• Holla!
    Ik verveelde me gister rond een uur of één, en toen heb ik de halve nacht besteed aan sims om een soort ´film´ te maken, in een paar minuten.
    Verwacht niets geweldigs: ik heb de oudste versie van WMM en het is gewoon voor de ´lol´ geweest dus eventuele fouten mogen me vergeven worden.
    Het was nacht, okay.

    Enjoy! : het is het eerste dat ik ooit heb geprobeerd, en puur voor de lol dus eventuele, engelse fouten kunnen te maken hebben met het feit dat ik half drie klaar was, het nooit doe en ik niet echt heb overgelezen op fouten. x

    Ik heb hiervoor mijn favoriete sims-koppel Geoff Ceever en Annie Lightwood gebruikt.
    klik


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh God. Normaal heb ik het niet zo op Sims filmpjes, maar ik dacht; laat ik eens kijken.
    I'm freaking crying right now. Goed, ik moet ongesteld worden en ben dus sowieso al een emotioneel wrak, maar dit raakte me echt. Waarschijnlijk ook door de muziek erbij. Very well done!


    everything, in time

    Awh, dankje. (flower)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kijk zo!


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is echt een mega schattig filmpje (:


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Dat is echt een mega schattig filmpje (:


    •*• Lululu •*•

    Aww wat zielig! Erg mooi gemaakt voor een simsfilmpje!


    You are beautiful, you are love.

    Wow dat is echt heel knap en mooi gemaakt. 0_0 Echt super zielig :')

    Wauw, ik vind het echt heel knap gemaakt!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb wel eens beter gezien, maar je zei dat het je eerste was :)
    Dus ik vind hem nog aardig gelukt, zielig verhaaltje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, halleluja, jij zult je verveeld moeten hebben ^^.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    nerveus schreef:
    Ik heb wel eens beter gezien, maar je zei dat het je eerste was :)
    Dus ik vind hem nog aardig gelukt, zielig verhaaltje!


    + de meeste mensen die de betere maken, gebruiken bestanden vol cheats en shit -> dit is botweg de sims 3 + beestenboel.
    Verklaard het meeste, als je 't mij vraagt. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nerida schreef:
    Haha, halleluja, jij zult je verveeld moeten hebben ^^.


    Mwah, sims is leuke bezigheidstherapie en met datzelfde koppel heb ik heel veel lopende verhalen. Dit was niet heel moeilijk of vervelend - ik heb het gewoon eens vast gelegd. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    (...)

    + de meeste mensen die de betere maken, gebruiken bestanden vol cheats en shit -> dit is botweg de sims 3 + beestenboel.
    Verklaard het meeste, als je 't mij vraagt. ;]


    Nogal moeilijk om een filmpje te maken met cheats, omdat een cheat daaraan niet veel gaat bijdragen. Dus ik neem aan dat je mods bedoelt, die een game inderdaad heel erg kunnen veranderen. (Dan denk ik aan de Whoohoo mod van Twallan die een relatie tussen tiener en jongvolwassene mogelijk maakt en dergelijke). c:
    Maar, ookal ben ik meer een voorstander van stories met foto's omwille van de poses, vind ik dit, als eerste filmpje nog zo slecht niet. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, ik bedoel cheats. Die maken het mogelijk om betere kwaliteit te krijgen (balonnetjes weg, geen vervagingen meer etc.)
    Mods ook wel, hoewel die weer andere dingen mogelijk maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Nee, ik bedoel cheats. Die maken het mogelijk om betere kwaliteit te krijgen (balonnetjes weg, geen vervagingen meer etc.)
    Mods ook wel, hoewel die weer andere dingen mogelijk maken.


    Hm, welke cheat moet je daar dan voor gebruiken? Want een cheat is iets wat je in-game moet ingeven en een mod dat je moet installeren, nou ja, zo houd ik ze toch uit elkaar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson