• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    -Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - xSpookje
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Aragog
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Gereseveerd voor Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    Reseveringen blijven 24 uur staan. Daarna, indien nog niet ingevuld, is de rol weer beschikbaar.

    Invullijstje:
    Volledige naam: Voornaam, eventueel tweede of derde naam, achternaam.
    Leeftijd: Minimaal zestien.
    Uiterlijk: Zo uitgebreid mogelijk, met foto.
    Karakter: Zo uitgebreid en origineel mogelijk.
    Extra: Heeft je personage een baan? Wat doet hij/zij het liefst? Wat heeft je personage allemaal meegemaakt? Is er nog iets dat belangrijk is om te weten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ghehe ;P

    Ik zal morgen trouwens de Story maken ;d
    Nu ga ik ff lezen en dan slapen. Ajuu ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Volledige naam:
    Eleanor Bethany Hunt.
    Leeftijd:
    17 jarig.
    Uiterlijk:





    Eleanor is een meisje dat niet direct opvalt. Of, toch niet door haar lengte. Ze is nét 1 meter 60 maar draagt bijna nooit hakken. Zeker niet om gewoon naar school te gaan, meestal op feestjes, fuiven of speciale gelegenheden. Haar ogen hebben een donkere kleur blauw met daarrond een randje blauw dat nog een tint donkerder is dan de iris zelf. Ze heeft een witte glimlach, haar tanden staan dan wel niet perfect perfect maar dat hoeft ook niet voor haar. Ze heeft bruine lokken met naar onderen meer krullen. Door haar bruine lokken zijn ook enkele blondere stukken of lichtbruine lokken te vinden. Ze heeft meerdere gaatjes in haar oren, waardoor ze aan elke kant van haar oor 2 oorbellen kan steken. Verder heeft ze niets van piercings. Ze is slank gebouwd en weegt 60 kilo. Misschien is dat voor haar lengte, zeker in de modewereld, een beetje veel maar daar trekt ze zich niets van aan. Ze houdt van wie ze is en zal dat niet veranderen. Ze heeft de neiging om, voor haar kledingstijl, schattig met stoer te combineren. Zo kon ze een schattig, roze kleedje aanhebben met een paar zwarte enkellaarsjes met studs eronder. Ze heeft een mooie volle B-cup wat voor haar meer dan genoeg is. Meestal heeft ze haar nagels zwart gelakt, omdat dat goed bij haar past, maar soms kan het ook eens een andere kleur zijn.
    Haar lokken vallen tot over haar borst, Zoals dit. Ze houdt van details in haar outfits en gaat dus zo ook elke keer haar outfit compleet afwerken met accessoires die erbij passen. Eleanor is van plan om nog 1 of 2 tattoo's te nemen, naast degene die ze al heeft. Niet van die grote tattoo's, maar kleine tattoo's met een betekenis. Zo is haar eerste tattoo het Infinity teken op haar vinger. Hiermee wil ze eigenlijk zeggen dat wat er ook gebeurd, ze zal blijven vechten tot het einde. Maar de verder betekenis is eigenlijk dat ze zal blijven leven, want Eleanor gelooft in het leven na de dood. Ze kan niet geloven dat het na, pak weg, 90 jaar zomaar gedaan kan zijn. Dat kan en wilt ze niet geloven.
    Karakter:
    Eleanor is een beetje ... Speciaal. Meestal is ze heel positief over het leven en heeft ze nooit momenten waarop ze eens slecht gezind is. Dan vragen mensen haar, als ze weer voorbijloopt, of ze ooit al eens niet vrolijk is geweest. Persoonlijk vindt Eleanor het voor zichzelf leuker dat ze constant blij is, want je hele leven doorbrengen in een rothumeur waardoor je leven, zogezegd, grijs wordt gekleurd is niet echt een aantrekkelijk idee voor haar. Toch is dat soms zo. Eleanor heeft last van stemmingswisselen door heet gevoeligheid. Vanaf het kleinste dingetje dat je zegt, kan het zijn dat ze het verkeerd opneemt waardoor ze van vrolijk kan omslaan naar depressief. Je kan ervoor zorgen dat ze al haar zelfvertrouwen compleet verliest. Eleanor is niet de persoon