• Vandaag zat ik bij Frans en twee jongens in mijn klas hoorde ik mijn naam zeggen en ze zeiden dat ik lelijk was, maar hadden niet door dat ik het hoorde. Ik werd hierdoor best wel geraakt en als iemand dat over me zegt, voel ik me hierdoor gekwetst. Dit omdat ik heel onzeker ben over mezelf en als iemand mijn gedachten dan luid op uitspreekt...
    Toen ik Little things net hoorde, werd ik hier weer helemaal blij van en ik moest van het lied huilen. Ik vind het echt een supermooi nummer. Had zoiets nooit verwacht van One Direction, maar het is wel supermooi en ik voel me door dit nummer weer beter. Ik weet dat er iemand zal zijn, die alle dingen die ik lelijk vind aan mezelf juist mooi zal vinden.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mooi dat je zelf inziet dat niet iedereen zulke klojo's zijn als die twee jongens. Tja, en als 1D daar bij helpt, good for you!


    You are beautiful, you are love.

    Dat nieuw nummer van One Direction, Little Things dus, heeft me ook een "betere" kijk op het leven gegeven. Tot ik volgende week weer naar school ga, dan is het waarschijnlijk weer afgelopen...
    Maar ik snap het nut niet, waarom de jongens zeggen dat je lelijk bent. Je bent mooi op jouw eigen manier en daar mag niemand over beslissen, punt en andere lijn. Gewoon daar niet naar luisteren, meid, ik denk dat ze geen spiegel kennen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik herken het )):


    26 - 02 - '16

    Bulsara schreef:
    Dat nieuw nummer van One Direction, Little Things dus, heeft me ook een "betere" kijk op het leven gegeven. Tot ik volgende week weer naar school ga, dan is het waarschijnlijk weer afgelopen...
    Maar ik snap het nut niet, waarom de jongens zeggen dat je lelijk bent. Je bent mooi op jouw eigen manier en daar mag niemand over beslissen, punt en andere lijn. Gewoon daar niet naar luisteren, meid, ik denk dat ze geen spiegel kennen.

    Dankjewel!
    Mijn vriendinnen snapten ook niet, waarom ik het me zo aantrok dat die jongens het zeiden, maar ik kan daar gewoon niet tegen. Vooral niet omdat ik elke dag in de spiegel kijk en denk, zag ik er maar anders uit. En dan gaan zij dat bevestigen.. :3

    Maar als ze in de spiegel kijken, zien ze wel iets moois, maar het innerlijk valt jammer genoeg niet te zien in een spiegel. Dan zouden ze hun eigen lelijkheid pas kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:21 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Little Things is geschreven door Ed Sheeran, natuurlijk is het beter dan de rest. (cat) / geen 1D fan.

    Maar hé, die jongens lullen maar wat. Ik vind het top dat je er zelf ook in gelooft dat je heus wel iemand zal vinden die perfect voor je is. (:


    everything, in time

    Je bent dus absoluut niet lelijk. Echt niet, geloof niet wat die jongens zeggen, wat iemand ooit over je gaat zeggen. -Behalve als het positief is. Maar niemand is lelijk!
    Echt, ik ook, toen ik Little Things hoorde begon ik zo hard te huilen. Hihi. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Berna je bent gewoon perfecht <3
    Je moet je niks aantrekken van stomme jongens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach die mensen weten niet waar ze over praten. Ik word uitgescholden door een jongen die ik niet eens ken :')
    Hij noemde me kankerhoer en lelijk op de fiets samen met een maatje van hem, alleen durftie niks te zeggen.
    Die mensen zijn zo ongelooflijk zielig.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sheerios schreef:
    Je bent dus absoluut niet lelijk. Echt niet, geloof niet wat die jongens zeggen, wat iemand ooit over je gaat zeggen. -Behalve als het positief is. Maar niemand is lelijk!
    Echt, ik ook, toen ik Little Things hoorde begon ik zo hard te huilen. Hihi. ;$

    Ahw, dankjewel.
    Wij zijn ook zo'n stel jankerds met elkaar. (':
    Ga je naar hun concert? ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Stonehenge schreef:
    Berna je bent gewoon perfecht <3
    Je moet je niks aantrekken van stomme jongens

    Dankjewel <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    (...)
    Ahw, dankjewel.
    Wij zijn ook zo'n stel jankerds met elkaar. (':
    Ga je naar hun concert? ^^


    Ik ben echt heel emotioneel, haha.
    Als ik mag, ik wil zooooo graag. Maar ja... Jij?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel emotioneel, haha.
    Als ik mag, ik wil zooooo graag. Maar ja... Jij?

    Ik moet het nog even vragen, maar ik wil wel heel graag. En als we beide gaan wil ik jou meeten. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    (...)
    Ik moet het nog even vragen, maar ik wil wel heel graag. En als we beide gaan wil ik jou meeten. ^^


    Doen we. Ik wil jou ook meeten! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    (...)

    Doen we. Ik wil jou ook meeten! *O*

    Yeah! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    Vandaag zat ik bij Frans en twee jongens in mijn klas hoorde ik mijn naam zeggen en ze zeiden dat ik lelijk was, maar hadden niet door dat ik het hoorde. Ik werd hierdoor best wel geraakt en als iemand dat over me zegt, voel ik me hierdoor gekwetst. Dit omdat ik heel onzeker ben over mezelf en als iemand mijn gedachten dan luid op uitspreekt...
    Toen ik Little things net hoorde, werd ik hier weer helemaal blij van en ik moest van het lied huilen. Ik vind het echt een supermooi nummer. Had zoiets nooit verwacht van One Direction, maar het is wel supermooi en ik voel me door dit nummer weer beter. Ik weet dat er iemand zal zijn, die alle dingen die ik lelijk vind aan mezelf juist mooi zal vinden.


    wow, ik ben precies hetzelfde als jij, jongens kunnen zo onbergrijpelijk zijn. En ze kennen je neem ik aan toch niet? Wat hebben ze dan over jou te zeggen. Volgensmij ben jij gewoon een hartstikke leuke meid en ze verdienen jou niet! en ik moest bij little things ook echt janken! haha,
    ik wil echt zo graag naar het concert he. maar ik heb niemand om mee te gaan dus dat suckt.
    Chin up dear, het komt wel goed x


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.