• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Mij maakt het niet zoveel uit, ik vind het juist beter. En dan hoef ik toch maar minder dan een jaartje te wachten (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mensen die in 1996 zijn geboren of eerder, mogen nog gewoon alcohol drinken.
    Ik ben nu 16, geboren op 20 december 1995 (bijna jarig, oeh yeah) en ik mag dus gewoon alcohol blijven drinken. (:


    everything, in time

    Het maakt me weinig uit. Ik vind het enerzijds zelfs wel goed, maar aan de andere kant zal het effect wel eens anders uit kunnen pakken. Want wat niet mag, word juist sneller gedaan.


    You are beautiful, you are love.

    Dan laten ze het gewoon kopen door een oudere broer of zus, gebeurd nu ook, heeft geen zin
    Maar ik ben al boven de 18, dus voor mij maakt het niet echt uit

    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    I am an idiot, I move.

    Mij boeit het niet, ik drink sowieso geen alcohol, al verhogen ze de leeftijd naar 30 jaar, maakt me niet uit. Het is geen levensbehoefte :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat het goed is dat ze er iets aan willen doen, maar ik weet niet of dit veel zin heeft.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hm, als ze de handhaving ook aanscherpen zou het nuttig zijn. Anders is het een mooie poging met maar weinig effect. Maar 21 zou nog beter zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm, I don´t care, maar als ik dan toch reageer: ik vind het eigenlijk heel goed. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heeft helemaal geen zin in mijn ogen, 14-jarigen drinken nu ook, what's the difference?
    Verder vind ik het wel grappig Belg


    Has no one told you she's not breathing?

    Hahaha, ik vind het grappig. Alsof mensen daardoor minder snel alcohol gaan kopen. Als ze het willen krijgen ze het ook, hoe dan ook.
    Wat ik ook een goed iets vind is het boerka gedoe en dat de wietpas verdwijnt, dat was echt bullshit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alakay schreef:
    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    comfort in c h a o s

    Mij maakt het niet uit, ik drink toch geen alcohol


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hmm.. al weet ik dat ik er niet echt veel gebruik van zou maken, ik baal er toch van. Als ik 23 dagen eerder was geboren had ik namelijk dan 2 jaar eerder mogen drinken. En wat ik zeg, ik zou er niet heel veel gebruik van maken. Maar het feit dat het mag en dat ik het kan doen als ik er dan toch een keer zin in heb, had ik toch wel lekker gevonden.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    En het nut hiervan is..?