• De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144106

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimi;
    Ik kreun zachtjes als ik hem uit me voel gaan en voel me gelijk heel leeg.
    Ik trek een pruillip en kijk hem aan.
    'Dat voelde zo lekker! Waarom ga je nou uit me..' zeg ik zielig.
    Ik kruip dicht tegen hem aan en grinnik zacht.

    Hue;
    Ik glimlach vrolijk en kijk haar in haar ogen.
    Zo mooi...
    Een grijns trekt over mijn lippen en ik haal haar armen weg.
    'Niet doen.. Ik kan eindelijk zien en nu wil ik je ook helemaal kunnen zien. Je bent prachtig' fluister ik hees in haar oor.

    shanluke:
    'omdat we anders niet lekker kunnen liggen. plus ik moet morgen snel op om wacht te staan' zeg ik zacht en kus der kruin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    michiko:
    'waarom moet papa weg dan. papa moet samen in bad met mama,mij en kenji' zeg ik zielig en zet een pruillipje op
    yue:
    'liefjes, papa moet geld verdienen zodat we nieuwe kleertjes voor jullie kunnen kopen' zeg ik rustig en knipoog naar amaury


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    'Oké goed dan liefje' zucht ik.
    Ik pruil even en kijk hem zielig aan.
    'Moet je op wacht staan? Maar ik had zin in wat leuks..'

    Selienna;
    Ik word nog roder en laat mijn armen naast mijn lichaam hangen.
    'nou... kijk niet zoo...' mompel ik zacht en ril door de heesheid in zijn stem.
    'Ik ben blij dat je me mooi vind, ook al vind ik dat zelf niet zo.. Maar iedereen vind zichzee______' kapt haar zin af en krijgt grote ogen.
    'Hue!' zeg ik, klim met een beetje tegenzin van hem af en trek hem overeind.
    'Ik wil je aan je uiterlijk voorstellen' zeg ik en trek hem mee naar de spiegel.
    'Kijk hoe knap mijn vriendje is' zeg ik grinnikend en trots en kus zijn kaak

    amaury;
    Ik glimlach en knik zacht.
    'klopt, maar als mama jullie dan even heel snel een beetje wast, gaan we vanavond samen in bad, is dat goed? Want papa heeft nog een kleine verrassing voor mama, en dat ga ik zometeen na het werken doen' zeg ik grinnikend en zacht.
    Kenji;
    Ik knik zachtjes en krijg glimmende oogjes.
    'wat voor verrassing papa?? Mag ik je helpen samen met zusje?' vraag ik enthousiast.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grinnik zacht en neem haar haar lichaam in me op.
    Ze is zo verschrikkelijk mooi.
    Ik kijk verontwaarig naar haar en kijk boos naar haar.
    'Je bent prachtig liefje! echt waar!' zeg ik en kijk haar verbaasd aan.
    Ik laat haar me mee trekken en kijk verbaasd de spiegel in.
    Ik glimlach door het kusje en blijf naar mezelf kijken in de spiegel.

    shanluke:
    'sorry liefje, in de avond ben ik er gewoon. ik moet er morgen zijn want de rozenprinses komt weer is met iemand der bij' zeg ik zacht

    yue:
    'hmm een verrassing' zeg ik met een kleine grijns. 'ik ben benieuwd'
    michiko:
    'oeeee dan snel in onder douche en vanavond in bad' kir ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik slaak een diepe zucht en knik dan.
    'Goed, maar wat moet ik de hele dag dan gaan doen?' vraag ik verbaasd.

    shanluke:
    'uhm wil je misschien een paar dingen voor me in huis halen' vraag ik zacht en blozend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik glimlach naar hem en woel door zijn haren.
    'Je weet niet hoe trots ik op je uiterlijk ben, een heerlijk pluspuntje' zeg ik giechelend en kras met mijn nagels over zijn borst.
    Ik kijk via de spiegel naar zijn vriendje die weer rechtop staat, nu wss omdat ik een beetje heel erg naakt naast hem sta, maar dat maakt niet uit......
    'Huee???????' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.
    'wat vind je ervan? dat je kan zien?' vraag ik zacht en lief en ga uitdagend staan terwijl mijn hele lichaam uitstraalt; kijk hoe geil ik kan zijn, kijk naar je vriendje voor bewijs!

    Amaury;
    'alles voor mijn liefje' zeg ik grinnikend
    Kenji;
    ik kijk op de klok.
    'pap, volgens mij moet je weg' zeg ik pruilend als de 10 minuten al voorbij zijn


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimi;
    Ik glimlach en knik langzaam.
    'Tuurlijk liefje.. Wat heb je nodig?' vraag ik zoetjes.

    yue:
    zacht kus ik zijn lippen. 'veel suc6 love en tot vanmiddag/vanavond' zeg ik zachtjes. 'kenji, michiko geef papa maar een kus en een knuffel dan ga ik jullie maar is schoonmaken' zeg ik lachend
    michiko:
    voorzichtig druk ik een kus op papa zijn mond en knuffel hem kort. 'doei papa' zeg ik zachtjes en loop naar mama toe
    shanluke:
    'ik wil een taart gaan bakken voor mijn nichtje en neefje' zeg ik rustig dus daar moet ik ingredienten voor

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:19 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    'Wat voor taart wil je voor taart maken dan?'

    shanluke:
    'ik zat te denken aan zoiets' zeg ik rustig en laat het beeld zien


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'dank je love, tot vanmiddag' grinnik ik en kus michiko nog een keer op haar kruin.
    Kenji;
    Ik kus papa ook gauw op de mond en lach lief.
    'tot vanmiddag paaaaaap' zeg ik en zwaai hem uit.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin