• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik glimlach en kus haar lief terug.
    Ik moet zacht lachen om jaar protest en pruillipje maar ben blij als ze me omhelst en kust.
    Want ik meen het echt. Ik hou echt heel veel van haar.

    Aimi;
    Een luide kreun rolt over mijn lippen en ik kus hem gelijk terug.
    Omdat ik zo nat ben voel ik helemaal geen pijn en daar ben ik wel heel blij mee.
    Ik wik hier namelijk volop van genieten.

    Amaury;
    Ik grinnik en til Kenji op
    'hoe wil mijn grote jongen er vandaag uit zien?' vraag ik en loop naar de kinder kamer
    Kenji;
    'stoeeeeer!!' zeg ik stralend en glimlach lief

    Selienna;
    Ik voel me echt heel erg gelukkig!
    Ik blijf hem liefdevol kussen en druk me helemaal tegen hem aan terwijl ik sijn haren streel.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:24 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke:
    grijnzend begin ik in der te stoten of een rustig tempo

    michiko:
    'ja mama' zeg ik en pak de juiste spullen en leg het op de aanrecht en ga op het krukje staan. 'kijk is mama'
    yue:
    'grote meid van me' lach ik en begin het beslag te maken voor de pannenkoeken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    Ik grinnik en kleed Kenji in een mini overhemd en een stoere jongensbroek aan en doe zijn sloffen aan.
    'zo goed kereltje?' zeg ik grinnikend en zet hem voor de spiegel neer
    Kenji;
    Ik bekijk mezelf stralend en knik.
    'Ja papa!' zeg ik lachend en kir vrolijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    rustig proef ik van het beslag. 'jummie' zeg ik vrolijk
    yue:
    lachend zet ik de pannen op het vuur en doe er wat boter in.'mag ik 4 plakjes appel liefje' zeg ik rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik geniet van de kus en strijk met mijn tong over haar lip.
    Als je haar mond open, laat ik mijn tong gelijk haar mond in glijden en speel een passievol spel met haar tong.
    Haar boobies laat ik met rust en ik heb ze alleen nog om haar lichaam heen liggen.

    Aimi;
    Ik kreun van genot.
    mijn benen klem ik om hem heen en kijk hem verlangend naar meer, aan.

    shanluke:
    grijnzend stoot ik sneller,dieper maar ook harder in der. lief kus ik der mond kort en masseer der boobs


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    glimlachend til ik Kenji op en loop naar beneden.
    Hmmmm het ruikt al lekker!
    Kenji;
    'Mamaa!! Mag ik ook helpenn??' vraag ik lief als we in de keuken zijn en kijk haar lief aan

    Sleienna;
    Ik open genietend mijn mond, speel liefdevol en passioneel met zijn tong
    Ik hou mijn armen ook lief om zijn nek.
    Ik streel door zijn haren en ga helemaal op in de kus


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'tuurlijk mag dat ,maar er valt weinig nog te doen' zeg ik glimlachend en maak 5 pannekoeken met appel, 5 met rozijnen, 10 met spek en dan nog 10 naturel.
    michiko:
    'mama waarom zijn die groter' vraag ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik streel zachtjes over haar rug
    Ik glimlach tegen haar lip aan, speel liefdevol, teder en intiem met haar tong.

    Aimi;
    Ik begin mijn heupen te bewegen als ik zijn ritme door heb en kreun luid.
    Ik kus hem hongerig en woel door zijn haren.

    Amaury;
    Ik ga grinnikend zitten en laat mijn maag lekker rommelen
    Kenji;
    'ehmmm, mag ik helpen met tafel dekken??'

    Selienna;
    Ik begin wat wilder te spelen maar blijf liefdevol en geniet van het strelen over mijn rug


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke:
    grijnzend zoen ik der terug en leg mijn handen op der heupen

    yue;
    'tuurlijk liefje maar ik doe de messen' zeg ik glimlachend en pak 4 borden,4 messen en 4 vorken en dan nog de stroop,chocoladesaus en de poedersuiker. 'zeg love kom je ook nog helpen' zeg ik

    michiko:
    'papa mag geen pannenkoeken. hij doet niks' zeg ik zeurend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik verbreek langzaam de kus en zou haar het liefst nu verliefd in de ogen kijken.
    Ik zucht teleurgesteld maar geef haar wel een liefdevolle glimlach.
    'Mijn mooie meisje' fluister ik haar toe.

    Aimi;
    Ik zoen hem teder.
    Ik beweeg hard met mijn heupen en kreun heel luid zijn naam tegen zijn lippen aan.

    amaury;
    Ik sta op en kijk onschuldig.
    'sorry liefje... ik was heel even aan het na denken over iets wat ik nog wil doen...' zeg ik verontschuldigend.
    'het is best belangrijk, ik moet straks ook nog even weg' zeg ik zacht en zet net Kenji alles goed op tafel neer.
    Kenji;
    Tevreden help ik met alles klaar leggen en laat mama de messen doen.

    Selienna;
    Ik merk dat hij teleurgesteld is en bijt op mijn lip.
    'wat is er liefje?' vraag ik zacht terwijl ik het eigenlijk al wil.
    ik glimlach zacht terug en kus zijn ogen.
    'Als het is dat je me niet kunt zien, ik kan je je zicht terug geven.. Maar tegen die rozenprinses zei je dat je het niet wilde, dus ik denk niet dat je het nu wel wilt..' zeg ik zachtjes 'maar je weet dat ik je altijd wil helpen hiermee'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:56 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke:
    'ik kom zo schatje' kreun ik luid in der oor

    yue:
    rustig dek ik de tafel en leg mijn armen in zijn nek. 'wees niet te lang weg. ik wil je niet missen en de kleintjes ook niet' zeg ik zacht en kus zijn mond. 'maar eerst nu wat eten'
    michiko:
    rustig zit ik te wachten. 'mama ik wil een met spek' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3