• Echt niet. Zelfs het feit dat ik morgen keihard huiswerk moet maken omdat ik het allemaal weer tot het laatste moment heb uitgesteld kan daar niks aan veranderen.

    Ten eerste: mijn haar is paars :Y) woensdag gedipdyed en nu is de onderste laag paars. Awesome.

    Ten tweede: Ik heb kaartjes voor twee concerten waar ik heel graag heen wil, volgende zaterdag Owl City en 25 januari The Script :]

    En als klap op de vuurpijl zei mijn crush net dat hij mij mooi vind. Al mijn vriendinnen zeggen allemaal al dat hij mij leuk vind en ik heb dat denk ik ook wel duidelijk gemaakt haha. Maar dit is toch wel errug leuk om te horen. Nu kan ik niet wachten tot ik m weer zie <3

    Who wants to share their happiness? En voor de depri mensen *cyberhug*

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 0:28 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Wat leuk. ^^

    Mijn vakantie is alweer afgelopen, dus ik moet maandag terug naar school. Ik heb alleen nog helemaal niets aan mijn huiswerk gedaan. :x
    Aan de andere kant was ik deze vakantie wel zeer productief wat fanfic en fanart betreft. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whihi wat leuk voor je :D Geniet ervan!

    Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel blij vandaag! (H) Want mijn vriend heeft mij verrast, met allemaal waxine lichtjes in mijn kamer, chocolaatjes, en een filmpje. Het was echt zo romantisch! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn week kan niet meer stuk omdat ik gister heb gehoord dat mijn oma volledig is genezen van kanker, en omdat ik eindelijk sinds een paar uur een data abonnement voor mijn mobiel heb. Oh, en omdat ik een gaaf halloween masker heb.

    + Ik wil ook naar Owl City.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 1:15 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Wat leuk voor je <3


    •*• Lululu •*•

    wieeeeeeeeeeeh
    ik ga ook naar the script dus bij mij kan alles niet meer stuk. het gaat goed op school. ik heb leuke vriendinnen.
    dus ik ben blij (:


    Miep

    Oeh, foto van je dipdye? :'D


    Pretty is just a pretty word.


    Zo ziet t eruit!
    En hier een van de voorkant


    Goh wat trek ik een charmant gezicht haha


    It's darkest just before the dawn <3

    Wat leeuk! (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zit een dipje en ik snap niet waarom. Ik heb nu hele leuke enkellaarsjes, het feestje voor mijn verjaardag is geregeld en de uitnodigingen zijn bijna klaar maar toch voel ik mij niet echt blij.

    Mar wat fijn voor jou dat de dip dye is gelukt, je naar de twee concerten kan en je crush heeft gezegd dat je mooi bent.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Ik zit een dipje en ik snap niet waarom. Ik heb nu hele leuke enkellaarsjes, het feestje voor mijn verjaardag is geregeld en de uitnodigingen zijn bijna klaar maar toch voel ik mij niet echt blij.

    Mar wat fijn voor jou dat de dip dye is gelukt, je naar de twee concerten kan en je crush heeft gezegd dat je mooi bent.


    Goed voor jou dus een extra grote *cyberhug* :]


    It's darkest just before the dawn <3

    Oeh, ik ga ook 25 Januari naar The Script. ;D

    Maar verder ben ik niet bepaald vrolijk, trainen gaat kut, ik had echt een saaie vakantie en ben blij dat die om is en ik heb mn vriend al een tijdje niet gesproken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wellll mijn vakantie begint net! ;D Nuja, verder is het niet zo leuk ofzo bij mij als bij jou, maar er zijn in ieder geval meer positieve dan negatieve dingen xd


    effort never betrays you

    Mijn vakantie is net begonnen<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhg.. Mijn vakantie is bijna voorbij, ik ben zo vreselijk moe en ik heb over een week of twee een toetsweek )):


    26 - 02 - '16