• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ahh, dank u mensjess...
    Wat ik in mijn hoofd heb, kan nog steeds ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wolffire schreef:
    Je kan ook een speciale praattopic aanmaken, heb ik van een andere RPG, het werkt goed.


    Twaïn is een lieve jongen die uit een oerstam komt en daarom heeft hij al die luxe niet nodig. Verder is hij best opvliegend.

    Daar hebben we inderdaad over nagedacht c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien dit topic omdat alles toch vol is...


    Bowties were never Cooler

    Montmartre schreef:
    Ik zweer plechtig dat ik zo min mogelijk zal spammen ^^


    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb :Y)

    Sorry.. Ik zal ook niet zoveel meer proberen te spammen..

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb :Y)

    Sorry.. Ik zal ook niet zoveel meer proberen te spammen..

    Lol, mag ik meedoen met de snode plannen :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Laat voor nu nog wel genoeg ruimte over dat alle reserveringen hun rollen nog kunnen plaatsen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wolffire schreef:
    (...)
    Lol, mag ik meedoen met de snode plannen :Y)


    Ofcorse :Y)

    Hmpf.. Ik moet stoppen met spammen


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik denk eerlijk gezegd dat elf pagina 's voor vier personen genoeg is...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahm.... Aangezien ik vaak lui ben om de personages in de blz van een topic te zoeken..
    Zal ik -als ik klaar ben met mijn eigen poppetje- een story maak waar alle personages in komen te staan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    Ahm.... Aangezien ik vaak lui ben om de personages in de blz van een topic te zoeken..
    Zal ik -als ik klaar ben met mijn eigen poppetje- een story maak waar alle personages in komen te staan?

    Dat zal heel fijn zijn, dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Josey Elizabeth Willows
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijke:


    Josey heeft donkerblonde, stijle haren. Deze vallen tot ongeveer halverwege haar rug en met een schuine lok voor haar ogen. Meestal heeft ze haar haren los hangen, maar als ze aan het werk is heeft ze ze op een losse knot zitten. Ze heeft een ietwat bleek gekleurde huid waar ze vrijwel weinig tot geen make-up op draagt. Hooguit wat eye-liner en mascara. Haar ogen hebben een groen grijze tint, die omlijst worden met volle wimpers. Met een lengte van 1.68 is ze van een normaal slank postuur.
    Haar kledingstijl is wat wisselend, al voelt ze zich het fijnste in een strakke skinny met bijbehorende pumps, of platte schoenen. Daarop draagt ze vaak een hempje met een blouse erover heen, of een wijd schoudershirt.
    Karakter: Josey geniet van het leven, en de mensen om haar heen. Ze kans soms enorm koppig en tegendraads zijn, in dat geval wil ze dan ook negen van de tien keer haar gelijk hebben. Ondanks dat is ze niet te beroerd haar ongelijk, of fout, toe te geven wanneer dit het geval is.
    Toch kan ze op sommige momenten erg verlegen en terughoudend zijn en in ongemakkelijke situaties weet ze zich dan ook even geen houding te geven. Familie en vrienden betekenen heel veel voor haar en ze staat dan ook altijd voor hen klaar wanneer dat nodig is. Ze is goed van vertrouwen, maar als je dit verpest ben je voor haar geen blik meer waardig. Het wordt dan ook moeilijk wil je haar vertrouwen weer terug winnen, iets wat ze ook echt niet zomaar doet.
    Extra: Ze werkt als barvrouw in een klein café, dit doet ze pas sinds kort maar ze is nu al helemaal weg van haar baantje. Haar ouders zijn het er niet helemaal mee eens, maar hebben haar keuze daarin wel geaccepteerd. Ze verdiend haar eigen centen, betaald haar eigen deel aan rekeningen dus wat dat betreft mogen haar ouders niet klagen.
    Even heeft ze overwogen om het huis te verlaten, gewoon omdat ze een plekje voor haar zelf wilde hebben maar uiteindelijk kon ze het nog niet aan om haar ouderlijke huis te verlaten. Ze woont daar samen met haar ouders en één jaar jongere zusje.


    Ik heb hem wat aangepast en iets uitgebreid, hoop dat het voldoende is (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Ik ga mijn rol nu maken, aangezien ik zin heb om eens lekker uitgebreid te doen. Nu nog een paar goede ideeën hebben, maar die komen vast wel.

