• Holla!
    Ik verveelde me gister rond een uur of één, en toen heb ik de halve nacht besteed aan sims om een soort ´film´ te maken, in een paar minuten.
    Verwacht niets geweldigs: ik heb de oudste versie van WMM en het is gewoon voor de ´lol´ geweest dus eventuele fouten mogen me vergeven worden.
    Het was nacht, okay.

    Enjoy! : het is het eerste dat ik ooit heb geprobeerd, en puur voor de lol dus eventuele, engelse fouten kunnen te maken hebben met het feit dat ik half drie klaar was, het nooit doe en ik niet echt heb overgelezen op fouten. x

    Ik heb hiervoor mijn favoriete sims-koppel Geoff Ceever en Annie Lightwood gebruikt.
    klik


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Geen idee, ik gebruik niets. Ik vind het wel best om ze zo 'natuurlijk' te zien :').
    Heb het ooit op een forum gelezen. Het had iets met on/off te maken, maar de hele cheat is niet echt blijven hangen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, oké. :')
    Hm, op zich speel ik ook liever 'natuurlijk', als ik echt speel natuurlijk, en geen story aan het samenstellen ben. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dus ik neem aan dat je mods bedoelt, die een game inderdaad heel erg kunnen veranderen.






    ___________________________________________
    kaufen wow gold|diablo 3 gold

    candyzhu schreef:
    Dus ik neem aan dat je mods bedoelt, die een game inderdaad heel erg kunnen veranderen.






    ___________________________________________
    kaufen wow gold|diablo 3 gold

    Waarom staan er linkjes-die-niemnad-wilt-en-zeer-nutteloos-is in je bericht? Is dat niet reclame maken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    (...)
    Waarom staan er linkjes-die-niemnad-wilt-en-zeer-nutteloos-is in je bericht? Is dat niet reclame maken?

    Jep en dat heb ik net gemeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.