• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    'Lynn?' Vraag ik, en ik veeg met mijn vinger de traan weg die langzaam haar gezicht nat maakt en kijk recht in haar ogen. 'We moeten naar iemand die het kan weten, ken jij iemand die hier ook is?' Vraag ik, en ik kijk haar een beetje streng aan, maar mijn blik wordt weer zacht als ik naar haar glimlachende gezicht kijk. Ik voel me nu echt gelukkig, gelukkiger dan ooit te voren. Ik zie dat Warriors ogen in mijn rug priemen, ze willen gezien worden, ik heb hem de laatste tijd een beetje alleen gelaten, gelukkig heeft Kane hem een beetje onderhouden.

    [Een vraagje, is de wereld al vergaan of moet dat nog gebeuren?]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hester

    Ik kniel neer bij Nathan. 'Dus, wat ga je hier nou mee doen?' De jongen ziet er zo eng uit, en mijn maag draait zich om. Ik neem wat meer afstand.

    Lynn

    'Ik.. ik weet het niet precies. Misschien weet Leya dat ook?' vroeg ik verbaasd. Kane kwam naast me staan en gaf me een knuffel om mijn been. Ik aaide over zijn bolletje en pakte hem op.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Leya

    Onze hut is af [zoiets? http://fotocompetitie.upc.nl/original/450699/hut_in_bos/hut_bos_natuur.jpg], en ik vind hem best mooi gelukt. We maken nog wat voor het interieur en kijken trots naar ons huisje. "Ik ga even bij de anderen kijken," zei ik, en ik liep wat rond, op zoek naar leven.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jack

    'Ik ga haar meteen zoeken!' Roep ik, en ik ren de hut uit. Ik bots tegen een meisje op, en besef dat iedereen hier Leya kan zijn. Ik ken haar niet, dus dat wordt lang zoeken. 'O, sorry, ik ben op zoek naar Leya, weet je waar ze is?' Vraag ik (Het is Leya zelf) en ik kijk haar aan, ze lijkt me wel aardig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even 'Voor nu, niks' ik til de jongen op waarna ik hem aan een van de haken hang die aan de muur zit.
    'Maar later, als ik eenmaal wat meer weet van deze groep, dan ga ik er wel wat mee doen' ik glimlach weer eventjes waarna ik het kleine hutje weer uitloop.
    De documenten zitten in mijn binnenzak, waar ze altijd blijven.
    Ik spring naar beneden en land op de grond waarna ik rustig door het kamp begin te lopen.
    Kijkend naar wat iedereen aan het doen is.

    Leya

    Ik kijk om me heen, voel een klap en val op de grond. Ik kijk op en zie een jongen geschrokken naar me kijken. Ik sta op en klop mijn kleren af. "Oh, sorry, ik ben op zoek naar Leya, weet jij waar ze is?" zegt hij. Ik glimlach en zeg "ze staat voor je."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jack

    'O, hoi, Jack' Begroet ik haar, en ik schud haar hand. 'Wil je mij en Lynn helpen? We denken dat Lynn zwanger is, maar weten dat niet zeker' Leg ik uit, en ik hoop maar dat ze dat kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hester

    Hoe kan hij zo gemakkelijk omgaan met dat lijk! Hij hangt hem gewoon aan de kapstok (Ik lag helemaal dubbel toen ik dat las sorry xd) Ik hou mijn hand voor mijn mond en vlieg snel het huisje uit. Ik ga achter een boom staan, en hoop dat het misselijke gevoel snel weggaat. Ik loop richting het meertje om me te wassen. Ik duik met mijn kleren aan in het water. Ik spreid mijn vleugels en zwem zo pijlsnel door het water. Al snel ben ik aan de andere kant. Ik kruip op de kant, ik was uitgeputter dan ik had verwacht. Ik ga in het zachte gras liggen en voordat ik het weet val ik weer in slaap.

