• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Volgens mij gaan de mensen onder de 18 jaar dan juist drinken, omdat het niet mag.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat zal niet uitmaken.
    Hoeveel mensen zeggen nu 'Nee sorry, ik drink niet omdat het verboden is.'? Niet veel mensen die ik ken...
    Mochten ze de controles erop verscherpen, zou het nog niet zo slecht zijn. Maar ik veronderstel dat dat niet het geval zal zijn.
    Man, ik vind dat ze echt strenger mogen controleren op fuiven... Kinders die ik daar soms zie rondlopen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is belachelijk. Zijn ze helemaal gek geworden? Wat willen ze straks nog meer voor domme dingen invoeren -_-


    Pretty is just a pretty word.

    Mij maakt het niet veel uit, ik ben toch al oud genoeg om het te drinken (niet dat ik het doe, maar goed).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Godver, geen zorgtoeslag meer.
    En ik mag geen boerka meer dragen en niet met m'n neef trouwen. Maar fuck, de zorgtoeslag :'(.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 17:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Alakay schreef:
    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alakay schreef:
    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mij werd verteld dat als je uit 1997 komt en voor augustus jarig bent, je wel nog gewoon mag drinken op je zestiende. Niet dat ik me er zorgen om maak, een dertienjarige kan ook aan alcohol komen, deze nieuwe regel zal geen ruk veranderen :'D.


    i put the fun in funeral

    Alakay schreef:
    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    •*• Lululu •*•

    Dit zal alleen effect hebben als ze het beter handhaven, want in feite is het alleen verboden om alcohol te kopen, maar ik vind dat ze voor iedere minderjarige die met een slok alcohol over straat gaat een straf moeten bedenken en de ouders erop aan spreken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Binnen een week mag ik hoe dan ook alcohol drinken en sterke drank, niet dat ik dat drink. Maar ik vind dat het gewoon 16 moet blijven, hiermee creëren ze een heleboel problemen.


    Physics is awesome

    Persoonlijk vind ik de een aantal andere maatregelen erger.
    Aan alcohol komen lukt toch wel, ook al ben je dan nog geen 18.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Alakay schreef:
    Ik vrees dat het weinig zin heeft... Maar het is leuk geprobeerd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    LaJoie schreef:
    Heeft helemaal geen zin in mijn ogen, 14-jarigen drinken nu ook, what's the difference?
    Verder vind ik het wel grappig Belg


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Beetje jammer dit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.