• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

    Begin:

    De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!


    El Diablo.

    [JOH]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Weet je wat, ze wil gewoon clown worden. Wat denk je daar van ?
    Erm,
    Zingen
    Dansen
    Acteren
    Kunstenaars
    Reggiseurs
    andere dingen met toneel buiten het acteren
    Make-up
    dat soort dingen stel ik me voor bij Hollywood. Maar als ik een dom kind ben mag je het ook gewoon zeggen hoor. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [wow, rustig aan jullie twee(:
    Die van mij zingt neit ofzo, alleen maar voor de lol(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Oke, je bent een dom kind. Nu je zin? Weet je wat ik me voorstel bij Hollywood?

    Bitches die denken dat ze kunnen zingen
    Levende barbiepoppen
    Dromen die je kunt vergeten
    Heel veel zwervers
    Slechte acteurs en actrices
    Zo, nu heb ik ook een lijstje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Memoria schreef:
    [wow, rustig aan jullie twee(:
    Die van mij zingt neit ofzo, alleen maar voor de lol(:]


    [Okay. Ik maak gewoon een opmerking, en ik krijg meteen kritiek en ben onorgineel omdat ik de rollen niet heb doorgelezen en gewoon muziek maken en zingen heel leuk vind. Sorry hoor, maar wat is daar erg aan? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Maar weet je wat er erg aan is? Dat je je personage laat zeggen: 'Oh ik zing niet mooi! Oh ik ben te dik! Oh dit oh dat!' Lieverd, dat is erg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kaitlyn Sophie Mallory
    Lachend kijk ik Selena aan, ze spreekt precies mijn gedachten uit. Al hoewel, ik ben zelf ook altijd vrolijk, dus eigenlijk mag ik niks zeggen.'Wil jij ook thee?' Ik besef nu pas dat het heel onbeleefd is om haar daar alleen te laten staan dus ik snel even terug. Snel geef ik haar een knuffel en ik stel mij zelf voor.'Kaitlyn.' ik lach naar haar waarna ik weer naar de keuken loop. Ik vind in een keukenkast nog wat theezakjes, er moeten nodig boodschappen worden gedaan. Ik pak drie glazen en doe er bij allemaal een zakje in, waarna ik het hete water er bij gooi.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Okay. Ik maak gewoon een opmerking, en ik krijg meteen kritiek en ben onorgineel omdat ik de rollen niet heb doorgelezen en gewoon muziek maken en zingen heel leuk vind. Sorry hoor, maar wat is daar erg aan? ]

    [helemaal niks(:
    @MadeByHades waarom ben je zo pissig bezig. Doe even normaal. Fok elkaar niet zo op(:]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:24 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Maar weet je, zo iets zeg ik dus niet. Doe het zelf ook niet. Dat doen mensen alleen om aandacht te krijgen, om te horen "dat kun je echt wel!" en dat soort dingen. Dat is gewoon kinderachtig en aandachttrekkerig (als dat een woord is ) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik zit me dood te lachen. "Maar dan wel haar tweede naam om anders vind ze het teveel op Selena Gomez lijken" HAHAHAHAHA. Alsof ze ooit zo goed word als Selena G. En hoeveel Justin's zijn er wel niet? JBiebz, JT etc. En wat dacht je van Christina? Christina Aguilera, Christina Perri. Ookal is dit maar een spelletje, dit is hilarisch]

    Isis Abdel Grounty

    'Ik ga maar weer is' gaapte ik en ik liep weg. Toen ik bij de appartementenflat aankwam, maakte ik met een sleutel de deur open. Daarna nam ik de trap naar boven en maakte de deur van mijn appartement open. Helemaal alleen. Ik had geen huisdieren of zoiets. Alleen was fijner. Gapend liet ik me op de bank vallen, wachtend totdat het avond was en ik mee uit eten moest gaan. Moest nog wel. Jason, Ryan, Jaden, Will en Preston dwongen me. Gewoon even een "gezellig avondje". Voor mij was het meer slechte grappen aanhoren en kijken hoe ze met hun eten speelden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zullen we dit RPG gezellig houden? Iedereen heeft zikn eigen mening over Hpllywood en speelt zijn personage of wat dan ook op zijn eigen manier. Je mening geven is niet erg, maar probeer het aardig te zeggen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het liefste zou ik willen dat de aandacht op mij was gericht, omdat anderen alleen maar drammen. Zo kan ik iedereen die ik niet mag uitschelden terwijl iedereen luistert. Geweldig, toch?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [kunnen jullie dit niet via elkaars gastenboek doen? Dit is echt niet leuk voor het RPG ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik doe zo aardig mogelijk. Dat kan je aan alle mensen vragen die ik langer ken hier op Q]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [probeer dan gewoon nog aardiger te doen, of ga verder ergens anders.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."