aan te denken om de RPG rond 4/5 uur te openen.. hoe veel mensen zijn dan wel/niet beschikbaar?


    Heel misschien ben ik er dan nog, moet om 7 uur naar een feest toe dus moet nog eten van te voren en klaarmaken. Ik ben er zoiezo morgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben er gewoon denk ik :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wel :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Hayden Noralie Everett
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:


    klik
    klik
    klik
    Hayden Panettiere
    Hayden heeft half lang blond haar, groen blauwe ogen en een mooie witte rechte lach. Ze heeft niet zo'n heel opvallend uiterlijk, maar zelf vindt ze dat niet erg. Ze is redelijk klein, maar 1.65 lang. Ze heeft haar natuurlijke haarkleur, en ook natuurlijke oogkleur, alleen haar tanden staan niet vanzelf recht. Hier heeft ze tweee jaar lang voor met een beugel moeten lopen. Daar heeft ze overigens nooit problemen mee gehad, daar is ze niet mee gepest of zo iets. En ook het feit dát ze een beugel moest maakte haar niets uit. Want ze is hartstikke blij met het resultaat ervan. Als ze lacht heeft ze kleine kuiltjes in haar wangen.
    Hayden is tevreden met zichzelf, ze is slank, maar niet ielig dun. Ook zijn de rondingen al aanwezig, maar niet té. En die zal ze eerder afzwakken met kleding, dan groter doen lijken. (Denk aan borsten, billen.)... (Oke, dat bedoelde ik niet zo, zoals het klinkt :'))
    Hayden draagt amper make-up, alleen maar een klein laagje mascara zodat haar groen blauwe ogen iets beter uitkomen, meer vindt ze gewoon overbodig. Voor de rest heeft ze een egale huid, en heel af en toe een klein huidskleurig pukkeltje, maar die heeft bijna elk meisje wel eens.
    Ze is gezegend met mooie vrouwelijke handen en nagels. En last but not least heeft ze een klein vlindertje op haar enkel, een tattoo, die symbool staat voor vrijheid en mooie dingen zoals de natuur.

    Karakter: Hayden is het zorgzame type. Ze zal vaak allerlei spullen meenemen 'voor het geval dat'. Zo ook als ze weg gaat met vrienden zal ze verzorgingsspullen meenemen voor wonden en dergelijke. Ook is ze naar personen zorgzaam toe en draagt ze elk persoon wel een goed hart toe.
    Soms dan kan ze een domme opmerking maken en zeggen mensen gelijk; ow blond hè. Maar eigenlijk is ze een slim meisje dat echt over dingen nadenkt. Dit nadenken is soms ook in haar nadeel, hierdoor twijfelt ze af en toe te lang over dingen. Hayden is een beetje beïnvloedbaar en wil zichzelf nog weleens wegcijferen om anderen goed/beter te laten voelen.
    Ze kan heel erg gefrustreerd raken als iets haar niet lukt en heeft dan zin om het liefst met iets te gooien. Dit is het enige waar ze geen geduld mee heeft. Als het op mensen aankomt heeft ze namelijk wel geduld.
    Het is moeilijk om iets te verpesten bij Hayden, omdat ze mensen vaak te veel nieuwe kansen geeft. Maar ze gelooft gewoon in het goede van een mens. Maar als je het echt verpest. Dan zal ze je dood zwijgen. En dan is er echt geen mogelijkheid meer om het goed te maken.

    Extra: Hayden heeft haar vader verloren toen ze nog jong was -8 jaar-, en haar moeder is toen ingestort. Dit is de reden waarom ze zo zorgzaam naar anderen is, want vanaf dat moment heeft ze voor haar moeder moeten zorgen terwijl ze zelf nog zo jong was. Ze praat liever niet over het feit dat hij dood is. Hij is omgekomen door een aanrijding. Hij kon er zelf niets aan doen, hij stond voor het verkeerslicht en liep gewoon door groen. Er kwam een dronken chauffeur en hij is overleden in de ambulance. Voor de rest heeft ze een allergie voor muggenbeten en is ze linkshandig. Ze werkt in een cafeetje genaamd 'Coffee time' en heeft er veel plezier in altijd.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heb er zin in :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.