• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja.... Bedoel je de katjes of de jongen? XD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Montmartre schreef:
    (...)

    Hihi nu ben ik bang o.O
    Veel succes ^^


    Haha, jij ook hé :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Die ga ik nu ook downloaden! x'D]


    Damon is again so genius XD


    Don't be like the rest of them, darling

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    Haha, jij ook hé :P


    Dankje ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Soubi schreef:
    Ik ga al die rollen niet lezen.. Kunnen jullie voor mij met een paar woorden de karakter van je poppetje omschrijven, zodat ik niet per ongeluk één maak die er verdacht veel op lijk?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon is again so genius XD

    [Awesome x'D
    Ik kreeg daarstraks een tweet terug van Nina Dobrev ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Davids karakter in een paar woorden ^^

    Verwend en ijdel
    Krijgt graag aandacht van meisjes
    Bazig met een eigen wil
    Emoties kan David maar moeilijk beheersen
    Niet snel agressief
    Wil graag laten zien wie de baas is.
    Kan een echte gentleman zijn in de buurt van meisjes die zijn interesse wekken
    Een uitdaging op zijn tijd is voor David niet weg. Hij houdt dan ook wel van een beetje avontuur, als zijn haar maar goed zit is hij overal voor in.
    Tamelijk oppervlakkig
    Staat met beide benen op de grond en weet je met hem vaak precies waar je aan toe bent (door zijn duidelijk zichtbare emoties).
    Hij heeft mensen en hun bedoelingen snel door
    David houdt er niet van om aan banden gelegd te worden, hij is heel zelfstandig en hecht veel waarde aan zijn vrijheid.

    Ik hoop dat t een beetje duidelijk is ^^

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:56 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Rory is een rustig stil watje met een leeuwenhart die zijn intresses in anderen haast niet laat zien.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:59 ]


    Bowties were never Cooler

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Awesome x'D
    Ik kreeg daarstraks een tweet terug van Nina Dobrev ^^]


    {XD

    Awesome!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Camille is een beetje bitchie, maar wel met een groot hart, ze is vrolijk, maar ze kan ook heel chagrijnig zijn ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lieve mensen, ik hoop echt dat jullie in het speeltopic niet zo erg gaan spammen, dan wordt het wat onoverzichtelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zweer plechtig dat ik zo min mogelijk zal spammen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Montmartre schreef:
    Ik zweer plechtig dat ik zo min mogelijk zal spammen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy:

    Cathy is veeleisend, geeft niet snel op, is perfectionistisch.
    Enthousiast, vrolijkt je graag op, het is vaak overduidelijk als ze chagrijnig is.
    Cathy praat nooit over haar gevoelens, kropt problemen op en haar slechte humeur is daar het gevolg van.
    Dit is overigens alleen haar gedrag binnen de vriendengroep.

    Tegen buitenstaanders kan ze arrogant overkomen, maar dit heeft meer met haar verleden -zie extra- te maken.
    Cathy is overigens een mannenliefhebber. Ze is een echte flirt, maar is zelf niet zo snel gecharmeerd. Een jongen moet zijn best doen bij Cathy, maar dat maakt ze zelf al snel duidelijk.


    hmh. Beter? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je kan ook een speciale praattopic aanmaken, heb ik van een andere RPG, het werkt goed.


    Twaïn is een lieve jongen die uit een oerstam komt en daarom heeft hij al die luxe niet nodig. Verder is hij best opvliegend.


    Spoiler alert: you will save yourself