die dan open gaat zeggen wat er aan de hand is. Ze is meer het type dat zich 's nachts, als niemand het hoort of ziet, in slaap huilt om de dag daarna weer een masker op te zetten. Bij de mensen die ze vertrouwt valt dat masker af. Dan toont ze wel dat er iets mis is, maar dan nog zal ze niet zeggen wat het is tot het allemaal weer is opgeklaard. Ze zal doen alsof er nooit iets is gebeurd. Ze zal vergeven maar vergeten doet ze nooit. Over die zin zou ze nog een tattoo willen nemen. Om te kunnen zeggen, ik wil je vergeven maar weet dat vergeten gewoon onmogelijk is voor mij. Eleanor is het meisje dat goede momenten altijd wilt vastleggen, simpelweg om het feit dat ze de goede momenten zo goed als altijd vergeet maar de slechte momenten wel in haar geheugen zijn gegrift. Ze kan er zelf niets aan doen. Ze heeft ook het talent om te onthouden wat ze wilt onthouden en om te horen wat ze wilt horen. Meestal zal ze de meeste dingen wel onthouden, zoals dingen waarvan ze denkt dat ze die later nog wel eens zou kunnen nodig hebben, maar dingen die mensen zeggen die haar totaal niet interesseren zal ze niet onthouden. Eleanor is het soort persoon dat mensen niet kan kwetsen. Gewoonweg niet. Daarom zal ze altijd luisteren naar de verhalen van mensen, maar daarom is ze niet altijd even geïnteresseerd. Ze zal nooit recht in je gezicht zeggen wat ze van je denkt, meestal in de negatieve zin, simpelweg omdat ze bang is dat ze je gevoelens gaat kwetsen. Liegen tegen mensen kan ze ook al niet, zoals in totaal niet. De typische kenmerken aan haar als ze ligt zijn; op haar lip bijten, aan de bandjes om haar pols prutsen, je niet recht durven aankijken en moeten nadenken over je woorden. Als mensen dat niet weten dan nog kan je het weten dat ze tegen je liegt. Of toch probeert. De leugens die ze verzint trekken meestal op niets. Zo gaat het van een boze kleuter tot een paarse tijger. Eleanor heeft enorm veel angsten, ook al probeert ze dat weg te steken. Iedereen weet dat, maar ze laten haar ermee met rust, wetende dat ze echt een gevoelig meisje is. Zo is ze bang van spinnen, clowns, bijen, wespen, de meeste vissoorten, behalve de Nemo-vis, een goudvis en een paar anderen, etc. Echt avontuurlijk is ze dus niet. Toch is Eleanor meestal het meisje dat je kan doen laten lachen, enkel en alleen om de bekende glimlach die ze heeft.
    Extra:
    Je zal Eleanor bijna nooit iets horen zeggen over haar familie. Alleen als ze je echt vertrouwt zal ze je het verhaal toevertrouwen, maar zelfs dan kan het nog zijn dat ze stukken weglaat of dat ze het minder erg laat overkomen. Toen Eleanor nog een klein meisje was, zo'n 7 jaar, is ze 6 maanden lang vastgehouden door haar bloedeigen vader in een verlaten pand. Ze werd misbruikt door mannen die ze niet kende. Daklozen, werkmannen, drugsverslaafden noem het maar op. Meestal moest zij de mannen bevredigen, en daarom is het nooit echt op seks uitgekomen. Toen ze na 6 maanden werd gevonden door de politie werd haar vader aangehouden en de gevangenis in gesleurd. Eleanor heeft daardoor een trauma. Ze vertrouwt mensen nooit echt rap. Leegstaande huizen gaat ze ook nooit alleen betreden, het liefst zou ze zo ver mogelijk uit de buurt ervan blijven. Toen Eleanor een jaar of 13 was is ze nog 1 keer misbruikt geweest. Die keer was het wel seks. Het gebeurde toen ze alleen thuis zou zijn. Haar mama had gevraagd aan haar schoonvader, Eleanor's opa, of hij op haar kon letten. Hij zei ja, want anders zat hij ook alleen thuis want haar oma ging met haar mama mee. Toen ze allemaal het huis uit waren is het gebeurd. Haar opa werd handtastelijk en zo draaide het uit op een zoveelste keer misbruikt te worden. Ze heeft 4 jaar therapie gevolgd en heeft het nu een plaats kunnen geven. Ze is klaar om opnieuw te beginnen en is niet van plan om ooit nog op te geven. Dat is de '3e' kant van het verhaal achter haar eerste tattoo.