    Volledige naam: Aurore Noëlle Maréchal
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Aurore is iets boven de gemiddelde lengte met haar 1.72 meter, ze is blij met haar lengte maar draagt toch vaak hakken omdat ze zich daarop gewoon fijn voelt en ze sneakers eigenlijk te mannelijk vindt. Je zal haar dan ook niet snel op sneakers zien.
    Ze heeft lange, mooie benen en laat die maar al te graag zien, ze draagt dan ook vaak kleding als jurkjes, tuniekjes en rokjes. Haar kledingstijl is best wel meisjesachtig en ze draagt niet snel dingen als hoodies, die draagt ze eigenlijk alleen als ze het koud heeft. Voor de rest is haar figuur wat aan de tengere kant.
    Aurore heeft lichtbruine lokken die net over haar borsten vallen. Ze krullen lichtjes maar ze stijlt ze meestal voordat ze ergens heen gaat.
    Haar ogen heb een zeeblauwe/groene kleur, het is lastig te zeggen of ze meer groen zijn of meer blauw. Haar mooie kijkers worden omlijst door van nature lange, zwarte wimpers. Ze heeft nog wel mascara nodig om ze voller te maken. Mascara is samen met lipbalsem eigenlijk ook de enige make-up die ze gebruikt, soms gebruikt ze ook oogpotlood of eyeliner.
    Toen ze klein was had ze een keer een behoorlijke ruzie met haar broer. Ze waren aan het bek vechten in de hal en knalden tegen een spiegel aan waardoor de spiegel bovenop hun viel. Aurore heeft er gelukkig alleen een litteken op haar rechterschouder aan overgehouden

    Karakter: Aurore gedraagt zich bij volwassenen anders dan bij haar leeftijdsgenoten. Bij volwassenen zal ze zich altijd lief en onschuldig gedragen, maar als je haar beter kent weet je dat ze helemaal niet zo is. Zo kan ze bijvoorbeeld erg arrogant en egoïstisch zijn, soms zelfs tegenover haar vrienden. Echter, als je haar echt nodig hebt zal ze wel voor je klaar staan, ook al is het midden in de nacht, je kan haar altijd bellen als je hulp nodig hebt.
    Hoewel Aurore over het algemeen erg realistisch is, is ze ook een dagdromer. Ze kan zo wegzakken in haar gedachten, vooral als ze naar muziek luistert. Als je dan haar aandacht wil krijgen kan je het beste met je vingers voor haar gezicht knippen.
    Aurore houdt nou niet bepaald van viezigheid, dat komt mede doordat ze best wel ijdel is en er graag goed uit ziet. Haar moeder heeft haar vanaf jongs af aan “met de paplepel ingegoten” dat het belangrijk is er goed uit te zien en dat heeft Aurore van haar overgenomen.
    In de meeste situaties weet Aurore wel kalm en rustig te blijven, ze is dan ook behoorlijk onvermoeibaar en onverstoorbaar. Er zijn echter een paar dingen waarvan ze behoorlijk in paniek kan raken, waaronder spinnen en insecten. Zelfs als ze er alleen maar aan denkt loopt er al een rilling over haar rug. Ook is ze geen fan het donker, dan voelt ze zich al snel onveilig en onbeschermd. Wat bijna niemand weet is dat ze thuis soms nog met een nachtlampje slaapt.
    Aurore is ook behoorlijk eigenwijs, zeg je dat ze links moet gaan, dan zal ze juist rechts gaan en andersom. Voor de rest is ze nieuwsgierig, ze kan er niet tegen als mensen dingen weten die zij niet weet. Als ze er dan niet achterkomt wat het is kan ze nogal chagrijnig worden.

    Extra: Aurore heeft tot haar tiende in Frankrijk gewoond, Parijs om precies te zijn. Haar vader kreeg een baan aangeboden in Amerika en haar moeder zou daar ook een goede baan kunnen krijgen. Ze heeft ook nog een oudere broer, Blaise, die drie jaar ouder is en rechten op Yale studeert. Hij wil net als zijn vader advocaat worden. Aurore heeft nog steeds een Frans accent, die zowel schattig als sexy gevonden wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam: Noah Ackles
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:

    Noah is aardig groot, bijna bij de 1.90. Zijn haren zijn warrig en hebben een donker bruine kleur. Je ziet duidelijk dat het bruin is en het zit dus niet tegen zwart haar. Zijn ogen matchen bij zijn haar, aangezien die ook een donkerbruine kleur hebben. Zijn kleding keuze is bijna altijd hetzelfde, broek, blouse, shirt.
    Verder is hij normaal gespierd, maar kan als hij wilt wat sterker zijn dan hij eruit ziet, maar zal dat niet zo heel vaak gebruiken voor slaande geweld. Tenzij, hij vindt dat hij daar een goede reden voor had.

    Karakter: Handtastelijk, dat is de perfecte beschrijving voor Noah. Eens hij iemand leuk vind geeft hij niet op. Hij gaat misschien wel vaak over de grens heen van een ander. Hij wilt diegene verliefd op hem maken, dwingen door zijn aanrakingen. Zijn aanrakingen zijn alleen wel zachtaardig en liefkozend. Noah wilt die persoon niet weggeven, wordt jaloers als er ook maar iemand aan diegene komt, maar zorgt ook dat diegene niks overkomt. Beschermen zal hij. Zijn karakter verder is een beetje lastig te omschrijven. Tegen over mensen is hij anders, dan tegen mensen die hij vertrouwt. Hij is dan opener, maar als nog lastig te begrijpen.
    Extra: Jongen, meisje, maakt hem niet uit. Hij heeft beide meer dan eens gehad. Van roken en alcohol drinken is hij ook niet vies van.


    Zeg maar als hij uitgebreider moet -Zal haast wel haha-
    Ik kwam ff niet verder dan dit.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 0:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Juillie maken het Riley niet makkelijk hoor!!!! xD Toch probeer ik het bij David :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.