    Leya

    "Oh, nou, ik ken de geneeskrachtige stoffen in kruiden, en ik kan wel uitvinden waar iemand aan lijdt, maar ik denk niet dat ik kan zien of iemand een kind in haar buik draagt." Ik bedenk me of ik echt geen manier weet. "Ik kan altijd kijken," biedt ik aan, en we lopen naar de hut. "Mooie hut," zeg ik droog, en ik ga naar binnen. "Hoi," zeg ik, en ik kijk om me heen. "Dit is best raar zo, alsof ik een dokter ben." Ik glimlach ongemakkelijk. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik je kan helpen," zeg ik ook maar tegen Lynn, en ik voel me nogal stom omdat ik gewoon aan mensen aan het verklaren ben dat ik nutteloos ben. "Maar misschien kan ik mee helpen denken?" biedt ik aan. "Als het goed is kunnen vampieren hartslagen heel goed horen, ik weet niet of we hier een vampier hebben en of het hartje al klopt?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lynn

    Ik lach lichtjes en ik begroet Leya. Ik was blij, heel blij. Ik word echt moeder! maar wat als het niet zo zou zijn? dan is het een grote teleurstelling. Ik wou het zo graag. Ik legde mijn hand op mijn buik. 'Het is goed Leya. als je het niet kunt komen we er toch binnenkort achter.' Ik aai over mijn buik en met mijn andere hand over het bolletje van Kane. Ik liep naar Jack toe. 'Wat als het nou niet zo is. Dan is het z'n grote teleurstelling.' en ik gaf hem een knuffel. een traan van geluk ontsnapte uit mijn oog.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Leya

    Ik keek naar het gelukkige gezinnetje en besefte me dat ik geen idee had hoe dit was ontstaan, maar ik was heel blij voor ze. Maar wacht, is dit wat de bedoeling is? Het stichten van een nieuwe beschaving, een betere beschaving? Moest iedereen zo'n gezin vormen? Ik werd een beetje bang van dat idee, maar bedacht me dat het helemaal niet zo erg hoefde te zijn. Misschien was hier wel iemand waarvan ik kon gaan houden. "Ik hoop voor jullie dat je zwanger bent en dat alles goed zal gaan," zeg ik, en ik ga naar buiten. Ik besloot nog wat rond te lopen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nathan Hunter

    Ik stop bij de plek waar ik de jongen had vermoord, wat vlak bij Jack en Lynn hun hut was.
    Ik kijk naar de voetsporen die nog in het zand zaten en wist nu zeker dat die van de andere kant kwam.
    Ik glimlach lichtjes waarna ik fluit, Durdan komt aangehold waarna die mij onderuit haalt en mij ijverig begint te likken.
    Ik aai het beest door zijn vacht waarna ik weer opsta.
    Ik glimlach even en laat Durdan aan het spoor ruiken, de geur van de jongen moest er nog wel deels bij zitten.
    Durdan had meteen een geur te pakken en wilt wegrennen 'BRENG IEMAND LEVEND MEE!!' schreeuw ik het beest achterna waarna het in de duisternis van het bos verdwijnt.
    Ik glimlach waarna ik rustig door loop.

    Lynn

    Als ik klaar ben met snikken en knuffelen loop ik naar buiten. Ik moet frisse lucht. Kane neem ik mee. HIj houd mijn pink vast en waggelt schattig achter mij aan. Als we bij de rivier aan komen was ik Kane even en zwem een stukje. Als we weer terug bij de hut komen hoor ik een schreeuw. Ik loop erop af en ik zie een jongen. Ik was zijn naam kwijt maar hij hoorde bij de groep.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik kijk even naar Lynn die aan komt lopen en glimlach 'Heey Lynn, alles goed?' vraag ik waarna ik naar dr toe loop.
    'Hoe is het met Jack eigenlijk? Heeft die Mathijs al vermoord of nog niet? Of kan die hem eindelijk loslaten?' ik glimlach even.
    'En wie is dit dan? Das wel snel gegaan zeg' ik kijk even naar het kleine jongentje en glimlach dan.
    Ondertussen bespeurde ik de horizon of er niets gevaarlijks in de buurt was of niet.