    Guess who's back :3

    Le me ^.^

    En Mitshy, Ellie, niet lief dat jullie mij willen achter laten voor een huwelijksreis!!! D:

    Maar goed. Jullie hebben niet een knappe sexy neef van 21 die cute is en momenteel in Madrid woont voor zijn studie maar normaal gesproken in het grote huis met zwembad woont :Y)

    Ik maak morgen het meisje aan ^.^ ik ga heerlijk slapen ^.^


    En dat praat topic moet er echt komen :') want ik ken iemand die maar al te graag spamt en dan bedoel ik niet mezelf :Y)


    En Ellie, je haat me echt hè? :') waarom gebruik je nou precies weer zíjn uiterlijk!! D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Goede morgen iedereen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    jaimyhoi schreef:
    Guess who's back :3

    Le me ^.^

    En Mitshy, Ellie, niet lief dat jullie mij willen achter laten voor een huwelijksreis!!! D:

    Maar goed. Jullie hebben niet een knappe sexy neef van 21 die cute is en momenteel in Madrid woont voor zijn studie maar normaal gesproken in het grote huis met zwembad woont :Y)

    Ik maak morgen het meisje aan ^.^ ik ga heerlijk slapen ^.^


    En dat praat topic moet er echt komen :') want ik ken iemand die maar al te graag spamt en dan bedoel ik niet mezelf :Y)


    En Ellie, je haat me echt hè? :') waarom gebruik je nou precies weer zíjn uiterlijk!! D:

    INCEST *O*
    Hm, no.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als Jaimy haar rol heeft ingevuld, kunnen we al beginnen! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Guess who's back :3

    Le me ^.^

    En Mitshy, Ellie, niet lief dat jullie mij willen achter laten voor een huwelijksreis!!! D:

    Maar goed. Jullie hebben niet een knappe sexy neef van 21 die cute is en momenteel in Madrid woont voor zijn studie maar normaal gesproken in het grote huis met zwembad woont :Y)

    Ik maak morgen het meisje aan ^.^ ik ga heerlijk slapen ^.^


    En dat praat topic moet er echt komen :') want ik ken iemand die maar al te graag spamt en dan bedoel ik niet mezelf :Y)


    En Ellie, je haat me echt hè? :') waarom gebruik je nou precies weer zíjn uiterlijk!! D:


    Haha,

    En met diegene die graag spamt bedoel je mij? XD
    En nee, I don't hate you. :3 I love you


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Als Jaimy haar rol heeft ingevuld, kunnen we al beginnen! c:

    yay!


    Bowties were never Cooler

    Hmm, dan kan ik nog niet gelijk inspringen denk ik, want ik heb vanmiddag een wedstrijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik ook niet. ik ben over een half uurtje weg naar mn werk


    Bowties were never Cooler

    O jullie wachten op mij? :')

    Ik zal eraan beginnen maar ik ben er altijd wel lang mee bezig.. Doe mijn best :3


    En nee Mitshy, geen incest :Y) het is geen echte neef, geen bloedverwant :3

    En Elvish, als jij je aangesproken voelt :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doe maar rustig aan, dan kan ik misschien gelijk vanaf het begin inspringen haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het geen beter idee om anders vanavond rond 7 uur de RPG te starten? Want dan zijn er meestal wel mensen online en kan iedereen vanaf het begin meedoen. Hihi.(flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    I guess dat mijn rol uitgebreid genoeg is ? ;3

    N4I5 schreef:

    I guess dat mijn rol uitgebreid genoeg is ? ;3

    Meer dan dat, haha, awesome! (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''